Ετοιμάζεται το νέο νομοσχέδιο για την οργάνωση της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας.
Για τη διαμόρφωσή του, το ΔΣ του του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Ε.Α.) προετοιμάζεται με εμπεριστατωμένη υποβολή Υπομνήματος στα ζητήματα που αφορούν την άρση των όποιων δυσχερειών και τη διασφάλιση των συνθηκών που θα επιτρέπουν την ανάπτυξη των αναγκαίων ποσοτικών και ποιοτικών όρων της δημόσιας και δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές και τις μαθήτριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αυτό προέκυψε μεταξύ άλλων, από τη συνάντηση που είχε προ ημερών το ΔΣ της ΠΕΣΕΑ με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Ολη η ανακοίνωση του ΠΕΣΕΑ
Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023, Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Ε.Α.) αποτελούμενη από τον Πρόεδρο Γιάννη Βούρβουλη, τη Γενική Γραμματέα Άννα Τηλιακού, τον Οργανωτικό Γραμματέα Δημήτρη Μπούκα και τα Μέλη Βίλκα Αλεξανδράκη και Βάσια Βελλή συναντήθηκαν με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κ. Γιάννη Μπουσδούνη.
Το Δ.Σ. του ΠΕΣΕΑ, σε μία δίωρη εποικοδομητική συνεργασία, επεσήμανε σημαντικά ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και τα οποία ενδεικτικά αφορούσαν τη Μονιμοποίηση των νεοδιόριστων Εκπ/κών Ε.Α.Ε, την Παράλληλη Στήριξη, τα Τμήματα Ένταξης στα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια/Λύκεια, την Πρώιμη Παιδική Παρέμβαση, τη Μείωση του αριθμού μαθητών/-τριών στα Τμήματα των Γενικών Σχολείων που φοιτούν μαθητές/-τριες με Γνωματεύσεις, ζητήματα των Ειδικών Σχολείων, των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων και των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης, των ΚΕΔΑΣΥ, των ΕΔΥ, τη σύσταση Οργανικών Θέσεων Εκπ/κών ΕΑΕ / ΕΕΠ / ΕΒΠ σε όλες της Δομές της Ε.Α.Ε, την Επιμόρφωση όλων των Εκπ/κών σε θέματα Ε.Α.Ε., τις αποσπάσεις Εκπ/κών ΕΑΕ στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού και άλλα.
Ο Δ/ντής Ε.Α.Ε. σημείωσε την προσπάθεια της Δ/νσης Ε.Α.Ε. να ανταποκριθεί στον όγκο των ζητημάτων και ανέφερε ότι πολλά από τα θέματα που έθεσε το Δ.Σ. του ΠΕΣΕΑ είχαν ήδη απασχολήσει τη Δ/νση, ενώ κάποια από αυτά έχουν ήδη προωθηθεί σε ανώτερο επίπεδο. Δήλωσε ότι υπάρχουν ζητήματα στα οποία εμπλέκονται περισσότερα του ενός Υπουργεία, άλλα που την προώθησή τους δεν την επιτρέπουν τα δημοσιονομικά δεδομένα και άλλα για τα οποία επιχειρείται μία ρεαλιστική επίλυσή τους σ’ ένα πλαίσιο προοπτικών ενταξιακής εκπαίδευσης, και σημείωσε την πρόθεση της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου να ανταποκριθεί στην οργάνωση της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης. Παράλληλα, ζήτησε τη γνώμη του ΠΕΣΕΑ για ζητήματα στα οποία απαιτείται η περαιτέρω επεξεργασία τους.
Το Δ.Σ. του ΠΕΣΕΑ, αναμένοντας την κατάθεση του νομοσχεδίου που προετοιμάζεται -ώστε το Επιστημονικό Σωματείο να τοποθετηθεί “επί χάρτου”-, υποσχέθηκε την άμεση και εμπεριστατωμένη υποβολή Υπομνήματος στα ζητήματα που αφορούν την άρση των όποιων δυσχερειών και τη διασφάλιση των συνθηκών που θα επιτρέπουν την ανάπτυξη των αναγκαίων ποσοτικών και ποιοτικών όρων της δημόσιας και δωρεάν παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές και τις μαθήτριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και δήλωσε τη διάθεσή του να συμμετάσχει στην όποια δημόσια διαβούλευση με τις προτάσεις που θα διαμορφωθούν μέσα από τις επεξεργασίες των Επιστημονικών Επιτροπών του ΠΕΣΕΑ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Γιατί στη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούν τη φράση «με λες» αντί για «μου λες»
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση