τάξη, θρανία, αξιολόγηση
«Προωθούν εντατικά τα σχέδια του ΣΕΒ και του μεγάλου κεφαλαίου για την άλωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» - Ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων για την μετατροπή ΕΠΑΛ σε Πρότυπα

Η ηγεσία ΥΠΑΙΘ, έχοντας ψηφίσει το νόμο που προωθεί τις αντιδραστικές και αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, προχωρά με την τακτική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» στη σύσταση των έξι (6) πρώτων Πρότυπων ΕΠΑΛ σε όλη τη χώρα.

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχώρησε με αυταρχικό και ετσιθελικό τρόπο στην πράξη αυτή γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων της, την συλλογική ακόμα και καθολική άρνηση των Συλλόγων Διδασκόντων, τις μαζικές αντιδράσεις των εκπαιδευτικών μαθητών, γονέων. Ακολούθησε πανομοιότυπη τακτική όπως και με τα πρότυπα – πειραματικά σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα, επιβεβαιώνοντας την αυταρχική πολιτική που ακολουθεί σε όλα τα θέματα.

Μεταμορφώνοντας τις λέξεις και παραποιώντας το περιεχόμενό τους, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να παρουσιάσει τα μέτρα του αντιεκπαιδευτικού νόμου για την ΤΕΕ ως έργο που τάχα την «αναβαθμίζει» για να αποκρύψει την ουσία. Τονίζουμε ξανά ότι η συγκρότηση των Πρότυπων ΕΠΑΛ αποτελεί τον πρώτο σταθμό για την προώθηση της αυτονομίας των ΕΠΑΛ αλλά και ευρύτερα στην Δημόσια Εκπαίδευση. Προωθεί τις πιο σκληρές και νεοφιλελεύθερες νόρμες ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών – σχολείων και μαθητών.

Ανοίγει το δρόμο για να εισβάλλουν οι περίφημοι «εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας», δηλαδή οι Δήμοι, οι τοπικοί παράγοντες της αγοράς, των επιχειρήσεων και οι εργοδότες στα ΕΠΑΛ και να διεκδικήσουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο στην διαμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα βρίσκονται συνεχώς σ’ ένα καθεστώς κινούμενης άμμου, αφού μαθήματα, ειδικότητες, θα αλλάζουν συνεχώς με βάση τις ανάγκες της αγοράς, δηλαδή των εργοδοτών. Ακόμα προωθεί την κατηγοριοποίηση και την αυτονόμηση των σχολικών μονάδων, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ, για την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Καταγγέλλουμε τις απαράδεκτες, αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ που, δίχως να σεβαστεί τις συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, επιβάλλει με αυταρχισμό την πολιτική της. Καλούμε τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να στηρίξουν έμπρακτα τους Σ/Δ που αρνήθηκαν να μετατραπούν τα σχολεία τους σε «Πρότυπα», που δεν συναίνεσαν στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να προχωρήσουν σε τοπικές παραστάσεις διαμαρτυρίας στις ΔΔΕ και σε πανελλαδική συγκέντρωση στο ΥΠΑΙΘ στηρίζοντας τα αιτήματα των Σ/Δ που ζητούν να μην μετατραπούν τα σχολεία τους σε «πρότυπα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα