Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Νέο πρόγραμμα λειτουργίας χωρίς διάλογο
Οκτώ ερωτήματα προς τους υπουργούς Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη και Δόμνα Μιχαηλίδου απευθύνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών αναφορικά με το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Βρεφονηπιακών Σταθμών

Απουσία διαλόγου καταλογίζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών στην υφυπουργό Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κα Δόμνα Μιχαηλίδου αναφορικά με τους χειρισμούς της για την κατάρτιση του νέου προγράμματος λειτουργίας των Βρεφονηπιακών Σταθμών.

Παρά το γεγονός ότι από το Νοέμβριο η Ομοσπονδία έχει καταθέσει συγκεκριμένες απόψεις, χρονοδιαγράμματα και στάδια εφαρμογής, η υφυπουργός προανήγγειλε τον καθορισμό του νέου προγράμματος, χωρίς όμως να προσκαλέσει την Ομοσπονδία. 

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Στις 19/2/2021, σε απογευματινή ημερήσια εφημερίδα της Αθήνας, η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κα Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε για μία ακόμη φορά δημόσια ότι:

«Μία οκταμελής ομάδα εργασίας υπό τον καθηγητή του Yale Κων/νο Μεγήρ εργάζεται με στόχο τον καθορισμό του προγράμματος λειτουργίας των Βρεφονηπιακών Σταθμών» και λίγο πιο κάτω συμπλήρωσε: «Ξεκινώντας με τη νέα βρεφονηπιακή χρονιά εκπαιδεύουμε τους βρεφονηπιαγωγούς και θέλουμε βάσεις και οδηγίες, ώστε κάθε παιδί να μπορεί αργότερα να θέτει τα όριά του και να γνωρίζει πώς πρέπει να αντιμετωπίζει επικίνδυνες συμπεριφορές».

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν στο δημοσιογράφο της εφημερίδας ο οποίος διενεργούσε έρευνα με θέμα «Ώρα Μηδέν για σωστή σεξουαλική αγωγή στα Σχολεία»!

Αρχικά χαιρετίζουμε την κατανόηση των διαχρονικών αιτημάτων μας καθώς και την ανταπόκριση της κυρίας Υφυπουργού αλλά διαφωνούμε για τη μεθόδευση της εφαρμογής.

Ως Ομοσπονδία, έχουμε βασικούς στόχους -συστηματικά, αδιάληπτα και αφοσιωμένα- την ποιοτική προσχολική αγωγή και την κάλυψη των αναγκών των παιδιών.

Από τις 20 Νοεμβρίου 2011, ημέρα της συλλογικής πανελλήνιας έκφρασης με την ίδρυση της ΠΟΣΙΠΣ, καταθέσαμε στο Υπουργείο συγκεκριμένες απόψεις, χρονοδιαγράμματα και στάδια εφαρμογής.

Πιστεύουμε ότι η πορεία εξέλιξης του κλάδου μας πρέπει να μας βρει ενωμένους και όχι διχασμένους, με σεβασμό στο παιδί και με κατάθεση της τεχνογνωσίας που έχουμε συγκεντρώσει μετά τα εφτά Προσυνέδρια που οργανώσαμε τα τελευταία χρόνια με τα αντίστοιχα ελληνικά πανεπιστήμια, απαντώντας στο ερώτημα «πρέπει να υπάρχει πρόγραμμα στις ηλικίες από 4 μηνών έως 4 χρόνων; Αν η απάντηση είναι θετική, τι πρόγραμμα προτείνεται;

Με αυτό το πνεύμα και εκφράζοντας την αγωνία μας, θέτουμε για ακόμη μία φορά προς τον Υπουργό Εργασίας κύριο ΚΩΣΤΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ, τα ερωτήματα που ακολουθούν.

  1. Γιατί η κα Υφυπουργός δε μας έχει απαντήσει εδώ και πέντε μήνες σχετικά με την εξαίρεση του Φορέα μας από την Επιτροπή;

  2. Γιατί η κα Υφυπουργός δεν συμπεριέλαβε κάποιον Επιστήμονα από την Ελληνική Πανεπιστημιακή Κοινότητα, οι εκπρόσωποι της οποίας θα κληθούν να διδάξουν τις αποφάσεις της Επιτροπής που δημιουργήθηκε κατ’ εντολή της ιδίας;

  3. Γιατί η κα Υφυπουργός αγνόησε τους εκπροσώπους των φορέων (ιδιοκτητών και παιδαγωγών), οι οποίοι θα κληθούν να υλοποιήσουν αποφάσεις Μελών Επιτροπής της οποίας τα Μέλη δε διαθέτουν οποιουδήποτε επιπέδου τεχνογνωσία για πολύ όμως ευαίσθητο πεδίο;

  4. Γιατί τόση βιασύνη (σε περίοδο πανδημίας) και τέτοια μυστικότητα, χωρίς ίχνος διαλόγου για σημαντικά θέματα τα οποία ως Κλάδος προβάλλουμε τα τελευταία σχεδόν πενήντα χρόνια, διεκδικώντας την επίλυσή τους, αλλά τώρα καταβάλλονται προσπάθειες να εξευρεθούν λύσεις με μάλλον χαρακτηριστική προχειρότητα και αντίστοιχες υπερβολές, σε επίπεδο δηλώσεων τουλάχιστον;

  5. Πότε η κα Υφυπουργός διεξήγε επιστημονική έρευνα για να γνωρίσει πως λειτουργούν οι Βρεφονηπιακοί και Παιδικοί Σταθμοί, ιδιαίτερα οι ιδιωτικοί, οι οποίοι έχουν ως σημαντικό δομικό στοιχείο την ποιοτική τους λειτουργία;

  6. Πότε η κα Υφυπουργός έθεσε υπό την αιγίδα της ή πρότεινε να διοργανωθεί ή συμμετείχε σε ένα Πανελλήνιο Συνέδριο του Κλάδου μας για να αφουγκραστεί την αγωνία αυτών που υπηρετούν ή διδάσκουν την Προσχολική Αγωγή;

  7. Πότε παρουσιάστηκε η κα Υφυπουργός δημόσια για να υποστηρίξει τους Γονείς, τα παιδιά, τους Εργαζόμενους και τους Ιδιοκτήτες για όλο αυτό που όλοι βιώνουμε, με απρόβλεπτες συνέπειες, εδώ και ένα χρόνο, λόγω του covid-19;

  8. Πότε, με ποιες διαδικασίες τεκμηριωμένες και πώς εκπαίδευσε Παιδαγωγούς, Βρεφονηπιοκόμους, Νηπιαγωγούς για τα όρια που πρέπει και μπορούν τα παιδιά ως έναν βαθμό να θέτουν και τους τρόπους με τους οποίους εκείνα θα αντιμετωπίσουν επικίνδυνες συμπεριφορές;

 

Π.Ο.Σ.Ι.Π.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

siriza
Ποια είναι τα σενάρια για την Επιτροπή Πιστοποίησης Συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ
Πληροφορίες κάνουν λόγο για πρόθεση αποκλεισμού ενός πολύ σημαντικού αριθμού συνέδρων που υποστηρίζουν τον Στέφανο Κασσελάκη
Ποια είναι τα σενάρια για την Επιτροπή Πιστοποίησης Συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ
πατρα1
Ανοικτή επιστολή από τους καθαιρεμένους Διευθυντές στην Πάτρα: Υπουργείο και Διευθύντρια Εκπαίδευσης νομοθετούν πάνω από το Σύνταγμα
«Το λιγότερο που είχαμε να κάνουμε ως Διευθυντές που παλεύουμε για το δημόσιο σχολείο, για την αξιοπρέπεια τη δική μας, των μαθητών μας αλλά και των...
Ανοικτή επιστολή από τους καθαιρεμένους Διευθυντές στην Πάτρα: Υπουργείο και Διευθύντρια Εκπαίδευσης νομοθετούν πάνω από το Σύνταγμα
Καλλιτεχνικός μαθητικός διαγωνισμός
Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης: Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού
Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού του ΙΘΤΠ έως την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης: Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού