Eκπαιδευτικοί: Κενά… εν κρυπτώ και παραβύστω
«Απαιτούμε την πρόσληψη εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών, όλων των σχολείων της χώρας και την τοποθέτηση των συναδέλφων μας με πλήρη διαφάνεια», τονίζει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου - Αρχαίας Ολυμπίας

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου - Αρχαίας Ολυμπίας, στην οποία αναφέρουν χαρακτηριστικά πως «η αξιολόγηση των κενών που δόθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έγινε με μοναδικό κριτήριο την προσωπική κρίση του κάθε Διευθυντή Εκπαίδευσης ως προς την «προτεραιοποίηση» των αναγκών».

Όπως τονίζει, «επιλέχτηκαν αυθαίρετα οι σχολικές μονάδες που θα λειτουργήσουν πλήρως από την αρχή της σχολικής χρονιάς (οι υπόλοιπες ας έχουν υπομονή για τη β’, γ’, δ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών!!!)».

Συνεχίζει, επισημαίνοντας στην ανακοίνωση πως «παρά τις συνεχείς και επίμονες προσπάθειές μας, δεν μας γνωστοποιήθηκαν, ως όφειλαν, μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όλα τα κενά, όλων των ειδικοτήτων, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε τον πραγματικό αριθμό των κενών και, ως εκ τούτου, έχουμε κάθε λόγο να μιλάμε για αδιαφανείς ενέργειες που πλήττουν τη διαδικασία».

Επιπλέον, καλεί τη ΔΟΕ να προβεί σε άμεση παρέμβαση στο ΥΠΑΙΘ για τα επείγοντα ζητήματα, που αναφέρει στην ανακοίνωση του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Κενά… εν κρυπτώ και παραβύστω

Υπουργείο Παιδείας και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα «παρουσίασαν» τόσα κενά όσα και οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν ανά Διεύθυνση κατά την Α’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και επ’ αυτών κλήθηκαν οι συνάδελφοί μας να δηλώσουν μέσω ΟΠΣΥΔ τα σχολεία τοποθέτησής τους.
Η αξιολόγηση των κενών που δόθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έγινε με μοναδικό κριτήριο την προσωπική κρίση του κάθε Διευθυντή Εκπαίδευσης ως προς την «προτεραιοποίηση» των αναγκών.

Ως αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας:

⦁    Επιλέχτηκαν αυθαίρετα οι σχολικές μονάδες που θα λειτουργήσουν πλήρως από την αρχή της σχολικής χρονιάς (οι υπόλοιπες ας έχουν υπομονή για τη β’, γ’, δ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών!!!)

⦁    Οι συνάδελφοι που προσελήφθησαν ως αναπληρωτές κλήθηκαν να δηλώσουν σχολεία σε περιοχές που, πιθανότατα, θα είναι μακρύτερα από εκείνα που θα μπορούσαν να εργαστούν, παρά το γεγονός ότι, ως ανήκοντες στην Α’ φάση προσλήψεων, διαθέτουν περισσότερες μονάδες από όσους συναδέλφους θα ακολουθήσουν στις επόμενες φάσεις (οι οποίες θα είναι πολλές!!!!)

Υπενθυμίζουμε ότι, παρά τις συνεχείς και επίμονες προσπάθειές μας, δεν μας γνωστοποιήθηκαν, ως όφειλαν, μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όλα τα κενά, όλων των ειδικοτήτων, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε τον πραγματικό αριθμό των κενών και, ως εκ τούτου, έχουμε κάθε λόγο να μιλάμε για αδιαφανείς ενέργειες που πλήττουν τη διαδικασία.
Παράλληλα, το ΠΥΣΠΕ Ηλείας δεν έχει ανακοινώσει τις διαθέσεις των μονίμων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων για συμπλήρωση ωραρίου τους, ενώ έχει ήδη δώσει «πακέτα» - ομάδες σχολείων τόσο στους νεοδιόριστους όσο και στους αναπληρωτές συναδέλφους. με αποτέλεσμα να υπάρχει έντονη ανασφάλεια και αβεβαιότητα σε όλους τους μόνιμους συναδέλφους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Τέλος, παρατηρήθηκε ότι τις ώρες της Αγγλικής Γλώσσας, που από τη φετινή σχολική χρονιά προστίθενται στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων όλης της χώρας, θα κληθούν να καλύψουν αναπληρωτές συνάδελφοι εκπαιδευτικοί Αγγλικής (ΠΕ06) μειωμένου ωραρίου(!!!!!!!), εδραιώνοντας τις ελαστικές σχέσεις εργασίας και στην εκπαίδευση!!!!!!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να αρθούν ΑΜΕΣΑ όλες οι αδικίες ενάντια στους συναδέλφους και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, εξασφαλίζοντας την ουσιαστική και όχι κατ’ επίφαση ομαλή και πλήρη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την πρόσληψη εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών, όλων των σχολείων της χώρας.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την τοποθέτηση των συναδέλφων μας με πλήρη διαφάνεια.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης η μαζική αναφορά από το ΟΠΣΥΔ των τοποθετήσεων των αναπληρωτών στα σχολεία, όπως επισημαίνεται και στο με αρ. 105271/ΓΔ5/30-08-2021 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ.
 
ΚΑΛΟΥΜΕ τη ΔΟΕ να προβεί σε άμεση παρέμβαση στο ΥΠΑΙΘ για τα ως άνω επείγοντα ζητήματα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες