ντουντούκα διαμαρτυρία
«Αν η Κεραμέως επανέλθει με νέες προσφυγές, τα ίδια τα πρωτοβάθμια σωματεία μπορούν να προκηρύξουν η απεργία αποχή και να δώσουν κάλυψη σε όλους τους εκπαιδευτικούς»

Αυξάνονται οι ΕΛΜΕ και τα σχολεία που προχωρούν σε απεργία – αποχή από τις παράτυπες διαδικασίες να επιδιώκουν οι Σύλλογοι να ορίσουν μέντορες και συντονιστές με σκοπό τη συναίνεση στην αξιολόγηση.

«Αντιλαμβανόμαστε τις αγωνίες των συναδέλφων για την αυταρχική στάση της κ. Κεραμέως και τη στάση υποχώρησης της ΟΛΜΕ στην πιο κρίσιμη στιγμή του αγώνα. Όμως, στη γενικευμένη επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, καμία αναμονή δεν μας αντιστοιχεί, γιατί η προώθηση της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας (ομάδες δράσης-προγραμματισμός) και της αξιολόγησης από μέντορες – συντονιστές, αποτελούν τον προθάλαμο της ατομικής αξιολόγησης» επισημαίνει η Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

«Αν η Κεραμέως επανέλθει με νέες προσφυγές, τα ίδια τα πρωτοβάθμια σωματεία μπορούν να προκηρύξουν η απεργία αποχή και να δώσουν κάλυψη σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Αν επιχειρήσει αυταρχική παρέμβαση προς όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία στην εκπαίδευση και όλους τους εκπροσώπους τους σε κάθε νομό και σε όλη τη χώρα, θα δημιουργήσει νέα δεδομένα με τις τοπικές κοινωνίες να είναι οι ίδιες πλέον αντιμέτωπες με τον κυβερνητικό αυταρχισμό και θα απαντήσουν για να τον ανακόψουν» προσθέτει.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ – ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
 ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ 
 ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΠΑΡΑΤΥΠΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Είναι πολύ ενθαρρυντικό  για τη μάχη που δίνει ο κλάδος για να σταματήσουμε την αξιολόγηση ότι 23 ΕΛΜΕ με αποφάσεις τους έχουν κηρύξει απεργία αποχή και καθημερινά προστίθενται κι άλλες ΕΛΜΕ που αποφασίζουν απεργίας αποχής και απαιτούν από την ΟΛΜΕ να καλέσει ΓΣ για την κήρυξη απεργία αποχή. Ήδη οι παρακάτω ΕΛΜΕ έχουν κηρύξει απεργία αποχή : Γ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, Α΄ ΕΛΜΕ Δυτικής  Αθήνας, Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, ΕΛΜΕ Ικαρία, ΕΛΜΕ Πειραιά, ΕΛΜΕ Σάμου, ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων, ΕΛΜΕ Κέρκυρας, ΕΛΜΕ Ηλείας, Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων, Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου,  Γ΄ ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας, Στ΄ ΕΛΜΕ Αθήνας,  Β΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, ΕΛΜΕ Ηρακλείου, ΕΛΜΕ Ελευσίνας, ΕΛΜΕ Φωκίδας, Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, ΕΛΜΕ Καλλιθέας, ΕΛΜΕ Χανίων, Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.   Το ίδιο ενθαρρυντικό είναι για τη μάχη που δίνει ο κλάδος ότι ήδη σε όλα τα σχολεία της δύναμης της ΕΛΜΕ υπογράφονται οι δηλώσεις για την απεργία αποχή που έχει κηρύξει η ΕΛΜΕ, ενώ ήδη πέντε σχολεία έχουν πάρει αποφάσεις με μεγάλη πλειοψηφία των συλλόγων διδασκόντων και άλλα συμπληρώνουν την πλειοψηφία των μελών του συλλόγου τους. 

Είναι ισχυρό το μήνυμα που στέλνουμε όλοι μαζί: Οι τρεις καινοτομίες, όπως τις αποκαλεί το ΥΠΑΙΘ εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, επιδιώκουν να σπάσουν τη συνοχή του συλλόγου διδασκόντων, να δημιουργήσουν μια διοικητική πυραμίδα που προσομοιάζει με το μοντέλο διοίκησης των επιχειρήσεων και αποτελούν άλλον ένα προθάλαμο της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Δεν θα περάσουν! 
Από τις ενημερώσεις της ΕΛΜΕ στα σχολεία και από συναδέλφους στα μέλη της ΕΛΜΕ διαπιστώνουμε ότι Διευθυντές σχολείων που κι αυτοί θα έπρεπε να υπογράφουν την απεργία αποχή ενεργούν με παράτυπο τρόπο, δεν εφαρμόζουν καν τις αποφάσεις του ΥΠΑΙΘ (Υπουργική Απόφαση 102939/ΓΔ4 - Για μέντορες άρθρο 3 παρ. 2. - Για συντονιστές άρθρο 3 παρ. 2.)  για τον ορισμό από τους ίδιους μεντόρων και συντονιστών και θέλουν να εμφανίσουν ότι η ανάθεση γίνεται από τους συλλόγους διδασκόντων. Όσοι Διευθυντές προχωρούν με παράτυπες διαδικασίες στον ορισμό μεντόρων και συντονιστών μέσω των συλλόγων, είτε το αντιλαμβάνονται είτε όχι, δεν υπηρετούν μόνο τη λογική να εξασφαλίζουν τη συναίνεση των συναδέλφων που αρνούνται το ρόλο μέντορα και συντονιστή που φαίνεται να είναι στις επιδιώξεις τους, αλλά και στρώνουν τον δρόμο να αναγκάσουν τους συναδέλφους να αισθάνονται δεσμευμένοι στην απόφαση του συλλόγου τους για να μην συμμετέχουν στην απεργία αποχή που είναι ανοιχτή διαδικασία και μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους σε αυτήν οποιαδήποτε στιγμή.  

Αντιλαμβανόμαστε τις αγωνίες των συναδέλφων για την αυταρχική στάση της κ. Κεραμέως και την στάση υποχώρησης της ΟΛΜΕ στην πιο κρίσιμη στιγμή του αγώνα. Όμως, στη γενικευμένη επίθεση που δέχονται το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, καμία αναμονή δεν μας αντιστοιχεί, γιατί η προώθηση της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας (ομάδες δράσης-προγραμματισμός) και της αξιολόγησης από μέντορες – συντονιστές, αποτελούν τον προθάλαμο της ατομικής αξιολόγησης. Με την απεργία αποχή μπορούμε να  σταματήσουμε όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και αυτό μπορεί να γίνει τώρα! Ήδη, μετά την αυταρχική παρέμβαση της κ. Κεραμέως στη ΔΟΕ που έβγαλε παράνομη την απεργία αποχή, η ΑΔΕΔΥ κήρυξε νέα απεργία αποχή καλύπτοντας τους απεργούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας. Αν η Κεραμέως επανέλθει με νέες προσφυγές, τα ίδια τα πρωτοβάθμια σωματεία μπορούν να προκηρύξουν η απεργία αποχή και να δώσουν κάλυψη σε όλους τους εκπαιδευτικούς. Αν επιχειρήσει αυταρχική παρέμβαση προς όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία στην εκπαίδευση και όλους τους εκπροσώπους τους σε κάθε νομό και σε όλη τη χώρα, θα δημιουργήσει νέα δεδομένα με τις τοπικές κοινωνίες να είναι οι ίδιες πλέον αντιμέτωπες με τον κυβερνητικό αυταρχισμό και θα απαντήσουν για να τον ανακόψουν.

Η απεργία αποχή που έχει προκηρύξει η Ε΄ ΕΛΜΕ-Θ και άλλες ΕΛΜΕ από την αξιολόγηση και συγκεκριμένα από τα καθήκοντα του ρόλου του μέντορα και του συντονιστή, επειδή η δικαστική προσφυγή δεν έγινε εναντίον της Ε΄ΕΛΜΕ και κατά άλλων ΕΛΜΕ, είναι σε ισχύ και συνεχίζεται κανονικά. Το ίδιο είναι σε ισχύ και η  απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός – ομάδες δράσης). 

Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών, να την υλοποιήσουν άμεσα και με καθολική συμμετοχή. Εφόσον στην απεργία αποχή  συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές  και από κάθε επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν  να μη συμμετέχει στις δράσεις του μέντορα και του συντονιστή. 

Τα βήματα για απεργία αποχή από Μέντορες – Συντονιστές
• Υπογράφουμε συλλογικά ή ατομικά τη δήλωση για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές και την καταθέτουμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.
• Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν τίποτε πέρα από αυτό. 
• Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή δηλώνουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που ορίστηκαν από το διευθυντή παρά τη θέλησή τους και όσοι δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους. Επίσης, είναι προφανές ότι καλύπτονται και οι διευθυντές.
Υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης, λόγω έλλειψης απαρτίας.  
Για οποιεσδήποτε πιέσεις που ασκούνται σε συναδέλφους σχετικά με την αξιολόγηση (μέντορες, συντονιστές, ομάδες δράσης) να απευθύνεστε και να ενημερώνετε το ΔΣ της ΕΛΜΕ.  

Υπερασπίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών
και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Για το Δ.Σ.
  
 Ο πρόεδρος                                 Η γραμματέας
Χρήστος Ζαγανίδης                      Ειρήνη Σωπιάδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες