syntonistiko kratoumenoi mathites
Ο εκπαιδευτικοί του Συντονιστικού Αναπληρωτών ζητούν να μπει τέλος στο διπλό εγκλεισμό από τη δια ζώσης εκπαίδευση και την εξ αποστάσεως επικοινωνία των μαθητών και των μαθητριών των φυλακών

Να μπει τέλος στο διπλό εγκλεισμό από τη δια ζώσης εκπαίδευση και την εξ αποστάσεως επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς και συμμαθητές τους των μαθητών και των μαθητριών των φυλακών ζητά το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών.

«Να μην επιτρέψουμε να αποτελέσει η πανδημία αφορμή για την κατάργηση της παροχής εκπαίδευσης στους κρατούμενους», σημειώνεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση.

Το Συντονιστικό Αναπληρωτών ζητά να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία των φυλακών με όλα τα μέτρα προστασίας, με ικανοποίηση των αιτημάτων των εκπαιδευτικών, όλον αυτόν τον καιρό και με ό,τι απαιτείται για να μην μπει σε κίνδυνο η υγεία και η ζωή των μαθητών.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Τέρμα στο διπλό εγκλεισμό των μαθητ(ρι)ών των φυλακών

Εδώ και τρεις μήνες, τα σχολεία των φυλακών είναι κλειστά και οι κρατούμενοι είναι αποκλεισμένοι από τη δια ζώσης εκπαίδευση αλλά και από την εξ αποστάσεως επικοινωνία και επαφή με τους εκπαιδευτικούς και συμμαθητές τους.

Τα σχολεία αυτά λειτουργούν μέσα απ’ τα  κάγκελα των φυλακών, δηλαδή οι κρατούμενοι μαθητές, καθημερινά φεύγουν απ’ το κελί τους και παρακολουθούν τα μαθήματα του σχολείου. Είναι δύσκολο να αποτυπωθεί η σημασία του σχολείου και των μαθημάτων για τους μαθητές των φυλακών.

Η πρωτοβουλία για τα δικαιώματα των κρατουμένων καταγγέλλει σε πρόσφατη ανακοίνωσή της, την «παντελή αδιαφορία της Πολιτείας και ειδικότερα της Γενικής Γραμματείας Αντεγκληματικής Πολιτικής καθώς και  του Υπουργείου Παιδείας για την κατάσταση των σχολείων στις φυλακές.» Καταγγέλλεται επίσης η «με κάθε δυνατό τρόπο παρεμπόδιση των κρατούμενων που σπουδάζουν ή που θα ήθελαν  να σπουδάσουν.»…  «Αν υπήρχε σοβαρή αντεγκληματική πολιτική και ουσιαστική  γνώση του αντικειμένου με το οποίο είναι επιφορτισμένοι οι αρμόδιοι, τότε όφειλαν να γνωρίζουν ότι αντεγκληματική πολιτική σημαίνει φροντίδα και μέριμνα για τους κρατούμενους/ες με στόχο την επανένταξη και την κοινωνικοποίησή τους, και ότι για να συμβεί αυτό η εκπαίδευση είναι ίσως ο πιο σημαντικός πυλώνας αυτής της πολιτικής, κι έτσι, αντί να την απαξιώνουν, θα έκαναν κάθε δυνατή προσπάθεια  να την ενισχύσουν.  Να ενισχύσουν την πρόσβαση στη γνώση που είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου.»

Στα μέτρα που ελήφθησαν με αφορμή την πανδημία στο χώρο της Παιδείας, ηχηρή είναι η παντελής υποστήριξη των μαθητών που βρίσκονται έγκλειστοι. Έτσι λοιπόν από τη μέρα που έκλεισαν τα σχολεία, αποκλείστηκε και κάθε δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε επαφή και επικοινωνία των μαθητών των φυλακών με τους εκπαιδευτικούς τους. Και δεν εννοούμε μόνο τη δια ζώσης επαφή, αλλά την παρεμπόδιση ακόμη και στη διανομή εκπαιδευτικού υλικού, η οποία θα επέτρεπε με κάποιο τρόπο την επαφή.

Χαρακτηριστικό είναι πως λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα κλήθηκαν οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που θα στελεχώσουν σχολεία φυλακών, να αναλάβουν υπηρεσία. Με έκπληξη πληροφορήθηκαν ότι δεν έχει υπάρξει πρόβλεψη για τη «τηλεκπαίδευση» στα Καταστήματα Κράτησης, ότι θα είναι εκπαιδευτικοί χωρίς μαθητές και ότι δεν τους δίνεται έστω η δυνατότητα, να γνωριστούν με τους μαθητές τους!

  • Να μην επιτρέψουμε να αποτελέσει η πανδημία αφορμή για την κατάργηση της παροχής εκπαίδευσης στους κρατούμενους
  • Να μην τιμωρούνται σε διπλό εγκλεισμό οι μαθητές και οι μαθήτριές μας
  • Απαιτούμε να επαναλειτουργήσουν τα σχολεία των φυλακών με όλα τα μέτρα προστασίας, με ικανοποίηση των αιτημάτων των εκπαιδευτικών, όλον αυτόν τον καιρό και με ό,τι απαιτείται για να μην μπει σε κίνδυνο η υγεία και η ζωή των μαθητών
  • Οι κρατούμενοι μαθητές να μην στερηθούν το αναφαίρετο δικαίωμα της εκπαίδευσης και της μόρφωσης αλλά και της επικοινωνίας με τους εκπαιδευτικούς τους και της διατήρησης μιας ενεργής σχέσης ανάμεσα σε συμμαθητές και δασκάλους που τόση σημασία έχει ειδικά εν μέσω πανδημίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες