Τηλεκπαίδευση: «Είμαστε μάρτυρες ενός απίστευτου μπάχαλου στα σχολεία»
«Η τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε “καρικατούρα” εκπαίδευσης» υποστηρίζει η Β' ΕΛΜΕ Αθήνας

Η τηλεκπαίδευση επανήλθε με εντολή της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας για αυτή την Πέμπτη και την Παρασκευή, αφού η Τρίτη και η Τετάρτη χαρακτηρίστηκαν αργίες για δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και για τα σχολεία, λόγω των τεράστιων προβλημάτων που προκάλεσε η κακοκαιρία «Ελπίς»

«Το ΥΠΑΙΘ όχι απλά δε λαμβάνει υπόψη του τα σοβαρά προβλήματα στις υποδομές και τον εξοπλισμό, το γεγονός ότι χιλιάδες μαθητές δε διαθέτουν τεχνολογικά μέσα (άρα αποκλείονται από την τηλεκπαίδευση), το γεγονός ότι χιλιάδες  εκπαιδευτικοί επίσης έχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, αλλά κυρίως δε δείχνει να καταλαβαίνει ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι η τηλεκπαίδευση υπό αυτές τις συνθήκες, όχι απλά δε στηρίζει ουσιαστικά τους μαθητές και δεν καλύπτει κενά, αντιθέτως μετατρέπεται σε «καρικατούρα» εκπαίδευσης» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Β’ ΕΛΜΕ Αθήνας. 

«Είμαστε μάρτυρες ενός απίστευτου μπάχαλου στα σχολεία, με αποκλειστική τους ευθύνη» τονίζει.

Στη συνέχεια, υποστηρίζει ότι «οι "διθυραμβικές" ανακοινώσεις ότι λειτούργησαν πάνω από 46.000 διαδικτυακές τάξεις, τη Δευτέρα 24/1, μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει. Είναι άλλη μια απόδειξη πως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή πολιτική και όχι η ουσία».

«Είδαμε συναδέλφους να προσπαθούν να πάνε στα σχολεία για να κάνουν τηλεκπαίδευση και να τραυματίζονται από τον παγετό, π.χ. Μαρούσι, οι οδηγίες για τηλεκπαίδευση στάλθηκαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα η προετοιμασία του μαθήματος να φαντάζει ανέκδοτο, χιλιάδες γονείς δεν είχαν τι να κάνουν με τα παιδιά τους, μια και δεν προβλέφθηκε ούτε καν άδεια, χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την περιβόητη τηλεκπαίδευση» προσθέτουν οι εκπαιδευτικοί.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Β’ ΕΛΜΕ Αθήνας:

Τεράστιες οι κυβερνητικές ευθύνες
για τα τραγικά προβλήματα λόγω κακοκαιρίας!

Το ΥΠΑΙΘ να στηρίξει επιτέλους τα σχολεία και να αφήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια!

Τις τελευταίες μέρες είμαστε αντιμέτωποι με το κύμα κακοκαιρίας που είχε ανακοινωθεί εδώ και αρκετές μέρες. Γίναμε μάρτυρες τεράστιων προβλημάτων, όπως ο εγκλωβισμός  χιλιάδων ανθρώπων μέσα στα αυτοκίνητα τους για περισσότερες από 20 ώρες, το αδιανόητο κλείσιμο για 3 ολόκληρες μέρες της «Αττικής Οδού», το κλείσιμο μεγάλων λεωφόρων  και όλων των μικρότερων δρόμων στην Αττική, η πολύωρη διακοπή του ρεύματος και της ύδρευσης σε πάρα πολλές περιοχές, ασθενείς χωρίς καμία δυνατότητα πρόσβασης σε γιατρούς και νοσοκομεία και άλλα πολλά τραγικά που ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη.

Έρχονται στην επιφάνεια, για μια ακόμα φορά, οι τεράστιες ελλείψεις του κρατικού σχεδιασμού, της πολιτικής προστασίας και των κρατικών υποδομών. Για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση καταφεύγει σε ανέξοδες συστάσεις και κινείται με αποκλειστικό γνώμονα την «ατομική ευθύνη». 

Στο χώρο της εκπαίδευσης επιβεβαιώνονται για μια ακόμη φορά οι φόβοι και οι προειδοποιήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων για τα ανύπαρκτα μέτρα της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας. Είμαστε μάρτυρες ενός απίστευτου μπάχαλου στα σχολεία, με αποκλειστική τους ευθύνη.

Οι «διθυραμβικές» ανακοινώσεις ότι λειτούργησαν πάνω από 46.000 διαδικτυακές τάξεις, τη Δευτέρα 24/1, μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει. Είναι άλλη μια απόδειξη πως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή πολιτική και όχι η ουσία. Είδαμε συναδέλφους να προσπαθούν να πάνε στα σχολεία για να κάνουν τηλεκπαίδευση και να τραυματίζονται από τον παγετό, π.χ. Μαρούσι, οι οδηγίες για τηλεκπαίδευση στάλθηκαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα η προετοιμασία του μαθήματος να φαντάζει ανέκδοτο, χιλιάδες γονείς δεν είχαν τι να κάνουν με τα παιδιά τους, μια και δεν προβλέφθηκε ούτε καν άδεια, χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την περιβόητη τηλεκπαίδευση.

Ταυτόχρονα, υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις που οι συνάδελφοι έγιναν μάρτυρες αυταρχικής συμπεριφοράς στελεχών εκπαίδευσης και απειλών, είτε για φυσική παρουσία στα σχολεία για παροχή τηλεκπαίδευσης, είτε από το σπίτι ακόμα και αν δεν είχαν τον απαιτούμενο εξοπλισμό!

Και αφού η Τρίτη και η Τετάρτη χαρακτηρίστηκαν αργίες για δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και για τα σχολεία, λόγω των τεράστιων προβλημάτων που δεν μπορεί ακόμη να λύσει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, επανέρχονται με εντολή για τηλεκπαίδευση, για την Πέμπτη και Παρασκευή 26 και 27/1.  Το ΥΠΑΙΘ όχι απλά δε λαμβάνει υπόψη του τα σοβαρά προβλήματα στις υποδομές και τον εξοπλισμό, το γεγονός ότι χιλιάδες μαθητές δε διαθέτουν τεχνολογικά μέσα (άρα αποκλείονται από την τηλεκπαίδευση), το γεγονός ότι χιλιάδες  εκπαιδευτικοί επίσης έχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, αλλά κυρίως δε δείχνει να καταλαβαίνει ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι η τηλεκπαίδευση υπό αυτές τις συνθήκες, όχι απλά δε στηρίζει ουσιαστικά τους μαθητές και δεν καλύπτει κενά, αντιθέτως μετατρέπεται σε «καρικατούρα» εκπαίδευσης. 

Ξεκαθαρίζουμε ότι οι εκπαιδευτικοί δε θα συμβάλουμε σε αυτό το θέατρο του παραλόγου!

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ να αναλάβουν την ευθύνη τους  για την ομαλή επανέναρξη της λειτουργίας των σχολείων, να καθαριστούν όλοι οι δρόμοι και να αποκατασταθούν όλες οι συγκοινωνίες για να απεγκλωβιστούμε από τα σπίτια μας και να μεταβούμε με ασφάλεια στα σχολεία μας, να προχωρήσουν στον καθαρισμό από τα χιόνια και να λύσουν το ζήτημα της θέρμανση σε όλα τα σχολεία να καλύψουν τα κενά σε εκπαιδευτικούς και να σταματήσουν τις ανέξοδες δηλώσεις, τις επικοινωνιακές φανφάρες και τις απειλές.

Επισημαίνουμε προς όλους τους συναδέλφους:

Κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος και δεν πρέπει να παρέχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι του και με τον προσωπικό του εξοπλισμό. Η έλλειψη ή η αδυναμία χρήσης τεχνολογικών προσωπικών μέσων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να οδηγήσει σε κανενός είδους «κυρώσεις» σε συναδέλφους.

Η παροχή τηλεκπαίδευσης γίνεται μόνο από τις σχολικές μονάδες με τον εξοπλισμό και τα τεχνικά μέσα που παρέχει στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές το ΥΠΑΙΘ και σύμφωνα με τις δυνατότητες των μέσων αυτών.

Κανένας εκπαιδευτικός δεν έχει την υποχρέωση να προσέρχεται στις κλειστές και μη προσβάσιμες σχολικές μονάδες διακινδυνεύοντας την σωματική του ακεραιότητα και την υγεία του.

Απαιτούμε να πάρουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες