Τα σχολεία ανοίγουν χωρίς μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους και τους εκπαιδευτικούς αντιμέτωπους με νέα αυταρχικά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα, όπως καταγγέλλει η Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την ΕΛΜΕ, η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια του μηδενικού δημοσιονομικού κόστους για μια ακόμα φορά ακολουθούν το δρόμο των μηδενικών μέτρων, για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών
Η κυβέρνηση «χρησιμοποιεί τον εμβολιασμό ως άλλοθι για να κρύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες στη διαχείριση της πανδημίας καθώς και της παταγώδους αποτυχίας της να εξασφαλίσει την καθολικότητα στον εμβολιασμό», υπογραμμίζει η ΕΛΜΕ.
Τέλος, η Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης υποστηρίζει ότι «κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ επιδιώκουν να διαμορφώσουν ένα νέο αντιδραστικό τοπίο που κάθε «έκτακτη» συνθήκη θα αξιοποιείται ως εργαλείο για απολύσεις και χτύπημα των εργασιακών και δημοκρατικών μας δικαιωμάτων». Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται να αποδεχθεί μια τέτοια πολιτική που φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ευθύνες της κυβέρνησης, όπως διαμηνύει.
Η ανακοίνωση
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:
Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ στα πλαίσια του μηδενικού δημοσιονομικού κόστους για μια ακόμα φορά ακολουθούν το δρόμο των μηδενικών μέτρων, για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.
Δε μειώνουν στους 15 τον αριθμό των μαθητών στις αίθουσες, δεν προχωρούν στις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη των πραγματικών κενών, ανακοινώνουν προκλητικά δραματικές μειώσεις καθαριστριών στα σχολεία. Αρνούνται τη διενέργεια δωρεάν μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ στην εκπαιδευτική κοινότητα με την αποκλειστική ευθύνη του ΕΟΔΥ.
Με το ξεκίνημα της χρονιάς προωθούν μια σειρά αντιεκπαιδευτικών μέτρων (αδιαφανείς τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, συρρίκνωση των κενών, κόφτη στις προσλήψεις των αναπληρωτών κ.ά.) .
Δεν παίρνουν κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των μορφωτικών, κοινωνικών αναγκών και προβλημάτων που υπάρχουν στα παιδιά και λόγω του μακροχρόνιου κλεισίματος των σχολείων.
Επιδιώκουν την εφαρμογή του αντιδραστικού οπλοστασίου που ψήφισαν εν μέσω πανδημίας (αξιολόγηση κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, λαιμητόμοι εξετάσεων με την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ Ελεύθερη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ, εξετάσεις PISA στα δημοτικά και γυμνάσια, πειραματικά και πρότυπα σχολεία των «αρίστων» , υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευση κ.ά.).
Σηματοδοτούν ολομέτωπη επίθεση στον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης και σε ό,τι απέμεινε από τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Είναι η όψη της ίδιας εγκληματικής πολιτικής, που στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των συμφερόντων του κεφαλαίου ,αφήνει την υγεία του λαού εκτεθειμένη για άλλη μια χρονιά απέναντι στην πανδημία.
Η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά την ολόπλευρη ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας (προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ενίσχυση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, των νοσοκομείων, των ΜΕΘ επίταξη του ιδιωτικού τομέα υγείας) τον επιδημιολογικό έλεγχο στους χώρους εργασίας, τα μέτρα για τα ΜΜΜ, την ουσιαστική οργανωμένη ιχνηλάτηση, τη μέριμνα για ειδικές και ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού
( ηλικιωμένοι, οι φαντάροι, οι πρόσφυγες κ.α.) Για να συγκαλύψει την εγκληματική πολιτική της, πολιτεύεται με τα αλλεπάλληλα τυφλά lockdown, την καταστολή και τον αυταρχισμό ,το ιδεολόγημα της ατομικής ευθύνης.
Γι΄αυτό και μπροστά στο διαφαινόμενο 4ο κύμα της πανδημίας , τα μόνα μέτρα που εξαγγέλλει είναι αυταρχικά μέτρα διαχωρισμού, αποκλεισμού και τιμωρίας των εργαζομένων, άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα των κατασταλτικών πρακτικών της.
Χρησιμοποιεί τον εμβολιασμό ως άλλοθι για να κρύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες στη διαχείριση της πανδημίας καθώς και της παταγώδους αποτυχίας της να εξασφαλίσει την καθολικότητα στον εμβολιασμό:
- αργοί ρυθμοί των εμβολιασμών εξαιτίας της πολιτικής των ανταγωνισμών των φαρμακοβιομηχανιών και της ΕΕ, ανεπαρκείς εμβολιαστικές υποδομές – έλλειψη προσωπικού, καλλιέργεια κλίματος δυσπιστίας, αμφιβολίας και καχυποψίας από τις κυβερνητικές επιτροπές των «ειδικών», απολογητών της πολιτικής της, στρώνοντας το έδαφος για να αναπτύσσονται διάφορες συντηρητικές και σκοταδιστικές αντιλήψεις. Επιπλέον, η εξαίρεση από κάθε υποχρέωση των ιερέων και των εκκλησιών, της αστυνομίας και των στρατιωτικών αποκαλύπτει τις κυβερνητικές προθέσεις.
Είναι φανερό ότι τα μέτρα της υποχρεωτικότητας που επιβάλλει δεν στοχεύουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Με τη διχαστική και αυταρχική πολιτική της επιχειρεί:
- να μεταθέσει τις ευθύνες της αποτυχίας στη διαχείριση της πανδημίας ενοχοποιώντας τους εργαζόμενους, να ενισχύσει τον ιδιωτικό τομέα υγείας
- να προωθήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και τον κρατικό κι εργοδοτικό αυταρχισμό
- να πλήξει το κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα
- να προωθήσει αντιδραστικές αλλαγές(συγχωνεύσεις ή κλείσιμο δημόσιων δομών, υποχρεωτικές υπερωρίες. μετακίνηση προσωπικού , απολύσεις.)
Στην εκπαίδευση απαιτεί από τους εκπαιδευτικούς, είτε να είναι εμβολιασμένοι ή να διενεργούν με δικά τους έξοδα! ενισχύοντας έτσι τα ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα! – δύο τεστ την εβδομάδα ,αλλιώς θα βρεθούν αντιμέτωποι με την αναστολή εργασίας, την περικοπή του μισθού και των ασφαλιστικών εισφορών τους.
Η δε απόφαση να μην γίνονται δεκτοί για rapid test στις δημόσιες δομές οι ανεμβολίαστοι αποτελεί μια προκλητικά απαράδεκτη τιμωρητική κίνηση, με άμεσο όφελος για τις ιδιωτικές αλυσίδες εμπορίου της υγείας.
Σε έναν κλάδο που είναι ήδη εμβολιασμένος κατά το 75-80% , έρχονται σήμερα να μιλήσουν για υποχρεωτικότητα, προσπαθούν να προκαλέσουν κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον (και) των εκπαιδευτικών και εκτοξεύουν απειλές για ποινές, περικοπή μισθού και απολύσεις!!!
Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ επιδιώκουν να διαμορφώσουν ένα νέο αντιδραστικό τοπίο που κάθε «έκτακτη» συνθήκη θα αξιοποιείται ως εργαλείο για απολύσεις και χτύπημα των εργασιακών και δημοκρατικών μας δικαιωμάτων. Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρόκειται να αποδεχθεί μια τέτοια πολιτική που φορτώνει στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις ευθύνες της κυβέρνησης.
Τα εμβόλια αποτελούν όπλα στη μάχη κατά της πανδημίας, μαζί με την ενίσχυση του ΕΣΥ με γιατρούς, νοσοκομεία, ΜΕΘ, ουσιαστική πρωτοβάθμια υγεία, μαζική διενέργεια δωρεάν τεστ στον πληθυσμό, συστηματική επιτήρηση της πανδημίας . Ο αναγκαίος καθολικός εμβολιασμός όμως δεν προωθείται με την κυβερνητική πολιτική της εγκληματικής διαχείρισης της πανδημίας και το εκδικητικό και εκβιαστικό μέτρο της υποχρεωτικότητας, τις αναστολές εργασίας και τη στέρηση μισθού.
Λέμε όχι στην υποχρεωτικότητα και στην τιμωρία των εργαζομένων. Ο εμβολιασμός είναι δικαίωμα και ανάγκη όχι πεδίο ποινικοποίησης και εξαγοράς. Θα αντιπαλέψουμε κάθε προσπάθεια διαχωρισμού των πολιτών, ενάντια σε κάθε στέρηση εργασιακών, δημοκρατικών και κοινωνικών δικαιωμάτων που προωθεί η κυβέρνηση.
Δεν αποδεχόμαστε το εκδικητικό μέτρο της υποχρεωτικότητας, της αναστολής εργασίας – απόλυσης, μαζικά και αγωνιστικά διεκδικούμε ουσιαστικά μέτρα για τα σχολεία και την υγεία.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
Καμία περιστολή των δημοκρατικών και εργασιακών δικαιωμάτων με πρόσχημα τον κορονοϊό
ΟΧΙ στην κυβερνητική τρομοκρατία , τις απολύσεις και τις στερήσεις μισθού .Να παρθεί πίσω το εκδικητικό μέτρο της αναστολής εργασίας – απόλυσης .Καμία επιβάρυνση για διεξαγωγή αυτοδιαγνωστικών ελέγχων. Κανένας διαχωρισμός.
Μαζικά επαναλαμβανόμενα και δωρεάν τεστ με την ευθύνη του ΕΟΔΥ για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Πραγματική και ουσιαστική ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας ((προσωπικό και υποδομές, επίταξη του ιδιωτικού τομέα της υγείας α κλπ)
Πρόγραμμα μαζικών δημόσιων δωρεάν εμβολιασμών, με τις αναγκαίες προσλήψεις στις εμβολιαστικές δομές ,με πλήρη προληπτικό έλεγχο και σταθερή παρακολούθηση των εμβολιασμένων, στα πλαίσια ενός ενισχυμένου συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Κατάργηση των πατεντών για όλες τις φαρμακευτικές θεραπείες και των εμβολίων. Μαζική παραγωγή εμβολίων και διανομή, με ευθύνη του δημοσίου, των απαραίτητων ποσοτήτων για τον εμβολιασμό του πληθυσμού.
15 παιδιά στις αίθουσες – προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι ανάγκες – προσωπικό στην καθαριότητα των σχολείων εδώ και τώρα! Αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση
Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική.
Αναδιάταξη της ύλης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης για την κάλυψη των μορφωτικών ελλειμμάτων των παιδιών από την τηλεκπαίδευση
Άμεσα μέτρα ενίσχυσης των παιδιών με ενισχυτική διδασκαλία σε κάθε σχολείο.
ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΤΗ ΖΩΗ
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη