Σχετικά με την εισαγγελική παρέμβαση στα σχολεία
«Οι εκπαιδευτικοί στεκόμαστε στο πλευρό των αγωνιζόμενων φοιτητών και μαθητών μας»

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας με σχετική της ανακοίνωση καταγγέλλει τις ενέργειες της κυβέρνησης, η οποία ζητάει τα στοιχεία των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις.

«Η κυβέρνηση και οι δικαστικές αρχές, αντί να περιφρουρούν το συνταγματικό δικαίωμα των μαθητών και φοιτητών μας στη μόρφωση και τη καθολική υποχρέωση του κράτους στην παροχή της, επιλέγουν να ασχοληθούν με κατασταλτικό τρόπο με ζητήματα που η σχολική κοινότητα μπορεί και λύνει διαχρονικά μέσα από το διάλογο με παιδαγωγικό τρόπο», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Αναφορικά με έγγραφα που διακινούνται από τις εισαγγελικές αρχές της χώρας,  συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Κέρκυρας, μέσω των οποίων ζητούνται στοιχεία για τις καταλήψεις, κυρίως από τους διευθυντές των σχολείων,  το ΔΣ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας  δεν μπορεί παρά να καταδικάσει τέτοιου είδους ενέργειες, θεωρώντας ότι αποτελούν ένδειξη αυταρχισμού, που σκοπό έχουν τον εκφοβισμό την  καταστολή των κινητοποιήσεων. 

Την ώρα που οι μαθητές και φοιτητές σε ολόκληρη την χώρα διαμαρτύρονται διότι βλέπουν, με τα μέτρα της κυβέρνησης να ακυρώνεται το μέλλον τους, με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, την τράπεζα θεμάτων, την ΕΒΕ κι όλα τα υπόλοιπα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, που κατεδαφίζουν και εμπορευματοποιούν, ότι έχει απομείνει από το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης, η κυβέρνηση και οι δικαστικές αρχές, αντί να περιφρουρούν το συνταγματικό δικαίωμα των μαθητών και φοιτητών μας στη μόρφωση και τη καθολική υποχρέωση του κράτους στην παροχή της, επιλέγουν να ασχοληθούν με κατασταλτικό τρόπο με ζητήματα που η σχολική κοινότητα μπορεί και λύνει διαχρονικά μέσα από το διάλογο με παιδαγωγικό τρόπο!

 Δεν είδαμε τις κρατικές και εισαγγελικές αρχές να έχουν την ίδια ευαισθησία για να παρέμβουν όταν:

·         Είμαστε αρχές Φεβρουαρίου και το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει ακόμα καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί χιλιάδες διδακτικές ώρες από την αρχή της χρονιάς!

·         Σε ένα μικρό σεισμό έπεσε το ταβάνι στο 1ο ΕΠΑΛ, όταν έπεφταν σοβάδες στα υπόλοιπα σχολεία, όταν πλημμύρισαν τα σχολεία του Ποταμού και το 2ο ΕΠΑΛ!

·         Το Γυμνάσιο Φαιάκων είχε πνιγεί στη σκόνη, με κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των εργαζομένων, λόγω των έργων που γινόταν απέναντι!

·         Κάποια βιβλία στο ΕΠΑΛ, έφτασαν στο σχολείο μετά τα Χριστούγεννα!

·         Η πρόσβαση των μαθητών στο Μουσικό Σχολείο πραγματοποιείται καθημερινά, από επικίνδυνο σημείο με ελλιπή σήμανση!  

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ ξεκαθαρίζει κάθετα, με τον πιο υψηλό τόνο και προς πάσα κατεύθυνση ότι: 

1.     οι εκπαιδευτικοί στεκόμαστε στο πλευρό των αγωνιζόμενων φοιτητών και μαθητών μας, κάθε φορά που διεκδικούν αυτά που τους ανήκουν, ενάντια στην προσπάθεια να τους επιβληθεί σιωπητήριο από τις αρχές καταστολής.

2.     Ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν είναι κατασταλτικός, ούτε τιμωρητικός απέναντι στους μαθητές. Ο ρόλος μας είναι ξεκάθαρα παιδαγωγικός. Στόχος μας είναι να διαμορφώσουμε σκεπτόμενους ανθρώπους που να αμφισβητούν και να διεκδικούν τα δίκαιά τους, ανθρώπους που να κατανοούν τους νόμους εξέλιξης της Φύσης και της Κοινωνίας, τις τεράστιες κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις, με σκοπό να χτίσουν ένα κόσμο πιο δίκαιο και πραγματικά ανθρώπινο.

3.     Οι αυταρχικές πρακτικές που βρίσκουν «φιλόξενη στέγη» στους κρατικούς θεσμούς καταστολής, θα λάβουν την καλύτερη απάντηση από το οργανωμένο εκπαιδευτικό κίνημα και το σύνολο της τοπικής κοινωνίας. Κάθε απόπειρα ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων θα βρει σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα απέναντι. 

Καλούμε :

  • τους συλλόγους γονέων, τα 15μελή και το σύνολο των μαθητών, να δώσουν βροντερό «παρών» στην κινητοποίηση της Πέμπτης, για να αποτρέψουμε την ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων.
  • τα σωματεία του νησιού να καταδικάσουν τις απόπειρες καταστολής και τρομοκράτησης με κάθε μέσο.
  • Το Δημοτικό Συμβούλιο και το Περιφερειακό Συμβούλιο να πάρουν θέση απέναντι στην απαράδεκτη ενέργεια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών.
  • τους συναδέλφους διευθυντές, στο πλαίσιο της παιδαγωγικής ευθύνης του εκπαιδευτικού, να μην εμπλακούν σε διαδικασίες που ακυρώνουν τον παιδαγωγικό τους ρόλο
  • την ΟΛΜΕ να προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για να προστατέψει τους συναδέλφους και τους μαθητές μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι...
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
giannena_5.jpg
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αποτελούμενη από 12 προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες, απέσπασε το χρυσό μετάλλιο, ενώ...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Καμάλα Χάρις - Τραμπ
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
Οι δημοσκοπήσεις έως τώρα έδειχναν ότι οι δύο υποψήφιοι βρίσκονται σε απόλυτη ισοπαλία
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας
Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για την περίοδο 2024-2025, της λειτουργίας τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. με μικρότερο αριθμό...
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας