ΕΛΜΕ Χανίων: Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
«Την απεργία-αποχή ενάντια στην αξιολόγηση τη διευρύνουμε και με άλλες αποφάσεις συνολικής απάντησης», υπογραμμίζεται σε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ Χανίων

«Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας», τονίζεται σε απόφαση της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ Χανίων.

«Την απεργία-αποχή τη διευρύνουμε και με άλλες αποφάσεις συνολικής απάντησης ενάντια στην εφ’ όλης της ύλης επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί. Υλοποιούμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και προχωράμε σε παρατεταμένο, πολύμορφο και αποφασιστικό αγώνα που η εξέλιξή του θα καθορίζεται κάθε φορά από τις Γενικές Συνελεύσεις», σημειώνεται σχετικά.

Αναλυτικά η απόφαση της έκτακτης ΓΣ ΕΛΜΕ Χανίων 21/10/2021:

Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας .

Η ΓΣ της ΕΛΜΕ Χανίων χαιρετίζει τον αγώνα των συναδέλφων απέναντι στην πολιτική της κυβέρνησης για την διάλυση του δημόσιου σχολείου, την κατάργηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, τη φίμωση του εκπαιδευτικού κινήματος και γενικότερα την κατάργηση του συνδικαλισμού και κάθε αντίδρασης, όπως προβλέπει το τερατούργημα του Χατζηδάκη. Παρά το όργιο τρομοκρατίας, εκφοβισμού και πρωτοφανών δικαστικών παρεμβάσεων που θυμίζουν «έκτακτα στρατοδικεία» οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν αταλάντευτα τον αγώνα  με τη στήριξη των μαθητών, των γονιών και των εργαζομένων. 

Η ΓΣ της ΕΛΜΕ Χανίων καταγγέλλει την σχεδιασμένη πολιτική απόφαση της «συμμαχίας των προθύμων», ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, η οποία υπαγορεύτηκε ευθέως από τους πολιτικούς τους φορείς- την κυβέρνηση της ΝΔ, το ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ- να κλείσουν βάναυσα την απεργία – αποχή, παρά την εκφρασμένη βούληση του κλάδου όπως αποτυπώθηκε στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων, αφήνοντας μετέωρους δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς και το μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης. Οι δυνάμεις αυτές αφού διαπίστωσαν πως η αναπαραγωγή της κυβερνητικής επιχείρησης φόβου και τρόμου, οι απειλές για πειθαρχικά, διώξεις, απολύσεις κλπ δεν βρήκαν έδαφος μέσα στο μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα, ανέλαβαν το βρώμικο έργο να ξεπουλήσουν ανοιχτά την απεργία – αποχή, υποδεικνύοντας θρασύτατα σε εκπροσώπους συγκεκριμένων ΕΛΜΕ να την καταψηφίσουν, παρά την αντίθετη απόφαση των σωματείων τους, γεγονός που καταγράφηκε και στα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων.

Ο συνδικαλιστικός  κατήφορος, όμως, δεν έχει τέλος. Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ προχωρά σε ένα πρωτοφανές για τα συνδικαλιστικά χρονικά πραξικόπημα, σε μια αντιδημοκρατική εκτροπή άνευ προηγούμενου, καταφεύγοντας στο Πρωτοδικείο, ώστε να αυτοδιοριστεί ως «προσωρινή διοίκηση» ως το καλοκαίρι του 2022.  Με την πράξη αυτή  απαξιώνουν το συνδικαλιστικό κίνημα, διευκολύνουν την ωμή παρέμβαση του κράτους σε αυτό. Θέλουν τον κλάδο να στέκει στη γωνία βουβός και ακίνητος, μια ιστορική Ομοσπονδία να βρίσκεται σε παρατεταμένο καθεστώς παραλυσίας. Επιδιώκουν να πραγματοποιήσουν το Συνέδριο σε «νεκρό» χρόνο, αντί σε μια περίοδο που έχουμε σε εξέλιξη τη μεγαλύτερη αντιεκπαιδευτική επίθεση, την ώρα που το πανεκπαιδευτικό κίνημα βρίσκεται στους 

δρόμους. Στην εποχή αυτή ο κλάδος θα έπρεπε να βρίσκεται σε πραγματική κίνηση και να αποφασίζει ο ίδιος για τα επόμενα αγωνιστικά του βήματα.
Οι εκπαιδευτικοί με τον αγώνα μας  φέραμε στο προσκήνιο ΟΛΑ τα ζητήματα που αφορούν το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές μας και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών και την ανάγκη να δοθούν λύσεις. Η απάντησή μας στον αυταρχικό κατήφορο του Υπουργείου Παιδείας είναι η συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, για την προώθηση των διεκδικήσεων των σωματείων μας. 

Ο αγώνας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, όπως εκφράστηκε με τη μαζική συμμετοχή εκπαιδευτικών στην απεργία αποχή, την απεργία και τα μεγάλα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα στις 11/10 έχει καταγράψει σημαντικά αποτελέσματα:

• Ήρθαν στο προσκήνιο μέσα από τους αγώνες των εκπαιδευτικών και των σωματείων μας τα μεγάλα προβλήματα του δημόσιου σχολείου και η ανάγκη να δοθούν άμεσες λύσεις.
• Η «αξιολόγηση» που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας με τον παραπλανητικό τίτλο «αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» απονομιμοποιήθηκε και απορρίφθηκε μαζικά από την συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου.
• Η συντεταγμένη δράση μας μέσα από τις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων είναι η μοναδική ασπίδα προστασίας του κλάδου για τη συνέχιση του αγώνα και τη δικαίωσή του.
• Αποκαλύφθηκαν πλήρως οι επιδιώξεις του Υπουργείου Παιδείας για την αποδόμηση του δημόσιου σχολείου, αλλά και ο αυταρχισμός του με τις συνεχείς προσφυγές στα δικαστήρια για να σταματήσει τον αγώνα μας.
• Η απεργία αποχή δεν αμφισβητήθηκε ως νόμιμη μορφή απεργίας και μπορούμε να τη συνεχίσουμε.
• Η προσπάθεια της κυβέρνησης να απαγορεύσει ουσιαστικά κάθε μορφή απεργίας μετά την ψήφιση του νόμου Χατζηδάκη βρίσκεται αντιμέτωπη με το σύνολο των εργαζομένων και του συνδικαλιστικού κινήματος.

Πρόγραμμα δράσης 

1. Με βάση τις αποφάσεις σειράς ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, μεταξύ των οποίων και η ΕΛΜΕ Χανίων, προτείνεται επαναπροκήρυξη της απεργίας αποχής με εξώδικο στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης. Στην κατεύθυνση αυτή προτείνουμε εξώδικο και το απευθύνουμε προς κατάθεση σε όλες τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, που θα αποφασίσουν να προχωρήσουν και με αυτό τον τρόπο συνδικαλιστικής και νομικής κάλυψης των συναδέλφων.
2. Καλούμε την ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξουν την απεργία αποχή. Τους ΣΕΠΕ που έχουν Γ.Σ. και την Γ.Σ. προέδρων που γίνεται το Σάββατο 23/10 να αποφασίσουν συνέχιση του αγώνα  ενάντια στην αξιολόγηση με απεργία αποχή. Την ΟΛΜΕ να καλέσει Γ.Σ. και Γ.Σ. προέδρων το Σάββατο 23/10.
3. Οι εκπαιδευτικοί να μη συμμετέχουν σε καμία συνεδρίαση για τον προγραμματισμό που θα καλέσουν Διευθυντές. Η προθεσμία για αυτές ήταν η 10 Οκτωβρίου και δεν έγιναν λόγω της μαζικής συμμετοχής μας στην απεργία αποχή. Η προσπάθειά του Υπουργείου να παρουσιάσει ότι οι εκπαιδευτικοί με τη θέλησή τους συμμετέχουν στην αξιολόγηση πρέπει να πέσει στο κενό.
4. Οι ενέργειες του συλλόγου διδασκόντων για τις ομάδες δράσης, εφόσον δεν έγιναν ως την  10 Οκτωβρίου, όπως ορίζει η Υπουργική Απόφαση (άρθρα 4, 10, Αριθμ. 108906/ΓΔ4), γίνονται μόνο από τους Διευθυντές μετά την 20 Οκτωβρίου και άρα δεν μπορούν να συγκαλέσουν συλλόγους διδασκόντων. Ούτε νομιμοποιούνται τυπικά και ουσιαστικά να συγκαλέσουν συλλόγους για να εντάξουν τους συναδέλφους στις ομάδες δράσης.
5. Σε σχολεία που διευθυντής/τρια προχωρήσει στη σύγκληση συνεδριάσεων, κηρύσσονται διευκολυντικές στάσεις εργασίας  για όλα τα σχολεία και τα Ε.Κ. από  την  Δευτέρα (18/10), έως Παρασκευή (22/10) και την επόμενη εβδομάδα για την κάλυψη των συναδέλφων. Να δηλώσουν στάση εργασίας όσο διαρκεί η συνεδρίαση. Συνάδελφοι που καλούνται σε συνεδριάσεις εκτός ωραρίου εργασίας δεν είναι υποχρεωμένοι να παραστούν σε αυτές. 
6.  Οι συνάδελφοι διευθυντές των σχολικών μονάδων οφείλουν να αντιληφθούν την κρισιμότητα των στιγμών και τη βαρύτητα της δικής τους στάσης και να συστρατευθούν με την  ΕΛΜΕ.  Να αρνηθούν το ρόλο της χρησιμοποίησής τους από το Υπουργείο στη μετατροπή  του δημόσιου σχολείου σε επιχείρηση και την ριζική ανατροπή των εργασιακών δικαιωμάτων μας. Οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, που θα συμβάλει στην εφαρμογή της αξιολόγησης είναι στάση εχθρική προς τους συναδέλφους και προς στον αγώνα του κλάδου γενικότερα. 

Απαντάμε στον αυταρχικό κατήφορο της κυβέρνησης, ενάντια στο νόμο Χατζηδάκη, αγώνας για κατάργησή του και προώθηση των διεκδικήσεων και αιτημάτων των σωματείων μας.  

1. Την απεργία-αποχή τη διευρύνουμε και με άλλες αποφάσεις συνολικής απάντησης ενάντια στην εφ’ όλης της ύλης επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί. Υλοποιούμε τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και προχωράμε σε παρατεταμένο, πολύμορφο και αποφασιστικό αγώνα που η εξέλιξή του θα καθορίζεται κάθε φορά από τις Γενικές Συνελεύσεις.
2. Αποφασίζουμε πολύμορφες δραστηριότητες της ΕΛΜΕ  μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων για την ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών και των γονιών για τα προβλήματα της εκπαίδευσης που πρόβαλε ο απεργιακός μας αγώνας. Τις επόμενες μέρες προχωράμε σε σχετικές ενημερώσεις.
3. Κινητοποίηση για τις συγχωνεύσεις και τα κλεισίματα σχολείων (παραστάσεις διαμαρτυρίας, συγκεντρώσεις, κ.ά.)
4. Απευθυνόμαστε σε γονείς, φοιτητές και μαθητές (σε συλλόγους, επιτροπές κτλ) για συμπόρευση και στήριξη του αγώνα (με κοινές διαδηλώσεις, παρεμβάσεις κτλ), με βάση τις αιχμές που έχουν αναδειχθεί όλο αυτό το διάστημα (αξιολόγηση, τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, κτλ). 
5. Συμβάλλουμε για μαζικές ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ  στο σωματείο  το επόμενο διάστημα με μια σειρά μέτρα : περιοδείες στα σχολεία, παράλληλη συγκρότηση επιτροπών αγώνα σε κάθε σχολείο,  που θα ενεργοποιεί τους συναδέλφους και θα τους κάνει υποκείμενα του αγώνα. Προχωράμε  σε νέες  έκτακτες Γ.Σ. .
6. Επιδιώκουμε τη συμπόρευση με φοιτητές και μαθητές και στήριξη του αγώνα (με κοινές διαδηλώσεις, παρεμβάσεις κτλ), με βάση τις αιχμές που έχουν αναδειχθεί όλο αυτό το διάστημα (αξιολόγηση, τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, συγχωνεύσεις, κτλ).
7. Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις των υγιεινομικών με αιτήματα αιχμής: την υπεράσπιση των δημόσιων κοινωνικών αγαθών – παιδεία, υγεία, ασφάλιση, κ.α. – την υπεράσπιση του αγώνα των εκπαιδευτικών και των διεκδικήσεων των σωματείων μας, την κατάργηση του νόμου – εκτρώματος του Χατζηδάκη. Να συμπορευτούμε με τους εργαζόμενους στην υγεία και τα σωματεία τους, όπως κάναμε όλο το προηγούμενο διάστημα.
8. Στηρίζουμε τους αγώνες των εργαζομένων στη ΔΕΗ για να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ενεργείας στα χέρια αδίστακτων πολυεθνικών .
9. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στο πανελλαδικό συντονισμό ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ που ξεκίνησε την Τρίτη 19/10 με τη συμμετοχή πολλών ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ , ώστε συντεταγμένα και με τη συμπόρευση  και άλλων  πρωτοβάθμιων σωματείων της εκπαίδευσης να κλιμακώσουμε τον αγώνα μας με πανελλαδικά χαρακτηριστικά. 
10. Προτείνουμε νέο απεργιακό βήμα μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Νοέμβρη (π.χ. 48ωρη 4-5/11) το οποίο θα έχει πανεργατικό χαρακτήρα με ζητήματα αιχμής την κατάργηση της αξιολόγησης, του αντεργατικού νόμου Χατζηδάκη κλπ.
11. Προχωράμε στις αναγκαίες ενέργειες για τη διεξαγωγή εκλογών στο σωματείο μας για ΔΣ και συνέδριο της ΟΛΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες