Αξιολόγηση: Στον πόλεμο που κήρυξαν έχουμε να δώσουμε πολλές μάχες
«Αντιστεκόμαστε στην επιβολή της αξιολόγησης, τις πιέσεις και τον αυταρχισμό της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και την εκπαιδευτικής ιεραρχίας», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Z' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Θεσσαλονίκης "Ο Φίλιππος"

«Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιδιώκει να εξαναγκάσει ους/τις εκπαιδευτικούς να εφαρμόσουν τις αξιολογικές διαδικασίες και γενικά τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις», τονίζει ο Z' Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Θεσσαλονίκης "Ο Φίλιππος".

Συμπληρώνει χαρακτηριστικά πως τα μέσα που χρησιμοποιεί για να το πετύχει αυτό είναι «τα ψέματα, οι απειλές και η τρομοκρατία».

«Μετά τη συνθηκολόγηση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, με την άρνηση επαναπροκήρυξης της απεργίας-αποχής από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, παρά την εκφρασμένη στις Ολομέλειες των Προέδρων βούληση των εκπαιδευτικών και των Γενικών μας Συνελεύσεων, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ξεσάλωσε. Τα θέλει όλα και τα θέλει τώρα», υπογραμμίζουν και συνεχίζουν επισημαίνοντας πως βασικό όπλο είναι το νομοθετικό πλαίσιο με κυρίαρχη θέση το νόμο Χατζηδάκη.

Aναλυτικά η ανακοίνωση:

ΘΕΜΑ: Αντιστεκόμαστε στην επιβολή της αξιολόγησης, τις πιέσεις και τον αυταρχισμό της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και την εκπαιδευτικής ιεραρχίας

Συνάδελφοι/ισσες,

Ενώ η κοινωνία “βράζει” από την νέα έξαρση της πανδημίας και την εγκληματική αδιαφορία της κυβέρνησης να πάρει οποιοδήποτε ουσιαστικό μέτρο για την προστασία της δημόσιας υγείας, ενώ τα σχολεία μας μοιάζουν με υγειονομικές βόμβες, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προωθεί με κάθε τρόπο την αντιεκπαιδευτική πολιτική τους, με έμφαση στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Παρά τη συνεχώς εντεινόμενη απονομιμοποίηση της αξιολόγησης στα μάτια των εκπαιδευτικών αλλά και της κοινωνίας και την ολοφάνερη πια στόχευσή της στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικά τη διάλυση και ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., με το μόνο τρόπο που τις έχει απομείνει, τα ψέματα, τις απειλές και την τρομοκρατία, επιδιώκει να εξαναγκάσει τους/τις εκπαιδευτικούς να εφαρμόσουν τις αξιολογικές διαδικασίες και γενικά τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις του Ν. 4823/21 και όλου του νομοθετικού της πλαισίου.

Την αντανάκλαση αυτού του άκρατου αυταρχισμού βιώνουμε καθημερινά και μέσα σε πολλά από τα σχολεία μας με τις αφόρητες πιέσεις που ασκούνται στους/στις εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων που συνεχίζουν να αντιστέκονται με οποιονδήποτε τρόπο. Διευθυντές ανέβασαν στην αποτίμηση της σχολικής μονάδας ό,τι ήθελαν παρακάμπτοντας τους συλλόγους διδασκόντων, άλλοι κατέβασαν τις αποτιμήσεις με κείμενο της ΔΟΕ  όπως τους ζήτησε η εκπαιδευτική ιεραρχία, σύλλογοι διδασκόντων παρακάμφθηκαν και έγιναν αναθέσεις  για ομάδες εργασίας από τους διευθυντές παρανόμως και ενώ είχαν πάρει διαφορετικές αποφάσεις στις συνεδριάσεις τους, ενώ άλλοι καλούνται συνεχώς σε συνεδριάσεις από τους διευθυντές για να εξαναγκαστούν να σταματήσουν τις στάσεις εργασίας και να αποδεχτούν τις αξιολογικές διαδικασίες. Όλα με εντολές και την κάλυψη της κυβέρνησης και των μηχανισμών  της εκπαιδευτικής ιεραρχίας.

Μετά τη συνθηκολόγηση των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, με την άρνηση επαναπροκήρυξης της απεργίας-αποχής από ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, παρά την εκφρασμένη στις Ολομέλειες των Προέδρων βούληση των εκπαιδευτικών και των Γενικών μας Συνελεύσεων, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ξεσάλωσε. Τα θέλει όλα και τα θέλει τώρα. Βασικό της όπλο σ’ αυτή την προσπάθεια όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο, με κυρίαρχη θέση του νόμου Χατζηδάκη που επιδιώκει την κατάργηση της απεργίας και των εργατικών αγώνων και διεκδικήσεων.

Ταυτόχρονα όμως φαίνεται να μην κάμπτεται και η αντίσταση των εκπαιδευτικών, παρά και ενάντια στις τακτικές των συνδικαλιστικών ηγεσιών.  Ήδη οι πρώτοι Σύλλογοι Π.Ε. (και ΕΛΜΕ) έχουν προκηρύξει Απεργία-Αποχή και καλούν την Ομοσπονδία να συνταχθεί στην ίδια κατεύθυνση ενώ δεκάδες άλλοι Σύλλογοι βρίσκονται σε αναβρασμό και συντονισμένα απαιτούν από τη ΔΟΕ να κάνει το ίδιο. Σ’ αυτήν την κατεύθυνση και ο Σύλλογός μας, με κείμενο που έχει απευθύνει και έχει ήδη συνυπογραφεί από αρκετούς Σ.Ε.Π.Ε. και με το οποίο ζητάμε την επαναπροκήρυξη της Απεργίας-Αποχής από την ΔΟΕ! Αρνούμαστε με κάθε τρόπο να εφαρμόσουμε τις κυβερνητικές επιλογές για την αξιολόγηση, τα σχέδια Ε.Ε.-ΟΟΣΑ-Σ.Ε.Β. για διάλυση και ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Δίνουμε τη μάχη σε όλα τα σχολεία! 

Σε αυτόν τον πόλεμο που μας κήρυξαν έχουμε να δώσουμε πολλές μάχες. Απέναντι στην κατάσταση που διαμορφώνεται, το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης
    • καλεί τους εκπαιδευτικούς να υπερασπιστούν τις αποφάσεις που πλειοψηφικά έχουν πάρει στους Συλλόγους Διδασκόντων για να μην περάσει η αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση-ιδιωτικοποίηση της σχολικής μονάδας (κείμενα της ΔΟΕ, στάσεις εργασίας ή σε επόμενη φάση καταψήφιση και καμιά συμβολή στη συγκρότηση των αξιολογικών κειμένων κ.ά.)

    • καλεί για άλλη μια φορά το Δ.Σ. της ΔΟΕ, να αφουγκραστεί τη βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών και να κηρύξει νέα Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες