ΕΠΑΛ
Γονείς: Πρόκειται για μια τάξη με μεγάλο αριθμό μαθητών με διεγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες, ήπιας, αλλά και σοβαρής μορφής, με αποτέλεσμα η εκπαιδευτική, αλλά και μαθησιακή διαδικασία να γίνεται δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική

Πρόβλημα με συγχωνεύσεις Τμημάτων στο ΕΠΑΛ Μούδρου διαπιστώνουν οι γονείς, οι οποίοι με επιστολή τους ζητούν να μην προχωρήσει η απόφαση ώστε να αισθάνονται οι μαθητές ότι η Πολιτεία τους στηρίζει και να μη νιώθουν ότι παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι μόνο αριθμοί για το Υπουργείο, αλλά ξεχωριστές προσωπικότητες που τα προβλήματα και οι ιδιαιτερότητες τους κάποιες φορές χρειάζονται υπέρβαση του αυστηρού νομικού πλαισίου και ουσιαστική μέριμνα

«Θέλουμε μόνο να αντιληφθείτε τις ιδιαιτερότητες του σχολείου και το μέγεθος της αναστάτωσης που δημιουργείται αυτή τη στιγμή στη σχολική μας κοινότητα. Γονείς και εκπαιδευτικοί αγωνιζόμαστε καθημερινά για το μέλλον αυτών των παιδιών και θέλουμε να υπάρχουν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες, ποτέ σε βάρος άλλων μαθητών ή άλλων σχολείων, αλλά πάντα με προτεραιότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στο καλό σχολικό τμήμα», αναφέρουν στην επιστολή τους.

Ολη η επιστολή των γονέων

Αξιότιμε κ. Προϊστάμενε,

Με αρκετή ανησυχία πληροφορηθήκαμε από το Διευθυντή, το Σύλλογο Διδασκόντων και το Δεκαπενταμελές του σχολείου μας ότι προτίθεστε να ενώσετε τα δύο τμήματα της Α΄Λυκείου λόγω του αριθμού των μαθητών.

Γνωρίζουμε το νομικό πλαίσιο και τους λόγους που σας πιέζουν σε μια τέτοια απόφαση, παρόλα αυτά θεωρούμε αναγκαίο να σας εκφράσουμε τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μας.

Οι μαθητές της Α΄Λυκείου του ΕΠΑ.Λ. Μούδρου χωρίστηκαν από την αρχή σε 2 τμήματα, καθώς πληρούσαν αριθμητικά τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Ως εκ τούτου, τα παιδιά προσαρμόστηκαν στις παραμέτρους της τάξης, στους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς, στις πολύ καλές συνθήκες που είχαν διαμορφωθεί. Στη συνέχεια αποχώρησαν κάποιοι μαθητές και ο αριθμός των φοιτώντων μειώθηκε και αυτό θα ομολογήσουμε ότι έκανε τις μαθησιακές συνθήκες ιδανικότερες. Βρισκόμαστε στα μέσα Νοεμβρίου και μια τέτοια αλλαγή θεωρούμε ότι θα επιφέρει μεγάλη αναστάτωση στην σχολική τους καθημερινότητα και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν μέσα στην τάξη.

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, πρόκειται για μια τάξη με μεγάλο αριθμό μαθητών με διεγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες, ήπιας, αλλά και σοβαρής μορφής, με αποτέλεσμα η εκπαιδευτική, αλλά και μαθησιακή διαδικασία να γίνεται δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική. Είναι, επίσης, μια τάξη με ισχυρή πλειοψηφία αρρένων μαθητών (νομίζουμε ότι υπάρχουν 3 μόνο κορίτσια σε σύνολο 23 μαθητών) με αποτέλεσμα να δημιουργείται αρκετή φασαρία (μη θεωρήσετε το σχόλιο μας σεξιστικό-είναι απλά η διαπίστωση ανθρώπων που έχουμε αναθρέψει εφήβους και γνωρίζουμε την ένταση στη συμπεριφορά τους σε αυτή την ηλικία). Ο ισχύων χωρισμός διευκόλυνε αρκετά την κατάσταση και προωθούσε ένα ικανοποιητικό εκπαιδευτικό κλίμα. Τέλος, οι μαθητές της περιοχής αντιμετωπίζουν επιπρόσθετα προβλήματα: προβλήματα καθημερινής μετακίνησης, αδυναμία εξωτερικής βοήθειας (είτε λόγω αποστάσεων είτε λόγω οικονομικών προβλημάτων- μην ξεχνάτε ότι οι περισσότερες οικογένειες είναι οικονομικά ευάλωτες και η έννοια «φροντιστήριο» δεν περιλαμβάνεται στις οικονομικές τους δυνατότητες). Έτσι το σχολείο είναι για τα παιδιά αυτά πυξίδα και πραγματικός οδηγός για την εξέλιξή τους και την μετέπειτα επαγγελματική πορεία τους.

Δε θέλουμε να σας κουράσουμε άλλο. Θέλουμε μόνο να αντιληφθείτε τις ιδιαιτερότητες του σχολείου και το μέγεθος της αναστάτωσης που δημιουργείται αυτή τη στιγμή στη σχολική μας κοινότητα. Γονείς και εκπαιδευτικοί αγωνιζόμαστε καθημερινά για το μέλλον αυτών των παιδιών και θέλουμε να υπάρχουν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες, ποτέ σε βάρος άλλων μαθητών ή άλλων σχολείων, αλλά πάντα με προτεραιότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία και στο καλό σχολικό τμήμα. Ζητάμε την κατανόηση και τη στήριξή σας, ώστε οι μαθητές να αισθάνονται ότι η Πολιτεία τους στηρίζει και να μη νιώθουν ότι παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι μόνο αριθμοί για το Υπουργείο, αλλά ξεχωριστές προσωπικότητες που τα προβλήματα και οι ιδιαιτερότητες τους κάποιες φορές χρειάζονται υπέρβαση του αυστηρού νομικού πλαισίου και ουσιαστική μέριμνα.

Με εκτίμηση

Εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες