Εκπαιδευτικοί: Κατασταλτικό μέτρο η τηλεκπαίδευση στην κατάληψη
«Η τηλεκπαίδευση εν μέσω κατάληψης είναι ανέφικτη, άδικη και έχει αποκλειστικά κατασταλτικό χαρακτήρα. Παρουσιαζόμαστε κάθε πρωί στο σχολείο μας όπως οφείλουμε. Στηρίζουμε τα αιτήματα των μαθητών», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων

Άδικη και με κατασταλτικό χαρακτήρα χαρακτηρίζει την τηλεκπαίδευση εν μέσω κατάληψης η ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων, καλώντας τους εκπαιδευτικούς να παρουσιάζονται κανονικά στο σχολείο.

«Στηρίζουμε τα αιτήματα των μαθητών και το δικαίωμα να οργανώνουν τους αγώνες τους, με όποια μορφή αποφασίζουν οι ίδιοι οι μαθητές να τους δώσουν», σημειώνει το σωματείο των εκπαιδευτικών.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Οι μαθητές της Ικαρίας αυτή την εβδομάδα, συντασσόμενοι με τους μαθητές εκατοντάδων σχολείων της Ελλάδας, συντονίζουν το βηματισμό τους και διεκδικούν. Στο επίκεντρο η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, η άμεση έναρξη προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας καθώς και εκπαιδευτικά ζητήματα τοπικού χαρακτήρα (η κάλυψη των κενών, ανεκτέλεστα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών κ.α.).

Το αίτημα για κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής έρχεται μετά τον αποκλεισμό δεκάδων χιλιάδων μαθητών-μαθητριών από τις σχολές επιλογής τους και τη διοχέτευση, με μαθηματική ακρίβεια, πολλών από αυτών στην αγκαλιά των ιδιωτικών ΙΕΚ και Κολεγίων, που είχε φροντίσει προηγουμένως το υπουργείο της κας Κεραμέως να εξισώσει με τα δημόσια Πανεπιστήμια. Στο αίτημα για κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, συμπυκνώνεται η υπεράσπιση της βασικής αποστολής του δημόσιου σχολείου να είναι ένα σχολείο όχι για λίγους αλλά για όλους τους μαθητές που θα δίνει βάρος στις εκπαιδευτικές ανάγκες τους και δε θα είναι ένας εξεταστικός μαραθώνιος μετ’ εμποδίων.

Απέναντι στα δίκαια αιτήματα των μαθητικών κινητοποιήσεων, κυβέρνηση και ΜΜΕ, αντιπαρατάσσουν το ψέμα, την κατασυκοφάντηση και την καταστολή. Ανησυχούν τάχα μου για το πώς θα αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες από τις καταλήψεις των μαθητών που, ανάμεσα στα άλλα, ζητάνε την κάλυψη των κενών και τη μεταφορά τους στο σχολείο!  Κινητοποιούν εναντίον τους εισαγγελείς και αστυνομία και βέβαια ενεργοποιούν τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης εν μέσω κατάληψης, μιας διαδικασίας που από την πρώτη στιγμή υποστηρίζαμε πως δεν ήρθε για να καλύψει την έκτακτη κατάσταση λόγω πανδημίας αλλά επιβλήθηκε για να μετασχηματίσει το δημόσιο σχολείο και να χρησιμοποιηθεί ως μέσο καταστολής και αποδυνάμωσης των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Μάλιστα στην Υ.Α 111525/ΓΔ4 "Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-22" της 10-09-2021 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ.Β, 4188/10-09/2021, επαναλαμβάνεται η περσινή ρύθμιση  σύμφωνα με την οποία οι καταληψίες μαθητές αποβάλλονται από την τάξη και παίρνουν απουσίες ακόμα κι αν παρακολουθούν το τηλε-μάθημα!

Προφανώς η τηλεκπαίδευση εν μέσω κατάληψης είναι ανέφικτη. Μαθητές και εκπαιδευτικοί κάθε πρωί μαζευόμαστε στο σχολείο, ως οφείλουμε, για να διαπιστώσουμε τη συνέχιση ή μη της κατάληψης. Η επιστροφή των μαθητών μας στο σπίτι δεν είναι δυνατή πριν τις 14:00. Ακόμη κι αν οι μαθητές μας συνδεθούν από το κινητό τους τηλέφωνο, καθήμενοι σε ένα παγκάκι στην τηλεκπαίδευση αδυνατούμε να γνωρίζουμε ποιοι από αυτούς συμμετέχουν στην κατάληψη και ποιοι όχι. Επιπροσθέτως δεν υποχρεούται κανείς εκπαιδευτικός να διαθέτει τον προσωπικό του εξοπλισμό, εφ όσον έχει, για τις ανάγκες της υπηρεσίας, εν προκειμένω για να κάνει τηλεκπαίδευση.

Πλέον σημαντικότερο όμως από τις πρακτικές δυσκολίες είναι πως δε μας επιτρέπεται, εκ του ρόλου μας , από παιδαγωγοί να μετατραπούμε σε κατασταλτικός μηχανισμός του ΥΠΑΙΘ για το σπάσιμο των καταλήψεων. Η θέση μας είναι δίπλα και όχι απέναντι στους μαθητές μας, είτε συμφωνούμε με τη διατύπωση των αιτημάτων και τη μορφή που επιλέγουν να δίνουν στη διεκδίκηση τους, είτε όχι. Πρέπει να τους νουθετούμε, να τους καθοδηγούμε στις σωστές στάσεις και πρακτικές, να διαφωνούμε μαζί τους όταν το κρίνουμε σκόπιμο, αλλά όχι να τους τρομοκρατούμε, να τους καταστέλλουμε και να τους υποσκάπτουμε με αυτόν τον τρόπο.

Η τηλεκπαίδευση εν μέσω κατάληψης είναι ανέφικτη, άδικη και έχει αποκλειστικά κατασταλτικό χαρακτήρα. Παρουσιαζόμαστε κάθε πρωί στο σχολείο μας όπως οφείλουμε. Στηρίζουμε τα αιτήματα των μαθητών και το δικαίωμα να οργανώνουν τους αγώνες τους, με όποια μορφή αποφασίζουν οι ίδιοι οι μαθητές να τους δώσουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;