Μαθητές 1ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ραφήνας: Προτιμούμε τηλεκπαίδευση
Επιστολή προς την υπουργό Παιδείας στέλνουν μαθητές του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ραφήνας με την οποία ζητούν να εξαιρεθούν από τη διά ζώσης διδασκαλία και να συνεχίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία με τηλεκπαίδευση

Με επιστολή προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, το δεκαπενταμελές συμβούλιο του 2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ραφήνας ζητάει να εξαιρεθεί από την δια ζώσης διδασκαλία και να λειτουργήσει με το καθεστώς που λειτουργούν τα Πανεπιστήμια, τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ, ακόμα και όταν τα σχολεία ανοίξουν ξανά.

Οι μαθητές του  2ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Ραφήνας στηρίζουν το αίτημα τους αυτό στο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών του Εσπερινού Λυκείου έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και άνω, ενώ μερικοί από αυτούς ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Ζητούν λοιπόν να συνεχιστεί για αυτούς η τηλεκπαίδευση εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες παραμένουν σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των ειδικών, κρίσιμες, και προκειμένου να μην αποτελέσουν υγειονομική βόμβα διασποράς του SARS-CoV-2, τα Εσπερινά Λύκεια, αφού η πλειονότητα των ενηλίκων μαθητών ανήκουν στις ευάλωτες προς νόσηση ομάδες.

Η επιστολή

Αξιότιμη κα Υπουργέ ,

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε την τοποθέτησή μας σχετικά με τη λειτουργία των Εσπερινών Σχολείων.

Σύμφωνα με τις σημερινές καταστάσεις που ζούμε, δεδομένου της ηλικίας μας και λόγω των έντονων προβλημάτων που δημιουργούνται, εξ’ αιτίας της διασποράς του ιού SARS CoV-2, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τα εξής :

- Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών του Εσπερινού Λυκείου έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 45 έτη και άνω, παντρεμένοι με παιδιά, μονογονεϊκές οικογένειες, εργαζόμενοι σε τομείς υγείας, άνεργοι, ευπαθείς ομάδες και σύνοικοι με ηλικιωμένους ανθρώπους.

- Μεγάλος αριθμός των μαθητών και συγκεκριμένα οι φοιτούντες στον τομέα Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας, εργάζονται ήδη σε δομές υγειονομικής περίθαλψης (νοσοκομεία, κέντρα υγείας , ξενώνες, δομές φιλοξενίας κ.α.), με συνέπεια να βρίσκονται καθημερινά εκτεθειμένοι στον SARS-CoV-2, με κίνδυνο μετάδοσής του στους συμμαθητές τους, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων, που σε πολλές των περιπτώσεων μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες.

- Η εξ' αποστάσεως εκπαίδευση, η οποία πλέον μοιάζει αρκετά με την συμβατική διδασκαλία, καθόσον η επικοινωνία εκπαιδευτή-εκπαιδευομένου υλοποιείται σε «πραγματικό χρόνο», πραγματοποιείται εντελώς ομαλά με μεγάλη συμμετοχή μαθητών, καλύπτοντας επαρκώς τη διδακτέα ύλη.

Κατόπιν των ανωτέρω και εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες παραμένουν σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των ειδικών, κρίσιμες, και προκειμένου να μην αποτελέσουν υγειονομική βόμβα διασποράς του SARS-CoV-2, τα Εσπερινά Λύκεια, αφού αντικειμενικά η πλειονότητα των ενηλίκων μαθητών ανήκουμε στις ευάλωτες προς νόσηση ομάδες, παρακαλούμε όπως εξαιρέσετε από την δια ζώσης διδασκαλία και τα Εσπερινά Λύκεια, εφαρμόζοντας τη νομοθεσία που ισχύει και για την αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας των Πανεπιστημίων, των ΙΕΚ και των ΣΔΕ.

Το 15μελές Συμβούλιο:

Βλάχος Αθανάσιος, Δεσίπρης Νικόλαος, Ζούκοβα Αναστασία, Κάγκα Αθηνά, Καπνισάκης Άγγελος, Κλωνάρης Αθανάσιος, Λάμπρου Παναγιώτης, Λουκοπούλου Παρασκευή, Μανίκας Μιχάλης, Μαντζαβίνος Λεωνίδας, Παλαιοδήμος Νικόλαος, Πασπαλή Βασιλική, Πούλος Χρήστος, Ρερρέ Ιουλία, Τσακμακίδης Θωμάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ