ntoyntoyka
Alexandros Michailidis / SOOC
«Να συνεχίσουμε αποφασιστικά την απεργία αποχή που έχει κηρύξει το σωματείο μας μαζί με άλλα 21 σωματεία, να απέχουμε από τις επόμενες διαδικασίες της αξιολόγησης είτε στις ομάδες δράσης, είτε στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων»

Σε συνέχιση της απεργίας - αποχής από την αξιολόγηση καλεί η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, μαζί με 21 άλλα σωματεία εκπαιδευτικών.

Παράλληλα δημοσιεύει δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή, προκειμένου να κατατεθεί ομαδικά στο πρωτόκολλο του σχολείου.

Η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ  

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Συνάδελφοι/ισσες,

Σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο Κόπτση που αναφέρει τις καταληκτικές ημερομηνίες για την αξιολόγηση σχολείων, τα σχολεία πρέπει να κάνουν και Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης η οποία σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, συντάσσεται και εγκρίνεται σε ειδικές συνεδριάσεις από τους συλλόγους  διδασκόντων και αναρτάται σε ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ από τις 15 έως τις 25 Ιουνίου κάθε έτους. 

• Στην ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας δηλώνουμε απεργία αποχή και αποχωρούμε.

• Υπογράφουμε, αν δεν το έχουμε ήδη κάνει, τη Δήλωση συμμετοχής στην Απεργία Αποχή από την αξιολόγηση που έχει κηρύξει η Ε ΕΛΜΕ και την καταθέτουμε στο πρωτόκολλο του σχολείου μας.

Μονόδρομος η απεργία - αποχή για να σταματήσουμε τα σχέδιά τους!

Η σχολική χρονιά τελειώνει και ΙΕΠ και ΥΠΑΙΘ δηλώνουν ότι η αυτοαξιολόγηση του 2021-22 βρίσκεται στο τελευταίο της στάδιο, ενώ στην πραγματικότητα συμμετέχουν ελάχιστοι, αφού με την απεργία αποχή συντάχθηκε  πάνω από το 80% των εκπαιδευτικών και στις δυο βαθμίδες και στη συνέχεια ακολούθησαν οι γνωστές αυταρχικές παρεμβάσεις του ΥΠΕΠΘ και το πισωγύρισμα της ΟΛΜΕ. Το Υπουργείο γνωρίζει ότι πολλοί λίγοι εκπαιδευτικοί ασχολήθηκαν επί της ουσίας, υπό καθεστώς εκβιασμών και απειλών και ακόμη λιγότεροι συναινούν ότι είναι μια διαδικασία “βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου”.

Αντίθετα, η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και η ατομική που ακολουθεί σημαίνει: Κατηγοριοποίηση και διαχωρισμό των σχολείων, την υποβάθμιση και το κλείσιμο πολλών. Συκοφάντηση των εκπαιδευτικών για όποια παθογένεια υπάρχει στο δημόσιο σχολείου. Προώθηση της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης. 

Οφείλουμε να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο, τα εργασιακά μας δικαιώματα και τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των μαθητών  και να συνεχίσουμε τον αγώνα για να σταματήσουμε την αξιολόγηση και τα σχέδια αποδόμησης του δημόσιου σχολείου.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους και τους συλλόγους διδασκόντων

1. Να συνεχίσουμε αποφασιστικά την απεργία αποχή που έχει κηρύξει το σωματείο μας μαζί με άλλα 21 σωματεία, να απέχουμε από τις επόμενες διαδικασίες της αξιολόγησης είτε στις ομάδες δράσης, είτε στις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων για την αποτίμηση της αξιολόγησης. Αν στη συνεδρίαση δεν υπάρχει απαρτία, δεν εγκρίνεται η έκθεση αποτίμησης και ο Δ/ντής δε δικαιούται να ανεβάσει τίποτε στην πλατφόρμα ως απόφαση του Σ.Δ.. 

2. Όλοι να υπογράψουν τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή, αν δεν το έχουν ήδη κάνει και να την καταθέσουν ομαδικά στο πρωτόκολλο του σχολείου.

3. Η απεργία αποχή είναι διαρκής και οι συνάδελφοι μπορούν οποιαδήποτε στιγμή να συμμετέχουν και ΔΕΝ έχουν υποχρέωση να ολοκληρώσουν το «έργο» που τους έχει ανατεθεί. 

4. Η Απεργία Αποχή συνιστά απολύτως συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή αγώνα η οποία καλύπτει όλους/όλες.

5. Καλούμε τις ΕΛΜΕ να κηρύξουν απεργία αποχή σύμφωνα με τη βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων και την  ΟΛΜΕ  να υλοποιήσει την απόφαση για απεργία αποχή, όπως εκφράστηκε στα συντριπτικά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία αποχή, αλλά και στις πλειοψηφικές αποφάσεις τριών Γενικών Συνελεύσεων Προέδρων.

Δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή

Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία - αποχή έχει ως εξής:

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται  με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ’ εφαρμογή και κατ’ εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021.

Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φάρμακα
Σοκ σε φαρμακείο της Αθήνας: Πουλούσε ληγμένα σκευάσματα μερικά εκ των οποίων ήταν για βρέφη
Έλεγχος της ΕΑΔ σε φαρμακείο μετά από καταγγελία για πώληση ληγμένου φαρμακευτικού σκευάσματος για βρέφη
Σοκ σε φαρμακείο της Αθήνας: Πουλούσε ληγμένα σκευάσματα μερικά εκ των οποίων ήταν για βρέφη
EKPA
Η ελληνική γλώσσα στα πανεπιστήμια του εξωτερικού και το Διδασκαλείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΕΚΠΑ
Δύο δραστηριότητες του Διδασκαλείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΕΚΠΑ
Η ελληνική γλώσσα στα πανεπιστήμια του εξωτερικού και το Διδασκαλείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΕΚΠΑ
ipourgeio_paideias
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025
Πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025