αξιολόγηση
«Το ΥΠΑΙΘΑ ξεχωρίζει τις/τους διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους, τις/τους αποσπά από το υπόλοιπο σώμα των εκπαιδευτικών»

«Η απόπειρα αξιολόγησης των νεοδιόριστων, όχι μόνο δεν πηγαίνει κατά τα αναμενόμενα για την Κυβέρνηση αλλά υπάρχει ελάχιστη συμμετοχή από τη μεριά των νεοδιόριστων» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νησιών του Αργοσαρωνικού.

«Γι’ αυτό, το Υπουργείο σε μια προσπάθεια να πιέσει περαιτέρω τις/τους εκπαιδευτικούς,  ανοίγει και την πλατφόρμα για το πεδίο Α2 της ατομικής αξιολόγησης» αναφέρει και προσθέτει με το πεδίο αυτό «οι διευθυντές/ντριες καλούνται από το ΥΠΑΙΘΑ να πάρουν τον ρόλο του/της αξιολογητή/τριας των συναδέλφων/ισσών τους και να βρεθούν απέναντί τους!».

«Το ΥΠΑΙΘΑ ξεχωρίζει τις/τους διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους, τις/τους αποσπά από το υπόλοιπο σώμα των εκπαιδευτικών, τους βάζει να σταθούν απέναντι από τις νεοδιόριστες/ους σήμερα, κι αύριο απέναντι στο σύνολο των εκπαιδευτικών» τονίζει.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νησιών Αργοσαρωνικού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Α2 ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 Χαιρετίζουμε τις/τους νεοδιόριστες/ους του σωματείου μας και των υπόλοιπων περιοχών της  Διεύθυνσης Π.Ε Πειραιά και τις/τους χιλιάδες όλης της χώρας για τη συμμετοχή τους στην Απεργία Αποχή, στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, την ιδιωτικοποίηση και την επιχειρηματική λειτουργία της δημόσιας εκπαίδευσης.

  Τώρα πλέον και το ΥΠΑΙΘΑ, όπως ξεκάθαρα φάνηκε στη διαδικτυακή συνάντηση με τους διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους και αξιολογητές σχολικούς συντονιστές παραδέχεται ότι η ατομική αξιολόγηση έχει βρει έντονες και αποφασιστικές αντιδράσεις. Η απόπειρα αξιολόγησης των νεοδιόριστων, όχι μόνο δεν πηγαίνει κατά τα αναμενόμενα για την Κυβέρνηση αλλά υπάρχει ελάχιστη συμμετοχή από τη μεριά των νεοδιόριστων. Γι’ αυτό, το Υπουργείο σε μια προσπάθεια να πιέσει περαιτέρω τις/τους εκπαιδευτικούς,  ανοίγει και την πλατφόρμα για το πεδίο Α2 της ατομικής αξιολόγησης. Το πεδίο αυτό υποτίθεται ότι υλοποιείται από τους διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων και τις προϊστάμενες/ους των νηπιαγωγείων. Άρα, οι διευθυντές/ντριες καλούνται από το ΥΠΑΙΘΑ να πάρουν τον ρόλο του/της αξιολογητή/τριας των συναδέλφων/ισσών τους και να βρεθούν απέναντί τους! Τις/τους καλεί να μπουν στο τμήμα που διδάσκουν οι νεοδιόριστες/οι ως πιο ικανοί κι αρμόδιοι να παρακολουθήσουν το μάθημά τους, να το ακτινογραφήσουν με σκοπό να τις/τους βαθμολογήσουν και μάλιστα το ΥΠΑΙΘΑ νουθέτησε και τις/τους διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους να μη βάλουν σε όλες/όλους υψηλές βαθμολογίες γιατί έτσι δεν θα μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος της αξιολόγησης. Το ΥΠΑΙΘΑ ξεχωρίζει τις/τους διευθυντές/ντριες, προϊσταμένες/ους, τις/τους αποσπά από το υπόλοιπο σώμα των εκπαιδευτικών, τους βάζει να σταθούν απέναντι από τις νεοδιόριστες/ους σήμερα, κι αύριο απέναντι στο σύνολο των εκπαιδευτικών.

Χαιρετίζουμε όσες/όσους προϊσταμένες και διευθύντριες/ες έχουν συνταχτεί με τον μεγαλειώδη αγώνα του κλάδου και έχουν ήδη υπογράψει Απεργία Αποχή από την ατομική αξιολόγηση. Καλούμε όσες/όσους διευθυντές/ντριες και προϊσταμένες/ους δεν το έχουν κάνει ακόμα, να το κάνουν τώρα χωρίς κανέναν δισταγμό.

Σημειώνουμε τα παρακάτω:

-Η Απεργία-Αποχή (στο εξής Α/Α) είναι νόμιμη απεργιακή μορφή πάλης

Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. (γνωμοδοτικό σημείωμα Τσίπρα)

-Όσοι συμμετέχουν στην Απεργία Αποχή δεν μπορούν να έχουν καμία ποινή γιατί δεν αξιολόγησαν.

Τόσο από την ίδια τη συνταγματική αλλά και υπερνομοθετική αναγνώριση του δικαιώματος της απεργίας όσο και από την ρητή διατύπωση του άρθρου 46 του ν.3528/2007 προκύπτει με σαφήνεια, ότι η συμμετοχή σε απεργία, οποιασδήποτε μορφής, συνιστά δικαίωμα του εργαζομένου και προστατεύεται πλήρως από την έννομη τάξη. Έτσι, έχει κριθεί, ότι η συνδικαλιστική δραστηριότητα δεν μπορεί να αξιολογηθεί καθεαυτή αρνητικά για την εξέλιξη του υπαλλήλου, διότι συνιστά νόμιμη άσκηση του δικαιώματος της συνδικαλιστικής ελευθερίας, κατά το άρθρο 23 παρ. 1 του Συντάγματος και το άρθρο 30 του ν.1264/1982 (ΣτΕ 444/1996, 1907/2002). Ομοίως έχε κριθεί, ότι δεν μπορεί να επέρχεται οποιαδήποτε δυσμενής υπηρεσιακή συνέπεια εις βάρος υπαλλήλου, λόγω της συμμετοχής αυτού σε νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση (ΔΕΑ 559/2020).

    Είναι, εξάλλου, προφανές, ότι η άσκηση ενός νομίμου δικαιώματος δεν μπορεί να ερμηνευτεί ως πειθαρχικό παράπτωμα ή να συνδεθεί έμμεσα ή άμεσα με την επιβολή οποιουδήποτε δυσμενούς διοικητικού ή άλλη μορφής μέτρου εις βάρος του υπαλλήλου, καθώς κάτι τέτοιο, θα έπληττε καίρια τον πυρήνα του δικαιώματος της απεργίας, θέτοντας υπέρμετρους περιορισμούς στην άσκησή του, συνιστώντας εκ του αποτελέσματος απαγορευμένη κατά τον ν. 1264/1982 ανταπεργία. Υπενθυμίζεται, ότι ως ανταπεργία νοείται κάθε συλλογικό μέτρο, το οποίο λαμβάνει ο εργοδότης, που είτε εκφράζεται με άμεσες είτε με υποκρυπτόμενες συμπεριφορές, όπως η θέση σε διαθεσιμότητα ή η καταγγελία της συμβάσεως εργασίας, υπό την αίρεση της αποδοχής των όρων, που επιβάλλει ο εργοδότης ή η επιβολή πειθαρχικών κυρώσεων και αποσκοπεί στο να εξαναγκαστούν οι απεργοί να παραιτηθούν από τις διεκδικήσεις τους και να απόσχουν από αγωνιστικά μέτρα(Λ. Ντάσιου,  Εργατικό Δικονομικό Δίκαιο Τόμος Β/ΙΙ σελ. 1003). Η ανταπεργία γενικά απαγορεύεται σύμφωνα με το άρθρο 22 παρ.2 του ν. 1264/1982, χωρίς διακρίσεις είτε πρόκειται περί φανερής είτε περί υποκρυπτόμενης, έχει δε εφαρμογή η απαγορευτική διάταξη του άρθρου 22 παρ. 2 του ν. 1264/1982. (γνωμοδοτικό σημείωμα Τσίπρα).

Καλούμε:

Τις/τους προϊσταμένες νηπιαγωγείων και διευθύντριες/ντές δημοτικών σχολείων να συμμετέχουν καθολικά στην ΑΑ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης που έχει κηρύξει η ΔΟΕ. Οι συναδέλφισσες και συνάδελφοι διευθύντριες/ντές και προϊσταμένες/οι έχουν τη δυνατότητα της μαζικής συμμετοχής στην ΑΑ και της ακύρωσης στην πράξη αυτού του σχεδίου.

Τις/τους νεοδιόριστες/ους συναδέλφους να μαζικοποιήσουν ακόμα περισσότερο τη συμμετοχή τους στην Απεργία-Αποχή (ΑΑ). Όσες/οι δεν έχουν ακόμα υπογράψει τη δήλωση συμμετοχής στην ΑΑ να το πράξουν άμεσα.

Όλες/ους τις/τους συναδέλφους να υπερασπίσουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο, την ισότητα και την δημοκρατία στους συλλόγους διδασκόντων και να ταχθούν με τον αγώνα που δίνει όλος ο κλάδος!

Το διακύβευμα είναι ύψιστης σημασίας και αφορά πρώτα απ’ όλα την ίδια την ύπαρξη του δημόσιου και δωρεάν σχολείου αλλά και τον κοινωνικό και παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών.

                                         ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                   Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΡΕΠΠΑΣ                                                                               ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΚΟΥΝΕΛΑ                       

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»