Την έντονη δυσαρέσκειά τους για την κατανομή των θέσεων στους επικείμενους 11.700 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών εκφράζουν οι Θεατρολόγοι (ΠΕ91.01) της Περιφέρειας Θεσσαλίας, τονίζοντας ότι οι πρόσφατες ανακοινώσεις για τη σύσταση 171 οργανικών θέσεων για τον κλάδο οδηγούν πάλι σε ένα καθεστώς αβεβαιότητας και ανυπαρξίας.
«Δεν υποστηρίζουμε την αντιπαράθεση μεταξύ των κλάδων. Όλοι έχουν θέση στην εκπαίδευση και όλοι κόπιασαν γι’αυτό. Όμως οι 11.700 διορισμοί που ανακοινώθηκαν, σε σύγκριση με τα 60000 και πλέον κενά, και μάλιστα έπειτα από 12 χρόνια χωρίς κανένα διορισμό, είναι σταγόνα στον ωκεανό», σημειώνουν οι Θεατρολόγοι.
«Ζητάμε τη συνέχιση των διορισμών, ώστε να καλυφθούν επαρκώς τα κενά στη Δημόσια Εκπαίδευση, και να δικαιωθούμε όλοι όσοι τόσα χρόνια παλεύουμε, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό για το Δημόσιο Σχολείο», σημειώνουν μεταξύ άλλων καταληκτικά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Θεατρολόγων της Περιφέρειας Θεσσαλίας:
Θέμα: Αριθμός οργανικών θέσεων Θεατρολόγων (ΠΕ91.01) και ποσοστό τους ως προς τα πραγματικά κενά στα σχολεία
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ, Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί και Σύμβουλοι του Υπουργείου,
είμαστε οι θεατρολόγοι της Περιφέρειας Θεσσαλίας και με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την αγωνία, και κυρίως τη διαμαρτυρία μας σχετικά με τη σύσταση οργανικών θέσεων του κλάδου μας και την κατανομή των θέσεων στους επικείμενους διορισμούς των 11.700 μονίμων εκπαιδευτικών.
Παρόλο που οι περισσότεροι από εμάς εργαζόμαστε ως εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Ειδική Εκπαίδευση αρκετά χρόνια τώρα, από το 2002 μέχρι σήμερα, με μοναδικά διαλείμματα τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο λόγω επιβεβλημενης σε εμάς ανεργίας, είτε ως αναπληρωτές είτε ως ωρομίσθιοι, συμπληρώνοντας προϋπηρεσία πολλών ετών και αποδεικνύοντας στην πράξη μαζί με τους μαθητές μας την σπουδαιότητα του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, δεν παύουμε να αγωνιούμε για το μέλλον μας στην εκπαίδευση. Όλα αυτά τα χρόνια αναλαμβάνουμε υπηρεσία σε 2, 3, 4, ακόμα και 5 σχολεία προσφέροντας με συνέπεια και αγάπη τις γνώσεις μας στους μαθητές των 24 τμημάτων που διδάσκουμε κάθε έτος.
Όπως γνωρίζετε το μάθημα της θεατρικής αγωγής είναι ένα σημαντικό εργαλείο με εξαιρετικά οφέλη, προσφέροντας στους μαθητές τα απαραίτητα εφόδια για την προσωπική ανάπτυξη, την κοινωνικοποίηση, την πνευματική καλλιέργεια, την κατανόηση και διαχείριση των συναισθημάτων, την εκτόνωση, αλλά και την εμπέδωση των γνωστικών αντικειμένων μέσα από μία βιωματική διαδικασία. Δυστυχώς πριν από λίγα μόλις χρόνια η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ χωρίς καμία ουσιαστική αιτιολογία στέρησε το μάθημα της θεατρικής αγωγής από τους μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης του Δημοτικού. Σας καλούμε να μη στερήσετε αυτό το πολύτιμο μάθημα από τους μαθητές των Δημοτικών σχολείων.
Οι προσφατες ανακοινώσεις για τη σύσταση 171 οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας (Π.Ε.91.01) και τον αντίστοιχο αριθμό προσλήψεων μας οδηγούν πάλι σε ένα καθεστώς αβεβαιότητας και ανυπαρξίας μετά από 15 και πλέον χρόνια υπηρεσίας, καθώς αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό σε σχέση με τον αριθμό των θεατρολόγων που εργάζονται κάθε χρόνο στα σχολεία, αριθμός που ξεπερνά τους 800 θεατρολόγους ετησίως και απέχει πολύ από τα πραγματικά λειτουργικά κενά. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο αριθμός των μόνιμα διορισμένων του κλάδου μας παραμένει σταθερά εδώ και χρονια ελάχιστος.
Συνεπώς, οι 171 διορισμοί θεατρολόγων δεν αρκούν σε καμία περίπτωση για να καλυφθούν οι πάγιες πλέον ανάγκες των σχολείων. Είναι επιτακτική ανάγκη να αυξηθεί ο αριθμός των οργανικών θέσεων, λαμβανομένων υπόψη των πραγματικών αναγκών, για να καλυφθούν δίκαι όλα τα κενα σε κάθε κλάδο.
Δεν υποστηρίζουμε την αντιπαράθεση μεταξύ των κλάδων. Όλοι έχουν θέση στην εκπαίδευση και όλοι κόπιασαν γι’αυτό. Όμως οι 11.700 διορισμοί που ανακοινώθηκαν, σε σύγκριση με τα 60000 και πλέον κενά, και μάλιστα έπειτα από 12 χρόνια χωρίς κανένα διορισμό, είναι σταγόνα στον ωκεανό.
Στέλνουμε τις θερμότερες ευχές στους συναδέλφους που διορίζονται. Οι κόποι ετών δικαιώνονται για κάποιους. Όμως υπάρχουν ακόμα πολλοί που θα συνεχίσουν να ζουν στο καθεστώς της αβεβαιότητας.
Ελπίζουμε αυτή η αρχή να μη σταματήσει εδώ. Ζητάμε τη συνέχιση των διορισμών, ώστε να καλυφθούν επαρκώς τα κενά στη Δημόσια Εκπαίδευση, και να δικαιωθούμε όλοι όσοι τόσα χρόνια παλεύουμε, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό για το Δημόσιο Σχολείο.
Να δοθεί επιτέλους στις τέχνες η θέση που τους αξίζει στο σύγχρονο Δημόσιο Ελληνικό Σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής αγωγής της Περιφέρειας Θεσσαλίας
Αγγελούλη Ανδρομάχη
Αρκουμάνης Αρτέμιος
Βαλακώστα Μαρία
Βασδέκη Αικατερίνη
Βόγια Μαρία
Γάκη Μαργιολή
Γιανγκαμπούζωφ Χριστίνα
Γιαννακού Ελισσάβετ
Δημοπούλου Ευλαβία
Ευαγγέλου Ευπραξία
Θωμοπούλου Θεοδώρα
Καραμίντζου Χριστίνα
Καραντζιά Αικατερίνη
Κάρλου Μαρία
Καρτσιώτη Κονδυλία
Κατσιμπέρη Χρυσάνθη
Κίσσα Ιωάννα
Κίτσιου Βίλλη
Κόκκαλη Κωνσταντίνα
Κρίθαρη Χριστίνα
Μάνδαλου Αποστολία
Μαργαρίτη Δέσποινα
Μουκούλη Θεοδώρα
Μπάκας Παναγιώτης
Μπουνίτση Δέσποινα
Παπαδούλη Θεοδώρα
Παπαμιχαήλ Μαργαρίτα
Σταυροθεοδώρου Ευθυμία
Σισκοπούλου Βασιλεία
Τρούμπουλου Ευαγγελία
Τσιαντούλα Ελένη
Τσιπνή Χαρίκλεια - Ζωή
Τσιρογιάννη Ελένη
Χαντζηγιάννη Πελαγία
Χριστοδούλου Πατρούλα
Χριστοπούλου Μαργαρίτα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη