Thumbnail
«Η συμμετοχή των σχολείων σε προγράμματα που αποφασίζονται και υλοποιούνται από παράγοντες εκτός σχολείου μας βρίσκει κάθετα αντίθετους», σημειώνει η ΣΤ' ΕΛΜΕ Αθήνας για το πρόγραμμα Erasmus+ της σχολικής επιτροπής του δήμου Ζωγράφου

«Όχι» στο πρόγραμμα Erasmus+ της σχολικής επιτροπής του δήμου Ζωγράφου που εμπλέκει εξωσχολικούς παράγοντες λέει η ΣΤ' ΕΛΜΕ Αθήνας.

«Η συμμετοχή των σχολείων σε προγράμματα που αποφασίζονται και υλοποιούνται από παράγοντες εκτός σχολείου μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, διότι οδηγεί στο αυτονομημένο, κατηγοριοποιημένο σχολείο στο οποίο ο κλάδος μας αντιστάθηκε και αντιστέκεται παρά τους εκβιασμούς και τους εκφοβισμούς από πλευράς κυβέρνησης», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Το πρόγραμμα σπουδών δεν πρέπει να γίνεται υπόθεση ιδιωτών (της Εκκλησίας, φορέων με αντιεπιστημονικές θεωρίες ή σχολών  ιδιωτικών συμφερόντων βλ. Άδωνη Γεωργιάδη).  Αν δεν αντισταθούμε, η είσοδος εξω-εκπαιδευτικών φορέων θα διαβρώσει κάθε πτυχή της σχολικής ζωής», τονίζεται ακόμα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΣΤ' ΕΛΜΕ Αθήνας:

Το Δ.Σ. της ΣΤ’ ΕΛΜΕ Αθήνας ενημερώθηκε ότι στη Σχολική Επιτροπή του Δήμου Ζωγράφου αποφασίστηκε η σύμπραξη της Σχ. Επιτροπής με το ΚΕΣΟ (Κέντρο Στήριξης της Οικογένειας) της Αρχιεπισκοπής και άλλους οργανισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο πλαίσιο ενός προγράμματος Erasmus+ και συγκεκριμένα στον άξονα δράσης: Eκδημοκρατικοποίηση των νέων και το οποίο απευθύνεται σε εφήβους. 

Επίσης, ενημερωθήκαμε ότι, αν εγκριθεί η πρόταση, στις δράσεις που θα καθοριστούν θα συμμετέχουν μαθητές των Γυμνασίων και των Λυκείων του Δήμου Ζωγράφου. 

Η συμμετοχή των σχολείων σε προγράμματα που αποφασίζονται και υλοποιούνται από παράγοντες εκτός σχολείου μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, διότι οδηγεί στο αυτονομημένο, κατηγοριοποιημένο σχολείο στο οποίο ο κλάδος μας αντιστάθηκε και αντιστέκεται παρά τους εκβιασμούς και τους εκφοβισμούς από πλευράς κυβέρνησης.

Είναι στοιχείο του αυτονομημένου σχολείου οποιοσδήποτε φορέας να μπορεί να παρεμβαίνει στο τι μαθαίνουν τα παιδιά. Το πρόγραμμα σπουδών δεν πρέπει να γίνεται υπόθεση ιδιωτών (της Εκκλησίας, φορέων με αντιεπιστημονικές θεωρίες ή σχολών  ιδιωτικών συμφερόντων βλ. Άδωνη Γεωργιάδη).  Αν δεν αντισταθούμε, η είσοδος εξω-εκπαιδευτικών φορέων θα διαβρώσει κάθε πτυχή της σχολικής ζωής

Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων και τις σχολικές κοινότητες να ανακόψουν την ανεξέλεγκτη πρόσβαση του οποιουδήποτε εξωσχολικού παράγοντα στο περιεχόμενο των σπουδών των μαθητών. 

Καλούμε, επίσης, τη Σχολική Επιτροπή να μην προχωρήσει στην υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος και τα σχολεία να μη δεχθούν να συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα όποιο και αν είναι το αντάλλαγμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Image 2024-05-18
18 Μαΐου: Τα Μουσεία του Ε.Κ.Π.Α. γιορτάζουν την Διεθνή Μέρα Μουσείων / «Μουσεία για την Εκπαίδευση και την Έρευνα»
Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών γιορτάζει τη διεθνή μέρα μουσείων
18 Μαΐου: Τα Μουσεία του Ε.Κ.Π.Α. γιορτάζουν την Διεθνή Μέρα Μουσείων / «Μουσεία για την Εκπαίδευση και την Έρευνα»
fysiki_b.jpg
Μειωμένοι Διορισμοί σε Φυσικούς: Η Ανάγκη Διδασκαλίας της Φυσικής από Ειδικευμένους Καθηγητές
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει και ο κλάδος των Φυσικών, καθώς οι διορισμοί παραμένουν μειωμένοι
Μειωμένοι Διορισμοί σε Φυσικούς: Η Ανάγκη Διδασκαλίας της Φυσικής από Ειδικευμένους Καθηγητές