Εκπαιδευτικοί για τον Σαϊντού και για όλα τα προσφυγόπουλα: Τώρα Τάξεις Υποδοχής
«Να καλωσορίσουμε στα σχολεία και στις γειτονιές μας όλα τα παιδιά του πόνου και της προσφυγιάς, τα παιδιά που μόνα τους ή με τους γονείς τους διέσχισαν βουνά περπατώντας χιλιάδες χιλιόμετρα, που πάλεψαν με τα κύματα, στην προσπάθειά τους να ζήσουν μια αξιοπρεπή ζωή»

«Ενώνουμε τη φωνή μας, μαζί με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας του 1ου ΓΕΛ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ και απαιτούμε να εγκριθεί η αίτηση του Σαϊντού και να παραμείνει στη χώρα μας. Κοντά μας! Για να συνεχίσει να ονειρεύεται!»

Με αυτά τα λόγια οι εκπαιδευτικοί του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου δηλώνουν τη συμπαράστασή τους στον μαθητή-πρόσφυγα Σαιντού Καμαρά και ζητούν να εγκριθεί η αίτηση παραμονής του.

«Απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας την ίδρυση τάξεων υποδοχής σε όλα τα σχολεία, τη στελέχωσή τους με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, καθώς και τη λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών για όλα τα παιδιά. Τα σχολεία μας ανοιχτές αγκαλιές αλληλεγγύης για τα παιδιά των αποκλεισμένων ομάδων, ντόπιων, προσφύγων και μεταναστών», τονίζουν

Το Ψήφισμα συμπαράστασης

 

Ο Σαϊντού Καμαρά, έφτασε στην Ελλάδα το 2019, ταξιδεύοντας μόνος του από τη Γουινέα για να ξεφύγει από διακρίσεις και πείνα. Γράφτηκε στο σχολείο, έμαθε τη γλώσσα, παρακολούθησε σεμινάρια, εντάχτηκε στην κοινωνία. Και τώρα έλαβε απόφαση απόρριψης της αίτησής του για άσυλο.

Ο Σαϊντού έχει την υποστήριξη όλης της σχολικής κοινότητας του 1ου Λυκείου Αγ. Δημητρίου Αττικής που απαιτεί να παραμείνει στη χώρα μας, αλλά το κράτος του ετοιμάζει απέλαση.

Ενώνουμε τη φωνή μας, μαζί με τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας του 1ου ΓΕΛ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ και απαιτούμε να εγκριθεί η αίτηση του Σαϊντού και να παραμείνει στη χώρα μας. Κοντά μας! Για να συνεχίσει να ονειρεύεται!

Όπως αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους ο Σύλλογος Διδασκόντων, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και το 15μελές Συμβούλιο του 1ου ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου,

Ο Σαϊντού Καμαρά, θύμα διακρίσεων και ακραίας φτώχειας στη χώρα του, τη Γουινέα, λίγο μετά τη συμπλήρωση των δεκατεσσάρων χρόνων του, αναζητώντας ασφάλεια και αξιοπρεπή διαβίωση, αποτόλμησε μόνος, χωρίς συγγενείς ή στηρίγματα στο εξωτερικό, το μεγάλο ταξίδι φυγής που τον έφερε ως τη χώρα μας, ταξίδι που κανείς έφηβος δεν επιχειρεί αν δεν αισθάνεται ότι κινδυνεύει η ίδια του η ζωή.

Στο 1ο ΓΕΛ Αγ. Δημητρίου ήρθε πριν από τρία χρόνια ως ασυνόδευτος ανήλικος πρόσφυγας, μόχθησε σκληρά να μάθει τη γλώσσα και να ενταχθεί στο νέο περιβάλλον, άδραξε κάθε μορφωτική ευκαιρία, πέρασε με επιτυχία τις τάξεις, ολοκληρώνει σε λίγους μήνες το Λύκειο, κυνηγώντας το όνειρό του για πνευματική πρόοδο και προσωπική καλλιέργεια. Το σημαντικότερο: έκανε φίλους, φίλους ζωής, συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εργαζόμενους στη δομή φιλοξενίας, που τον περιέβαλαν με την αγάπη και την αλληλεγγύη τους. Και μπορεί να ονειρεύεται! Να ονειρεύεται σπουδές στην Ελλάδα, δουλειά και προσωπική εξέλιξη στην Ελλάδα, προκοπή στην Ελλάδα, κοντά στους φίλους του που τον στήριξαν και τους στήριξε. Ο Σαϊντού ρίζωσε εδώ, είναι κομμάτι από τη σάρκα μας, συμμέτοχος σε κάθε μας δραστηριότητα, μέλος αναπόσπαστο της σχολικής κοινότητας και της γειτονιάς μας!

Απορριπτική απόφαση στην αίτησή του συνεπάγεται προφανή κίνδυνο ζωής, βίαιη διακοπή της επιτυχημένης ένταξής του στην ελληνική κοινωνία, αναίρεση της σκληρής προσπάθειας που έχει καταβάλει για την επούλωση των τραυμάτων του παρελθόντος, ακύρωση της επίμοχθης προσπάθειας για μόρφωση!

Απευθύνουμε έκκληση λοιπόν να εγκριθεί η αίτηση του Σαϊντού! Να μείνει μαζί μας!

Για να συνεχίσει να ονειρεύεται!

Για το Σαϊντού, και για όλα τα προσφυγόπουλα!

Να καλωσορίσουμε στα σχολεία και στις γειτονιές μας όλα τα παιδιά του πόνου και της προσφυγιάς, τα παιδιά που μόνα τους ή με τους γονείς τους διέσχισαν βουνά περπατώντας χιλιάδες χιλιόμετρα, που πάλεψαν με τα κύματα, στην προσπάθειά τους να ζήσουν μια αξιοπρεπή ζωή. Να ενταχθούν τα παιδιά και για τις οικογένειές τους στην κοινωνία και στα σχολεία μας. Να δοθεί άμεσα άδεια παραμονής στα προσφυγόπουλα και τις οικογένειές τους!

Απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας την ίδρυση τάξεων υποδοχής σε όλα τα σχολεία, τη στελέχωσή τους με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών, καθώς και τη λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών για όλα τα παιδιά.

Τα σχολεία μας ανοιχτές αγκαλιές αλληλεγγύης για τα παιδιά των αποκλεισμένων ομάδων, ντόπιων, προσφύγων και μεταναστών!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dioxeis
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
«Το ΥΠΑΙΘΑ ευνόησε τις συνθήκες δυσλειτουργίας του σχολείου και επιπλέον ενθαρρύνει τον κοινωνικό κανιβαλισμό ενάντια στους εκπαιδευτικούς. Είναι...
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
ekpaideytikos
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
Τι πραγματικά σημαίνει το να είσαι δάσκαλος!
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
σχολειο
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!
Ας μας πει ο κ. Διευθυντής Εκπαίδευσης που είναι και δάσκαλος γιατί οι δάσκαλοι πρέπει να σιωπούν όταν τα παιδιά πεθαίνουν;
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!