ΕΠΑΛ
Τι καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης για το ΕΠΑΛ από το οποίο παραιτήθηκε ο εκπαιδευτικός που κατήγγειλε εκφοβισμό από μαθητές

Πλήθος προβλημάτων και ελλείψεων στο ΕΠΑΛ από το οποίο παραιτήθηκε ο εκπαιδευτικός που κατήγγειλε εκφοβισμό από μαθητές, καταγράφει η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς-Ιθάκης, σημειώνοντας παράλληλα ότι τα φαινόμενα απαράδεκτης συμπεριφοράς «δεν χαρακτηρίζουν όλους τους μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου».

Όπως τονίζει το σωματείο των εκπαιδευτικών, «θα οξυνθούν παραπέρα τα αδιέξοδα για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Γι αυτό η μόνη λύση για την αντιμετώπιση ή την αναχαίτισή τους, βρίσκεται στον ενιαίο αγώνα εκπαιδευτικών μαθητών και γονέων για την παιδεία και το σχολείο των σύγχρονων αναγκών μας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ΚΙ:

Η ΕΛΜΕ-ΚΙ σχετικά με το πρόβλημα της παραίτησης του συναδέλφου  στο ΕΠΑΛ Αργοστολίου αλλά και τα όσα καταγγελλόμενα συνοδεύουν την παραίτησή του, παίρνει ξεκάθαρη θέση απέναντι σε  όλα εκείνα τα φαινόμενα που βάζουν εμπόδια στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλοιώνουν το χαρακτήρα του σχολείου και προσβάλουν την αξιοπρέπεια εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια δημιουργίας εξιλαστήριων θυμάτων και αποπροσανατολισμού από τις κύριες αιτίες  που δημιουργούν και αναπαράγουν τέτοια  προβλήματα στα σχολεία (όπως και στο συγκεκριμένο). Η πολιτική που διαχρονικά και από όλες τις κυβερνήσεις υποχρηματοδοτεί και κατηγοριοποιεί τα σχολεία, τσακίζει τα εκπαιδευτικά δικαιώματα των μαθητών και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, δεν παίρνει και κανένα μέτρο για να αντιμετωπιστούν  τέτοια φαινόμενα και τόσο σοβαρά περιστατικά. Όχι μόνο δεν υπήρξε συγκεκριμένη βοήθεια στον συνάδελφο από την Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης όταν απεύθυνε σε αυτήν την καταγγελία του, αλλά αντίθετα αντιμετωπίστηκε με την γνωστή τυπική, αδιέξοδη και εν τέλει  απειλητική επίκληση της ποινής απόλυσης και του αποκλεισμού του από τους διορισμούς και για τα επόμενα δύο χρόνια. Την στάση αυτή της αδιαφορίας που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα με την Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης να μην έχει επισκεφθεί έστω και τυπικά το συγκεκριμένο σχολείο αναλαμβάνοντας  τις δικές της ευθύνες, δεν μπορεί να την κρύψει το εκ των υστέρων υποκριτικό ενδιαφέρον του Υπουργείου παιδείας να «διερευνήσει» τάχα την υπόθεση.  

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ-ΚΙ απαιτεί εδώ και τώρα να επιστρέψει ο εκπαιδευτικός στα εκπαιδευτικά του καθήκοντα, χωρίς καμιά υπηρεσιακή ή άλλη επίπτωση.

Η εγκατάλειψη του συγκεκριμένου σχολείου στις υποδομές (ελλείψεις σε, αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσα εκδηλώσεων, γυμναστήριο, υπαίθριους και κοινόχρηστους χώρους, έστω και υποτυπώδεις αθλητικές εγκαταστάσεις, σύγχρονα εργαστήρια οικονομίας και υγείας που είναι τομείς αιχμής για το σχολείο, τουαλέτες, ανυπαρξία στοιχειώδους φύλαξης και ασφάλειας κ.α.), η συγκατοίκησή του στον μικρό χώρο με δύο άλλες δομές κατάρτισης, το μεγάλο ποσοστό εργαζόμενων μαθητών καθώς και μαθητών με ιδιαίτερες διαγνωσμένες εκπαιδευτικές δυσκολίες (32 συνολικά) χωρίς το απαραίτητο ειδικό υποστηρικτικό προσωπικό (ανυπαρξία τμήματος ένταξης), οι ατακτοποίητες σχολικές μεταφορές που στοιχίζουν σε μαθητές χαμένες διδακτικές ώρες κ.α., έχουν αρκετές φορές κατατεθεί στους υπεύθυνους κρατικούς  και εκπαιδευτικούς φορείς, από την ΕΛΜΕΚΙ. Τα παραπάνω, μαζί με όσα άλλα απορρέουν από τα αλλεπάλληλα αντιεκπαιδευτικά μέτρα (ιδιαίτερα για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση), έχουν την δική τους συμβολή στο  πρόβλημα, που φυσικά κανένας δεν ισχυρίζεται ότι αφορά μόνο ένα σχολείο.

Ωστόσο είναι σαφές ότι αυτά τα φαινόμενα απαράδεκτης συμπεριφοράς κάποιων μαθητών, δεν χαρακτηρίζουν όλους τους μαθητές  του συγκεκριμένου σχολείου, ούτε και το ίδιο το σχολείο. Άλλωστε, τα ίδια τα στοιχεία που είναι αναρτημένα στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα myschool από τους εκπαιδευτικούς στο συγκεκριμένο σχολείο εξαντλώντας όλα τα παιδαγωγικά μέσα, αποδεικνύουν ότι, το όποιο πρόβλημα υπάρχει είναι γνωστό στο Yπουργείο Παιδείας που έπρεπε να έχει μεριμνήσει σχετικά. Σε κάθε περίπτωση όμως, τέτοιες συμπεριφορές δεν αντιμετωπίζονται, εκτός των άλλων, χωρίς και την καθοριστική συμβολή του Συλλόγου Διδασκόντων, που τελευταία γίνεται συστηματική προσπάθεια να απαξιωθεί.

Η ΕΛΜΕ-ΚΙ συνεχίζοντας αταλάντευτα τον αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική που βρίσκεται σε εξέλιξη, εκτιμά ότι θα οξυνθούν παραπέρα τα αδιέξοδα για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Γι αυτό η μόνη λύση για την αντιμετώπιση ή την αναχαίτισή τους, βρίσκεται στον ενιαίο αγώνα εκπαιδευτικών μαθητών και γονέων για την παιδεία και το σχολείο των σύγχρονων αναγκών μας. Στα πλαίσια αυτά διεκδικούμε για το συγκεκριμένο σχολείο:

•    Να μελετηθούν και να κατασκευαστούν όλες οι απαραίτητες κτιριακές και άλλες υποδομές που λείπουν από το ΕΠΑΛ Αργοστολίου, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες (αίθουσα εκδηλώσεων, γυμναστήριο, υπαίθριοι αθλητικοί και κοινόχρηστοι χώροι, σύγχρονο εργαστήριο οικονομίας και υγείας, σύγχρονες τουαλέτες, εξωραϊσμός του περιβάλλοντα χώρου κ.α.).

•    Να λυθεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς, να αποδοθεί ο χώρος αποκλειστικά στο σχολείο και να απομακρυνθούν οι μη σχολικές δραστηριότητες από το χώρο του σχολείου ΚΕΚ- Δ.ΙΕΚ. Να επισκευαστεί η Μαθητική Εστία.
•    Να υπάρξουν ολοκληρωμένες μελέτες στατικής επάρκειας και πυρασφάλειας του κτιρίου καθώς και ολοκληρωμένη μελέτη αντιπυρικής προστασίας του δάσους που το περιβάλλει. Οι μελέτες και τα απαραίτητα έργα να γίνουν αποκλειστικά με ευθύνη του κράτους.

•    Να γίνουν άμεσες επιδιορθώσεις φθορών και ζημιών στις εγκαταστάσεις του. 

•    Να διευθετηθεί η ασφάλεια πρόσβασης από και προς στο σχολείο με δημιουργία δεύτερης εισόδου, με εκσυγχρονισμό της υπάρχουσας που μόλις πρόσφατα μπήκε πόρτα, με σήμανση και άλλα μέτρα κυκλοφοριακής ρύθμισης ύστερα από σχετική μελέτη.

•    Να γίνει περίφραξη, εξωραϊσμός και αξιοποίηση του Δάσους από την εκπαιδευτική κοινότητα.

•    Να στελεχωθεί με ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό για όλες τις ώρες λειτουργίας του σχολείου και αποκλειστικά γι αυτό το σχολείο.

•    Να μην χαθεί πλέον άλλη διδακτική ώρα λόγω των απραγματοποίητων σχολικών μεταφορών δύο μήνες περίπου μετά την έναρξη του σχολικού έτους.

•    Να χωριστούν τα τμήματα σε λιγότερους μαθητές,  να δημιουργηθεί άμεσα τμήμα ένταξης και να υπάρξει παράλληλη στήριξη όπου απαιτείται.

•    Να υπάρξει ιδιαίτερη στήριξη και φροντίδα για τους εργαζόμενους μαθητές .

•    Να ληφθούν ιδιαίτερα μέτρα για τους μαθητές, οι οποίοι σύμφωνα με διαγνώσεις από το ΚΕΔΑΣΥ, θα έπρεπε να φοιτούν σε άλλου τύπου σχολεία.

•    Να υπάρξουν ημερίδες και συνεχείς ενημερώσεις από τους φορείς αντιμετώπισης των εξαρτήσεων και εξαρτητικών συμπεριφορών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KOZANI
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»
Από την Κοζάνη και συγκεκριμένα το διοικητήριο της Περιφέρειας στη ΖΕΠ, ξεκίνησε τη διήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία ο Υπουργός Παιδείας...
Κυρ. Πιερρακάκης από την Κοζάνη: «Στόχος μας είναι να έρθουν περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Δ. Μακεδονίας και θα έλεγα περισσότεροι ξένοι φoιτητές»