Χαρακόπουλος: Πότε θα γίνουν οι αποσπάσεις σε Χειμάρρα και Κορυτσά;
Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως από τον βουλευτή Λαρίσης της ΝΔ Μ. Χαρακόπουλο, αναφορικά με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Χειμάρρα και Κορυτσά

Με ερώτησή του ο βουλευτής Μάξιμος Χαρακόπουλος. προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, θέτει το ζήτημα των αποφάσεων για την απόσπαση των εκπαιδευτικών ώστε να καλύψουν τα υφιστάμενα εκπαιδευτικά κενά των εκπαιδευτητίων στη Χειμάρρα και την Κορυτσά.

«Αντιλαμβανόμενοι ως αυτονόητο το ενδιαφέρον του εθνικού κέντρου στην παροχή ελληνικής παιδείας στους ομογενείς της Αλβανίας, θεωρούμε επιβεβλημένη -εφόσον τα δημοσιεύματα ευσταθούν- την επίσπευση των αποφάσεων για την απόσπαση των εκπαιδευτικών που χρειάζονται για την κάλυψη των υφιστάμενων εκπαιδευτικών κενών των εκπαιδευτηρίων στη Χειμάρρα και την Κορυτσά», αναφέρει στην ερώτησή του. 

«Η στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικό προσωπικό είναι χρέος και της Ελληνικής Πολιτείας, που οφείλει να προβαίνει στις σχετικές αποσπάσεις εκπαιδευτικών», υπογραμμίζει και συμπληρώνει πως η τρέχουσα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σοβαρά προβλήματα, διότι ακόμη δεν έχουν πραγματοποιηθεί από το υπουργείο Παιδείας οι αναγκαίες αποσπάσεις εκπαιδευτικών. 

Αναλυτικά:

Πότε θα αποσπασθούν οι εκπαιδευτικοί σε Χειμάρρα και Κορυτσά;

«Αντιλαμβανόμενοι ως αυτονόητο το ενδιαφέρον του εθνικού κέντρου στην παροχή ελληνικής παιδείας στους ομογενείς της Αλβανίας, θεωρούμε επιβεβλημένη -εφόσον τα δημοσιεύματα ευσταθούν- την επίσπευση των αποφάσεων για την απόσπαση των εκπαιδευτικών που χρειάζονται για την κάλυψη των υφιστάμενων εκπαιδευτικών κενών των εκπαιδευτηρίων στη Χειμάρρα και την Κορυτσά». Τα παραπάνω τονίζει ο Γενικός Γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης Ορθοδοξίας (ΔΣΟ), βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος σε ερώτησή του στην υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως. 

Ο Θεσσαλός πολιτικός στην κοινοβουλευτική του παρέμβαση υπογραμμίζει ότι «τα ελληνικά εκπαιδευτήρια “ΟΜΗΡΟΣ” στη Χειμάρρα και την Κορυτσά επιτελούν εδώ και χρόνια ένα τεράστιο έργο στην εκπαίδευση των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου, και όχι μόνον. Η έναρξη της λειτουργίας τους, μετά την κατάρρευση του καθεστώτος Χότζα, αποτέλεσε έναν σταθμό στην πλούσια ιστορία του τόπου και στη προαγωγή των ελληνικών γραμμάτων, σε ένα περιβάλλον στο οποίο οι αντιξοότητες για τον ελληνισμό είναι δεδομένες και γνωστές. Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι το σχολείο της Χειμάρρας είχε ιδρυθεί από τον ισαπόστολο Κοσμά τον Αιτωλό το 1775, έτος κατά το οποίο πέρασε και κήρυξε στην περιοχή, και καταργήθηκε από τον Ενβέρ Χότζα το 1946, για να ανοίξει και πάλι το 2006.

Η στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικό προσωπικό είναι χρέος και της Ελληνικής Πολιτείας, που οφείλει να προβαίνει στις σχετικές αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Όπως, όμως, διαμαρτύρονται φορείς της ομογένειας, σύμφωνα με δημοσιεύματα ομογενειακών μέσων ενημέρωσης (βορειοηπειρωτική ενημερωτική πύλη himara.gr, 08.10.21), αλλά και ΜΜΕ στην Ελλάδα (Πρώτο Θέμα, 11.10.21), η τρέχουσα σχολική χρονιά ξεκίνησε με σοβαρά προβλήματα, διότι ακόμη δεν έχουν πραγματοποιηθεί από το υπουργείο Παιδείας οι αναγκαίες αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Το αποτέλεσμα είναι να υπολειτουργούν τα σχολικά συγκροτήματα με τους μαθητές και τις μαθήτριες να παρακολουθούν με ελλείψεις και κενά το ημερήσιο πρόγραμμα. Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει εύλογη απογοήτευση σε γονείς και μαθητές των περιοχών αυτών. 

Μάλιστα, οι φορείς της ομογένειας υποστηρίζουν ότι έχουν θέσει το πρόβλημα υπόψη του υπουργείου Παιδείας χωρίς, όμως, έως τώρα κάποια ανταπόκριση, την ώρα που οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες του εξωτερικού έχουν ολοκληρωθεί κανονικά».

Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ρωτά την αρμόδια υπουργό αν «ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι καταγγελίες φορέων των ομογενών μας -που είδαν το φως της δημοσιότητας- για καθυστερήσεις στις αποσπάσεις εκπαιδευτικών για τα Εκπαιδευτήρια “ΟΜΗΡΟΣ” σε Χειμάρρα και Κορυτσά; Αν ναι, για ποιον λόγο συμβαίνει αυτό, και πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία των αποσπάσεων;».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»