Νέα απεργία - αποχή από την αξιολόγηση ζητά και η ΕΛΜΕ Λήμνου - Αγίου Ευστρατίου, με απόφαση Γενικής Συνέλευσης, εν όψει της Ολομέλειας Προέδρων ΕΛΜΕ που θα πραγματοποιηθεί σε λίγη ώρα.
«Στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων παίρνουμε απόφαση συνέχισης του αγώνα ενάντια στην αντι-εκπαιδευτική αξιολόγηση με ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ. Ούτε βήμα πίσω!», σημειώνεται χαρακτηριστικά.
Πρόκειται για μία ακόμα ΕΛΜΕ που με απόφαση Γενικής Συνέλευσης ζητά συνέχιση του αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και επαναπροκήρυξη της απεργίας - αποχής.
Αναλυτικά η απόφαση της Γ.Σ της ΕΛΜΕ Λήμνου & Αγίου Ευστρατίου:
Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας!
Στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων παίρνουμε απόφαση συνέχισης του αγώνα ενάντια στην αντι-εκπαιδευτική αξιολόγηση με ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ. Ούτε βήμα πίσω!
Ο αγώνας που δίνουμε όλο το τελευταίο διάστημα είναι ένας αγώνας δίκαιος, γιατί αφορά την υπεράσπιση του παιδαγωγικού μας ρόλου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική που αντιμετωπίζει τη μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος, προβάλουμε το δικαίωμα όλων των μαθητών: ένα σύγχρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο.
Έχουν πια αποκαλυφθεί οι πραγματικές στοχεύσεις της κυβέρνησης για ακόμα βαθύτερη ταξική κατηγοριοποίηση και διαφοροποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, για υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων για την πλειονότητα των παιδιών των λαϊκών οικογενειών, για επέκταση της επιχειρηματικής – ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας του σχολείου με τους γονείς και τους μαθητές πελάτες και τους εκπαιδευτικούς με σκυμμένο κεφάλι. Αποκαλύφθηκε η απάτη ότι δήθεν η «αξιολόγηση» στοχεύει στην «αναβάθμιση του σχολείου και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού». Πίσω από τα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» κρύβεται μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική, που αντιμετωπίζει την μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος. Βρίσκονται οι κατευθύνσεις της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και οι απαιτήσεις του ΣΕΒ, στις οποίες «πίνουν νερό» όλες οι κυβερνήσεις και τα αστικά κόμματα.
Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ στριμώχτηκαν από τους αγώνες μας, από την τεράστια αλληλεγγύη που αναπτύχθηκε από εργατικά συνδικάτα και γονείς. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με το εμβληματικό 95% στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της λεγόμενης αξιολόγησης, η συγκλονιστική συμμετοχή των 100.000 απεργών της 11ης του Οκτώβρη, οι μαζικές κινητοποιήσεις και οι πολύμορφες δράσεις των σωματείων δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτουν συλλήβδην τα κυβερνητικά σχέδια. Ο αυταρχικός κατήφορος, οι αλλεπάλληλες δικαστικές προσφυγές και η καταστολή που επιστράτευσε η κυβέρνηση δείχνουν ότι δεν έχουν άλλο τρόπο για να προωθήσουν μια πολιτική που έχει μαζικά απορριφθεί από τον κλάδο.
Το δίκιο του αγώνα των εργαζομένων δεν κρίνεται στις αίθουσες των δικαστηρίων, ούτε στις γνωμοδοτήσεις των νομικών. Ούτως ή άλλως οι δικαστικές αποφάσεις που κρίνουν τις απεργίες «παράνομες» είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο των κυβερνήσεων ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ –ΠΑΣΟΚ, 112 από τις 114 απεργίες που έφτασαν στις αίθουσες των δικαστηρίων κρίθηκαν παράνομες. Το εργατικό κίνημα όμως όχι μόνο δε σταμάτησε τους απεργιακούς αγώνες, αλλά με ακόμα μεγαλύτερο πείσμα τους συνέχισε, σπάζοντας στην πράξη τον αυταρχισμό και την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης.
Με τον ν. Χατζηδάκη επιχειρούν να κλείσουν κάθε ρωγμή. Όμως, ένας δίκαιος αγώνας δεν μπορεί να σταματήσει από καμία δικαστική απόφαση. Η απόπειρα να μπει στον γύψο το συνδικαλιστικό κίνημα και να ακυρωθεί κάθε δυνατότητα αντίδρασης των σωματείων δεν θα μείνει αναπάντητη.
Την ίδια στιγμή δυναμώνει η επίθεση της κυβέρνησης σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Από τη λεηλασία του εισοδήματος, το τσάκισμα των δικαιωμάτων μας, μέχρι την έκθεσή μας σε κάθε είδους κινδύνους στους χώρους δουλειάς και κατοικίας, μέχρι την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας. Εν μέσω του 4ου κύματος της πανδημίας, δεν υπάρχει κανένα απολύτως ουσιαστικό σχέδιο της Κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ, ώστε να μην κλείσουν ξανά τα σχολεία με καταστροφικές συνέπειες για τα παιδιά. Όχι μόνο δεν υπάρχει αραίωση των μαθητών ανά τμήμα, αλλά το ΥΠΑΙΘ προχωράει σε δημιουργία τμημάτων με 26-27 (!) μαθητές, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για πύκνωση των δρομολογίων των χιλιάδων μαθητών που μεταφέρονται στοιβαγμένοι στα διάφορα μέσα, δεν υπάρχει η αναγκαία πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας, κανένα έργο συντήρησης των σχολικών υποδομών, ούτε ένα ευρώ δεν έχει δοθεί για την επάρκεια μέσων ατομικής προστασίας κλπ για τα σχολεία. Τα πρωτόκολλα «λάστιχο» (50%+1 κρούσματα για να κλείσει το τμήμα) επιτρέπουν στον κορονοϊό να κυκλοφορεί παντού!
Ταυτόχρονα, πάνω στην κορύφωση της πανδημίας, «τρέχουν» τα σχέδια για το ακόμα πιο εμπορευματοποιημένο «νέο ΕΣΥ», κόβοντας φυσικά κάθε συζήτηση για επίταξη ιδιωτικών μονάδων Υγείας, για να μη θιγεί η κερδοφορία των κλινικαρχών, την ώρα που ο κόσμος πεθαίνει.
Κάθε μέρα που περνάει προστίθενται και νέοι λόγοι για να βρεθούν ακόμα περισσότερα σωματεία στους δρόμους, για να πάρουν θέση στο μέτωπο της απεργιακής κλιμάκωσης τις επόμενες βδομάδες.
Η επιτυχία των εργαζόμενων στην e-food, στην Cosco, οι ναυτεργάτες που απεργούν επιστρατευμένοι, η συσπείρωση των εκατοντάδων σωματείων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για την κατάργηση του νόμου Χατζηδάκη δείχνουν το δρόμο που πρέπει να βαδίσει ο κλάδος. Τα μεγάλα συλλαλητήρια, οι κλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις αλλά και η μεγάλη πανεργατική απεργία που θα γίνει το επόμενο διάστημα δίνουν απάντηση τόσο στην κυβέρνηση όσο και σε εκείνες τις δυνάμεις που βάζουν πλάτη στην εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής.
• Απαιτούμε την ΑΜΕΣΗ προκήρυξη από την Ομοσπονδία νέας ΑΠΕΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΧΗΣ ενάντια στην «αξιολόγηση» και στα σχέδια κατηγοριοποίησης του σχολείου. Δεν παραδίδουμε το όπλο της απεργίας – αποχής. Ακυρώνουμε τα σχέδια κατηγοριοποίησης και ταξικής διαφοροποίησης των σχολείων στην πράξη. Αξιοποιούμε όλα τα μέσα, όπως είναι οι διευκολυντικές στάσεις εργασίας.
• Δυναμώνουμε τον αγώνα για την άμεση λήψη μέτρων για την υγιεινή και ασφάλεια στα σχολεία, για 15 μαθητές ανά τάξη, για κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών.
• Κατάργηση της ΕΒΕ και της Τράπεζας Θεμάτων.
• Να μην προχωρήσει καμία συγχώνευση, να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία. Προχωράμε με μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, μαζί με τους γονείς, ενάντια στις μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, για την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό.
• Ενημερώνουμε τους γονείς σε κάθε σχολείο με το γράμμα των σωματείων. Αξιοποιούμε μαζικά το γράμμα της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ).
• Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους – Μονιμοποίηση των αναπληρωτών.
• Αυξήσεις στους μισθούς. Ξεπάγωμα των ΜΚ της διετίας 2016 – 17. Επαναφορά 13ου και 14 μισθού.
• Ο νόμος Χατζηδάκη θα μείνει στα χαρτιά. Προσυπογράφουμε το κάλεσμα των Ομοσπονδιών -Εργατικών Κέντρων – Σωματείων, που διοργάνωσαν τη μεγάλη σύσκεψη στο γήπεδο του Σπόρτινγκ στις 5 του Οκτώβρη.
• Προετοιμάζουμε πανεργατική 24ωρη απεργιακή απάντηση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ενάντια στο σύνολο της αντεργατικής πολιτικής.
• Ενεργοποιούμε όλες τις δια ζώσης διαδικασίες των σωματείων μας. Προχωράμε συντεταγμένα στις αρχαιρεσίες για νέα Δ.Σ. μέχρι το τέλους του χρόνου.
• Εξουσιοδοτούμε τον εκπρόσωπο της ΕΛΜΕ Λήμνου & Αγίου Ευστρατίου στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων ΕΛΜΕ του Σαββάτου 27/11/2021 να στηρίξει-ψηφίσει κάθε πρόταση που προκρίνει τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην «αξιολόγηση» με επαναπροκήρυξη της ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ.
Συνεχίζουμε αταλάντευτα τη μάχη ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση!
Απαντάμε συλλογικά και αποφασιστικά!
Συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας!
Οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι θα μείνουν στα χαρτιά!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη