Σχολεία - Κέρκυρα: Η εικονική πραγματικότητα της Περιφέρειας
Αποτέλεσμα της συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων ήταν η πλειοψηφούσα παράταξη να παρουσιάσει ένα ψήφισμα, στο οποίο «αυτοθαυμαζόταν» και δεν πρότεινε τίποτα σχετικά με τα ζητήματα των σχολικών υποδομών της Β/θμιας εκπαίδευσης

Σε συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων όπου ένα από τα θέματα συζήτησης ήταν και η σχολική στέγη στην Κέρκυρα, τα μόνα θέματα που αναφέρθηκαν και «εκθιάστηκαν» από την Περιφερειακή Αρχή ήταν τα ζητήματα της μεταφοράς των μαθητών, της τοποθέτησης εκπαιδευτικών και η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Τι δουλειά είχαν τα ζητήματα αυτά στη συζήτηση για τη σχολική στέγη;

Είναι προφανές πως η περιφερειακή αρχή περί άλλων τυρβάζει στα ζητήματα της εκπαίδευσης. Από το ψήφισμα φαίνεται, πως δεν την ενδιαφέρουν τα καυτά ζητήματα της σχολικής στέγης  και τα ζητήματα της εκπαίδευσης.

Η εικονική πραγματικότητα της Περιφερειακής Αρχής για τα σχολεία στην Κέρκυρα

Το Σάββατο, 30 Ιανουαρίου, έγινε η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων και ένα από τα θέματα ήταν η σχολική στέγη στην Κέρκυρα, με εισηγήτρια την παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης.

Καταρχήν, παρόλο που η εισηγήτρια παράταξη, πρότεινε στον Πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου (Π.Σ.)  να καλέσει την ΕΛΜΕ Κέρκυρας, το ΣΕΠΕ Κέρκυρας και την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Κέρκυρας, να παρακολουθήσουν και να τοποθετηθούν για το συγκεκριμένο θέμα, ως οι καθ’ ύλην αρμόδιοι και γνώστες του θέματος, αυτοί, ουδέποτε κλήθηκαν και μόνο μετά από τις δικές τους πρωτοβουλίες, μπόρεσαν να συμμετάσχουν στη συζήτηση με αποτέλεσμα ο ΣΕΠΕ να μην έχει ενημερωθεί και έτσι δεν μπόρεσε να παρουσιάσει τα αντίστοιχα προβλήματα της Α/θμιας.

Αποτέλεσμα της όλης συζήτησης  ήταν η πλειοψηφούσα παράταξη να παρουσιάσει ένα ψήφισμα, στο οποίο «αυτοθαυμαζόταν» και δεν πρότεινε τίποτα σχετικά με τα ζητήματα των σχολικών υποδομών της Β/θμιας.

  • Πουθενά στην απόφαση δεν αναφέρεται καμιά πρόταση ή έστω πρόταση για  άμεση δέσμευση κονδυλίων από την Περιφέρεια, όσον αφορά τη σχολική  στέγη. Αντίθετα, πετάει το μπαλάκι στους Δήμους (που έχουν κι αυτοί την ευθύνη τους), βγάζοντας για μια ακόμα φορά λάδι, τόσο την Κυβέρνηση για τη μείωση της χρηματοδότησης, όσο και την Περιφέρεια.
  • Μιλάει για «εξομάλυνση της διαδικασίας μεταφοράς των μαθητών» (;), όταν μόλις σήμερα ξεκίνησε η μεταφορά των μαθητών του Ειδικού Σχολείου, ενώ έπρεπε να ξεκινήσει στις 8 Γενάρη, μέρα που ξεκίνησαν να λειτουργούν τα Ειδικά Σχολεία. Μέχρι σήμερα, οι μαθητές ήταν στο σπίτι τους. Μαθητές οι οποίοι, δεν πήγαν σχολείο από τις 14 Σεπτέμβρη, λόγω «καθυστέρησης στη μετεγκατάσταση του σχολείου»! Μαθητές, με ειδικές ανάγκες, οι οποίοι έχουν να βρεθούν σε σχολικό χώρο από το Μάρτιο του 2020!
  • Μιλάει για «εξομάλυνση της διαδικασίας μεταφοράς των μαθητών», όταν τη Δευτέρα, πρώτη μέρα λειτουργίας των σχολείων της Δευτεροβάθμιας, και τα λεωφορεία, έφταναν γεμάτα από μαθητές, χωρίς να τηρείται κανένα υγειονομικό πρωτόκολλο, εν αναμονή του 3ου κύματος της πανδημίας. Αντί η Περιφέρεια να αυξήσει το κονδύλι για τις μεταφορές, βάζοντας περισσότερα λεωφορεία, για να τηρηθούν τα μέτρα υγιεινής, περηφανεύεται ότι «εξομαλύνθηκε η διαδικασία»!!! Εξάλλου έχει «περίσσευμα», αφού για πάνω από δύο μήνες δεν γινόταν η  μεταφορά των μαθητών.
  • «Διαπιστώνει ότι κατά την έναρξη της τρέχουσας σχολικής χρονιάς καλύφθηκαν κατά  μεγάλο μέρος  τα κενά των διδασκάλων και καθηγητών όπως και ότι είχαν όλοι οι μαθητές την σχολική ύλη έγκαιρα»Γνωρίζετε κύριοι και κυρίες της πλειοψηφίας, ότι ακόμα και σήμερα, υπάρχουν δεκάδες κενά στην Κέρκυρα και χιλιάδες στην Ελλάδα; Γνωρίζετε, ότι ακόμα και σήμερα στην Κέρκυρα, υπάρχουν μαθήματα πανελληνίων, που δεν έχει διδαχθεί ούτε 1 ώρα; Γνωρίζετε ότι μέχρι και τη στιγμή που γράφεται αυτή η ανακοίνωση προσλαμβάνονται αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έλειπαν από τα σχολεία από τον Σεπτέμβρη; Γνωρίζετε ότι η ανακοίνωση μείωσης της ύλης στη Γ΄ Λυκείου, έγινε λίγο πριν τα Χριστούγεννα κι ότι στην Α΄ Λυκείου, με την τράπεζα θεμάτων, δεν έχει ανακοινωθεί καμία μείωση της ύλης; Εκτός αν με την έκφραση «σχολική ύλη» εννοείτε κάτι άλλο…
  • «Αναγνωρίζει την μεγάλη προσπάθεια από τους αρμόδιους φορείς σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο που καταβάλλεται για την συνέχιση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα σχολεία με την εφαρμογή προστατευτικών μέτρων κατά του κορονοϊού»! Εδώ πια, η κοροϊδία, φτάνει στο έπακρο! Όλοι οι εμπλεκόμενοι με την εκπαιδευτική διαδικασία -μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς-, φορείς, σωματεία, όλοι εκτός από την Κυβέρνηση, διακηρύσσουν σε όλους τους τόνους την έλλειψη μέτρων, προκειμένου να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια. Βρίσκονται συνέχεια στο δρόμο και διεκδικούν τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, την εξεύρεση νέων αιθουσών, την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, τη διενέργεια μαζικών τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, την πρόταξη των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς. Αντί για αυτά, τα μόνα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση, ήταν μια μάσκα κι ένα παγουρίνο, ως μέτρα πρόληψης της πανδημίας. Κι αυτό, η πλειοψηφία του Π.Σ., το θεωρεί «μεγάλη προσπάθεια».
  • Και κουβέντα για την άρνηση από τον ΕΟΔΥ, στη διενέργεια μαζικών τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ενόψει του ανοίγματος των σχολείων, που μετ’ επιτάσεως ζήτησε η ΕΛΜΕ, τόσο από τη ΔΔΕ, όσο και από την Περιφέρεια, η οποία είναι αρμόδια για το θέμα.

Αναρωτιόμαστε τι δουλειά είχαν τα ζητήματα της μεταφοράς των μαθητών, της τοποθέτησης εκπαιδευτικών και η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων στη συζήτηση για τη σχολική στέγη;

Είναι προφανές πως η περιφερειακή αρχή περί άλλων τυρβάζει στα ζητήματα της εκπαίδευσης. Από το ψήφισμα φαίνεται, πως δεν την ενδιαφέρουν τα καυτά ζητήματα της σχολικής στέγης  και τα ζητήματα της εκπαίδευσης. Αρκούνται στο ρόλο του χειροκροτητή της κεντρικής κυβέρνησης και αδιαφορούν για τις ανάγκες των πολιτών και των παιδιών τους, τους οποίους εκλέχτηκαν να υπηρετούν.

Επομένως η εκπαιδευτική κοινότητα, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί δεν έχουν να περιμένουν τίποτα από μια περιφερειακή αρχή, η οποία το μόνο που κάνει είναι «όσα δεν φτάνει, να τα κάνει φουλάρια…»

Η δυναμική διεκδίκηση κονδυλίων είναι ο δρόμος που έχουμε εμείς, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι μαθητές, προκειμένου να έχουμε σύγχρονα και ασφαλή κτίρια. Η θέση των πλειοψηφιών της αυτοδιοίκησης -τόσο της τοπικής όσο και της περιφερειακής-  είναι, όπως αποδεικνύεται, απέναντι στις διεκδικήσεις αυτές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!