Παιδικοί σταθμοί
Με επιστολή τους, γονείς ζητούν τη δημιουργία 2ου τμήματος ένταξης, στο σχολείο της Κρήτης

Την άμεση δημιουργία 2ου τμήματος ένταξης, ώστε να μην αποκλειστεί κανένα παιδί ξανά από το τμήμα ένταξης, ζητούν οι γονείς δημοτικού σχολείου στο Κοκκίνη Χάνι της Κρήτης. 

Παράλληλα, ζητούν αλλαγή του «άδικου και ανορθόδοξου νομικού πλαισίου» που ορίζει ως προϋπόθεση και λαμβάνει υπόψη του των συνολικό αριθμό των μαθητών μιας σχολικής μονάδας και όχι τον ουσιαστικό σκοπό για τον οποίο έρχεται να καλύψει. 

Τονίζουν ακόμη, πως τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν κάθε δικαίωμα στην εκπαίδευση και την γνώση.

Καταγγέλλουν πως πολλοί γονείς αναγκάζονται να υποστηρίξουν τα παιδιά τους με ιδιωτική παιδαγωγό στο σπίτι, επισημαίνοντας πως αυτό γίνεται «σε βάρος του οικογενειακού οικονομικού μας προγραμματισμού και παρά τις οικονομικές δυσκολίες, έχοντας αναλάβει ατομικά την ευθύνη που έχει το σχολείο να τα μορφώσει, αφού οι ελλείψεις στην υποστήριξή τους είναι τραγικές».

Αναλυτικά:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΝΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 2ΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την παρούσα επιστολή αποστείλαμε στην Υπουργό Παιδείας θέλοντας να την ενημερώσουμε για την τραγική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία 2 χρόνια στο σχολείο μας, σχετικά με τη φοίτηση των παιδιών μας στο τμήμα ένταξης. Το σχολείο μας καταγράφει μέχρι σήμερα για τη φετινή σχολική χρονιά 35 γνωματεύσεις παιδιών από το ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου, με βάση τις οποίες θα πρέπει να ενταχθούν στο  τμήμα ένταξης προκειμένου να υποστηριχθούν σε εξατομικευμένο επίπεδο οι μαθησιακές δυσκολίες τους. Με βάση το νόμο μπορούν να φοιτήσουν σε ένα τμήμα ένταξης μέχρι 12 παιδιά, επομένως πολλά παιδιά δεν έχουν ενταχθεί στο τμήμα ένταξης, ενώ έχουν την αντίστοιχη γνωμάτευση.

Κατά το σχολικό έτος 2020-2021 οι γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου στο σχολείο μας ήταν για 30 παιδιά για φοίτηση σε τμήμα ένταξης, από τα οποία δεν φοίτησαν τα 10 με απόφαση του σχολείου. 
 Μετά από δύο χρόνια πανδημίας τα παιδιά τα οποία φοιτούσαν στην Τετάρτη και Πέμπτη δημοτικού , σήμερα Πέμπτη και Έκτη δημοτικού αντίστοιχα  ,δεν βοηθήθηκαν από κανένα εξατομικευμένο πρόγραμμα.
Πολλοί από εμάς υποστηρίζουμε τα παιδιά μας με ιδιωτική ειδική παιδαγωγό στο σπίτι, σε βάρος του οικογενειακού οικονομικού μας προγραμματισμού και παρά τις οικονομικές δυσκολίες, έχοντας αναλάβει ατομικά την ευθύνη που έχει το σχολείο να τα μορφώσει, αφού οι ελλείψεις στην υποστήριξή τους είναι τραγικές. Ωστόσο, θεωρούμε ότι το κενό που αφήνει το σχολείο σε βάρος τους είναι αδύνατο να το καλύψουμε. Η σωστή παιδαγωγική υποστήριξη μέσα στο σχολικό περιβάλλον είναι αυτή που θα τους δώσει αυτοπεποίθηση, θα τα κάνει να νιώθουν ότι έχουν αξία και θα συμβάλλει στην καλύτερη κοινωνική και ψυχολογική τους ανάπτυξη. 
Φέτος ενημερωθήκαμε ότι τα παιδιά της Πέμπτης και Έκτης  δημοτικού δεν θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν  το τμήμα ένταξης κατόπιν οδηγίας της σχολικής συμβούλου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης η οποία κρίνει αναγκαίο να υποστηριχθούν και τα παιδιά των πρώτων τάξεων του δημοτικού χωρίς να υπάρχει για αυτά  ακόμα ειδική γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ.

Όπως καταλαβαίνουμε ένας τέτοιος όγκος μαθητών , αυτών με γνωματεύσεις (35) και αυτών που πρόκειται να διαγνωστούν , άγνωστος αριθμός ακόμα , καθιστά δύσκολο ή σχεδόν αδύνατο τον αποτελεσματικό ρόλο της εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής .  

Αν και πέρυσι έγιναν προσπάθειες από το σχολείο να δημιουργηθεί 2ο τμήμα ένταξης και να υποστηριχθούν όλα τα παιδιά, δεν εγκρίθηκε η δημιουργία του με την αιτιολόγηση ότι ο νόμος προβλέπει τη δημιουργία 2ου τμήματος ένταξης σε ένα σχολείο μόνο στην περίπτωση που σε αυτό φοιτούν τουλάχιστον 250 παιδιά συνολικά, ενώ στο δικό μας φοιτούσαν 240!

 Ζητάμε άμεσα τη δημιουργία 2ου τμήματος ένταξης ώστε να μην αποκλειστεί κανένα παιδί ξανά από το τμήμα ένταξης, αλλά  και την αλλαγή του άδικου και ανορθόδοξου κατά τη γνώμη μας νομικού πλαισίου που ορίζει ως προϋπόθεση και λαμβάνει υπόψη του των συνολικό αριθμό των μαθητών μιας σχολικής μονάδας και όχι τον ουσιαστικό σκοπό για τον οποίο έρχεται να καλύψει , ο οποίος δεν είναι άλλος από το να βοηθήσει τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες τα οποία έχουν κάθε δικαίωμα στην εκπαίδευση και την γνώση σε όλα τα σχολεία.

Με εκτίμηση  
Οι γονείς  του Δημοτικού Σχολείου Κοκκίνη Χάνι

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες