yppeth
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ / INTIME NEWS
«Νέο αυταρχικό κρεσέντο του υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή από την εσωτερική αξιολόγηση», καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί, με αφορμή τις κυρώσεις σε διευθύντρια

Νέο αυταρχικό κρεσέντο του υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή από την εσωτερική αξιολόγηση καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ νησιών Αργοσαρωνικού, με αφορμή την απόφαση Κόπτση να προχωρήσει σε «αναστολή οποιασδήποτε διαδικασίας εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης» σε διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

«Το υπουργείο κήρυξε Πόλεμο στους αγωνιζόμενους με την απεργία αποχή εκπαιδευτικούς! Πρέπει όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία καθώς και κάθε σωματείο σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα να στηρίξει έμπρακτα τους απεργούς που διώκονται γιατί απήργησαν», σημειώνει ο ΣΕΠΕ νησιών Αργοσαρωνικού.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Νέο αυταρχικό κρεσέντο του υπουργείου Παιδείας για την απεργία - αποχή από την εσωτερική αξιολόγηση

Σε μια απονενοημένη προσπάθεια να ξεμπερδεύει με τους χιλιάδες συμμετέχοντες στην Απεργία Αποχή, το Υπουργείο προχώρησε σε μια πρωτοφανή πράξη αυταρχισμού, παράνομη πράξη ποινικοποίησης του απεργιακού δικαιώματος. Δεν μας κάνει εντύπωση. Αφού οι απειλές και οι εκβιασμοί δεν έπιασαν μέχρι τώρα, προχώρησε ένα βήμα παρακάτω. Αυτή τη φορά με έγγραφα που στάλθηκαν απευθείας προς τους συναδέλφους-ισσες διευθυντ(ρι)ες-προϊσταμένες-ους που μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων των αντίστοιχων σχολείων συμμετέχουν καθολικά στην Απεργία-Αποχή που κήρυξαν τα πρωτοβάθμια σωματεία τους και δεν ανάρτησαν αξιολόγηση στις πλατφόρμες του ΙΕΠ, εκπαιδευτικούς που έμπρακτα δηλώνουν την αντίστασή τους στα σχέδια  της κυβέρνησης.  

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ενεργοποιούν τις αντιδραστικές διατάξεις του άρθρου 56 του ν.4823/21 και συγκεκριμένα τα άρθρα 5,6, και 7 που αναφέρονται στις ευθύνες των διευθυντών των σχολείων να εφαρμόζουν τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Συγκεκριμένα, με απόφαση του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, Κόπτση, στις 17/2, προχωράει σε «αναστολή οποιασδήποτε διαδικασίας εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης» σε Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέτοια έγγραφα φαίνεται να έχουν σταλεί σε ακόμα 114 Διευθυντές/ριες και προϊσταμένους/ες Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας.  

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε δηλώνουμε κατ’ αρχήν τα παρακάτω:
 
Το υπουργείο κήρυξε Πόλεμο στους αγωνιζόμενους με την απεργία αποχή εκπαιδευτικούς! Πρέπει όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία καθώς και κάθε σωματείο σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα να στηρίξει έμπρακτα τους απεργούς που διώκονται γιατί απήργησαν!

➢ Καλούμε τα συνδικάτα, τις ομοσπονδίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ/ΑΔΕΔΥ και κάθε συνδικάτο σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα, την Ομοσπονδία γονέων, τις ενώσεις και τους συλλόγους γονέων να στηρίξουν τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς που δίνουν μάχη για τη στήριξη του δημόσιου σχολείου ενάντια στην προσπάθεια αντιδραστικής μετάλλαξής του.

➢ Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό και κάθε εργαζόμενο απ’ άκρη σε άκρη της χώρας να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς που διώκονται γιατί απέργησαν, γιατί αρνήθηκαν να αναρτήσουν στις αξιολογοπλατφόρμες του ΙΕΠ, στις πλατφόρμες κατηγοριοποίησης, υποχρηματοδότησης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου.

Υπενθυμίζουμε στο ΥΠΑΙΘ, τον Κόπτση και την Κεραμέως παρ’ όλο που το γνωρίζουν πολύ καλά, ότι:

Τα 22 αυτά σωματεία  έχουν νόμιμα προκηρύξει απεργία-αποχή, με τις ενέργειές τους ήδη δημοσιευμένες προς όλους, η οποία καλύπτει συνδικαλιστικά τα μέλη τους για να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σχετιζόμενη με την αξιολόγηση.

Με βάση αυτό, η μη ανάρτηση αποτίμησης και προγραμματισμού αποτελεί συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των διευθυντών/ντριών, προϊσταμένων και των εκπαιδευτικών

Το δικαίωμα στην απεργία δεν έχει καταργηθεί! Με αγώνες και με αίμα εργατικό έχει κατοχυρωθεί στο Σύνταγμα και προστατεύεται.

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, αντί να ασχοληθούν με τα τεράστια προβλήματα στην εκπαίδευση, η μοναδική τους εμμονή είναι η τιμωρία των εκπαιδευτικών που δεν υλοποιούν τα σχέδια για την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Αν στο ΥΠΑΙΘ έδειχναν τόσο ζήλο για όλα τα υπόλοιπα, θα είχαν καλυφθεί τα δεκάδες χιλιάδες κενά που υπάρχουν σήμερα, δε θα στοιβάζονταν τα παιδιά σε 25, 26 και πλέον κατά τμήμα, θα υπήρχαν αξιοπρεπείς νέες σχολικές μονάδες και όχι ασυντήρητα κτήρια, που στις αυλές τους δεσπόζουν κοντέινερς, θα υπήρχε ολοκληρωμένος σχεδιασμός ώστε να καλυφθούν τα μορφωτικά κενά που υπάρχουν στα παιδιά μετά από τα 2 χρόνια πανδημίας και τη διαχείρισή της από την κυβέρνηση (συνεχόμενα lockdown, τηλεκπαίδευση). Η μάχη  ενάντια στην αξιολόγηση είναι μάχη για την επιβίωση του δημόσιου σχολείου και τη μορφωτική προοπτική των λαϊκών στρωμάτων. Δεν θα εγκαταλείψουμε σε καμιά περίπτωση αυτόν τον αγώνα ούτε θα αποδεχτούμε το σχολείο των δεξιοτήτων, της αριστείας και της σκληρής ταξικής επιλογής και της υποταγής της γνώσης στα επιχειρηματικά συμφέροντα και τη λογική του κέρδους. Ένα τέτοιο αγώνα δεν πρόκειται να τον λυγίσει κανένα άρθρο 56 του αντιεκπαιδευτικού νόμου 4823/21,οσον αυταρχισμό και αντιδημοκρατικότητα και αν ξεβράζει.

Θα  υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις, αποφασιστικά, συντονισμένα και αταλάνευτα και δεν θα τους επιτρέψουμε να ακουμπήσουν κανέναν/καμία εκπαιδευτικό που δεν συμμετέχει στην αξιολόγηση, γιατί αντιδρά στη διάλυση του δημόσιου σχολείου, με όποιον τρόπο και με όποιο ρόλο (διευθυντές/ντριες – προϊσταμένους/ες, συντονιστές/ριες ομάδων δράσης, συλλόγους διδασκόντων) ακόμα και αν δεν καλύπτεται με απεργία αποχή από το σωματείο τους.

Η αυθαιρεσία και ο αυταρχισμός της Κεραμέως και του Κόπτση στα σχολεία, αποδεικνύει ένα και μοναδικό πράγμα: Αποτελεί ζήτημα ζωής για τον κόσμο της εκπαίδευσης να αποτρέψει το ολέθριο κι αποτρόπαιο σχέδιο της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ! Αυτοί που τολμούν κι απειλούν τόσο ξεδιάντροπα, που θέλουν τους εκπαιδευτικούς υποταγμένα ανθρωπάκια που θα φοβούνται και τον ίσκιο τους, μετατρέπουν τον χώρο εργασίας μας σε κάτεργο διοικητικής αυθαιρεσίας, διευθυντικής επιβολής και παντελούς έλλειψης δημοκρατίας όπου θα κυριαρχεί ο κανιβαλισμός, ο ανταγωνισμός, η κατηγοριοποίηση σε βάρος των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, των μαθητριών/των μας.

Το μήνυμά μας είναι καθαρό: Στηρίζουμε περήφανα την επιλογή μας να σταθούμε αταλάντευτα στην συλλογική μας απόφαση να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και τα παιδιά! Κανείς να μην τολμήσει να αμφισβητήσει το δικαίωμα στην απεργία! Το ζήτημα αυτό ξεπερνάει τα όρια των σχολείων μας και της εκπαίδευσης. Είναι αιτία πολέμου για όλο το εργατικό κίνημα και ΔΕΝ θα επιτρέψουμε σε κανένα να παίξει μ΄ αυτό. Οφείλει όλο το συνδικαλιστικό κίνημα σε πρωτοβάθμιο, δευτεροβάθμιο και τριτοβάθμιο επίπεδο να πάρει θέση.

Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να προχωρήσουν τώρα: σε κήρυξη Απεργίας Αποχής για να στηρίξουν τις αποφάσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων και των απεργών, σε πολιτικές αποφάσεις καταγγελίας της κυβερνητικής επίθεσης στο απεργιακό δικαίωμα, να δηλώσουν ότι θα μπουν μπροστά και  θα υπερασπίσουν κάθε συνάδελφο/ισσα που δεν συμμετέχει στην αξιολόγηση, με όποιο τρόπο και με όποιο ρόλο, και να ξεκαθαρίσει ότι κάθε ενέργεια εναντίον συναδέλφων/ισσων θα λογιστεί και θα αντιμετωπιστεί συλλογικά ως ενέργεια ενάντια στο εκπαιδευτικό και το συνδικαλιστικό κίνημα. Να δηλώσουν πλήρη συνδικαλιστική, νομική και οικονομική στήριξη των σωματείων και των εκπαιδευτικών.

Η απεργία δεν τιμωρείται! Νικά! Κάτω τα χέρια σας από τις/τους απεργούς! Η χουντικού τύπου ποινικοποποίηση της απεργίας δε θα περάσει! Καμιά κύρωση, καμιά ποινή σε όσες/ους αγωνίζονται ενάντια στην αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου! Τα χουντόχαρτα Κόπτση Κεραμέως θα ακυρωθούν! Παράνομο το Υπουργείο και τα έγγραφα που στέλνει στους/στις απεργούς δ/ντες-ντριες-προϊσταμένες-ους!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos
Λαγκαδάς: 22χρονος κλείδωσε σε δωμάτιο ανήλικο και τον απείλησε με μαχαίρι για να τον βιάσει
Ο ανήλικος κατάφερε να διαφύγει και ενημέρωσε συγγενικό του πρόσωπο και το προσωπικό της δομής για τις ανωτέρω αξιόποινες πράξεις
Λαγκαδάς: 22χρονος κλείδωσε σε δωμάτιο ανήλικο και τον απείλησε με μαχαίρι για να τον βιάσει
stilo_molivia
Εκπαιδευτικοί Αμαρουσίου: Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στη Γ.Σ. και στις εκλογές
Κάλεσμα για συμμετοχή στις εκλογές και γενική συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αμαρουσίου
Εκπαιδευτικοί Αμαρουσίου: Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στη Γ.Σ. και στις εκλογές