ελμε λήμνου
«Ο αγώνας συνεχίζεται για το σχολείο που ονειρευόμαστε και που δικαιούνται τα παιδιά μας»

Η ΕΛΜΕ Λήμνου με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει ότι οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου πραγματοποίησαν σήμερα (27/04) κινητοποίηση, ώστε να αποτρέψουν την επίσκεψη του σχολικού Σύμβουλο αξιολογητή στο ΓΕΛ/ΕΠΑΛ Μύρνας.

Μάλιστα, ενημέρωσαν τον Σύμβουλο, ότι «είναι ευπρόσδεκτος ως σύμβουλος, αλλά όχι ως αξιολογητής».

Δείτε τη σχετική ανακοίνωση:

ΑΜΕΣΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ!

Η "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ" ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου, συσπειρωμένοι στα Σωματεία τους και υλοποιώντας τις αποφάσεις τους, απέτρεψαν σήμερα το πρωί την προγραμματισμένη επίσκεψη του σχολικού Συμβούλου-αξιολογητή στο ΓΕΛ/ΕΠΑΛ Μύρινας, που σκοπό είχε να αξιολογήσει νεοδιόριστες συναδέλφους μας, υπό το βάρος του εκβιασμού από πλευράς Κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας για την μη-μονιμοποίησή τους και την παραμονή τους σε καθεστώς δοκίμου!

Με απόλυτη ηρεμία και σε πολιτισμένο πλαίσιο διαλόγου ενημερώσαμε τον Σύμβουλο ότι θα είναι πάντα ευπρόσδεκτος ως Σύμβουλος, που θα συνδράμει το εκπαιδευτικό μας έργο, αλλά ΟΧΙ ως αξιολογητής, που επιχειρεί να εφαρμόσει την αντι-εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης που θέτει τους συναδέλφους μας σε ομηρία!

Η ψευδεπίγραφη, αντιεπιστημονική, αντιπαιδαγωγική και αντεκπαιδευτική "αξιολόγηση" που αλαζονικά και εκβιαστικά επιχειρεί το Υπουργείο να υλοποιήσει, δεν έχει φυσικά σκοπό την βελτίωση των Σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, αλλά την περαιτέρω ταξική κατηγοριοποίησή τους και την ολοκληρωτική διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την άμεση και οριστική μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων μας, που στην συντριπτική τους πλειονότητα είναι έμπειροι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι για πάρα πολλά συνεχόμενα χρόνια όργωναν την Ελλάδα ως αναπληρωτές, με τεράστιο προσωπικό, οικογενειακό και οικονομικό κόστος, έχοντας αξιολογηθεί πάμπολλες φορές από το ίδιο το Υπουργείο που τους προσλάμβανε επί τόσα συναπτά έτη, αλλά έρχεται τώρα να αμφισβητήσει την επάρκειά τους και να τους εκβιάσει, απειλώντας τους με μη μονιμοποίηση και χρησιμοποιώντας τους ως "ομήρους" για την υλοποίηση των αντι-εκπαιδευτικών του σχεδίων.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

ελμε λήμνου
ελμε λήμνου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ikoniki pragmatikotita
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Τι λένε οι ειδικοί για τη συναισθηματική ανάπτυξη, την αυτοεικόνα και την εξάρτηση από τα παιχνίδια
Ψυχολογία και Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζονται οι μαθητές από τον ψηφιακό κόσμο;
Γλώσσα - Συζήτηση
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!
Την επόμενη φορά που θα πεις «κάναμε update στο app», δοκίμασε να πεις «έγινε ενημέρωση στην εφαρμογή». Ίσως εκπλαγείς με το πόσο φυσικά ακούγεται!
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!