Thumbnail
«Σήμερα 29/10/2012 θα έχω έναν μαθητή την 4η ώρα. Είδα και μια μαθήτρια την 1η ώρα. Τα υπόλοιπα παιδάκια έμειναν σπίτι.»

ΣΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ

«Σήμερα 29/10/2012 θα έχω έναν μαθητή την 4η ώρα. Είδα και μια μαθήτρια την 1η ώρα.

Τα υπόλοιπα παιδάκια έμειναν σπίτι.»

 

Δεν είναι μόνο το ότι η Πολιτεία τους ξέχασε. Σ’αυτό είναι μαθημένοι. Δεν είναι ότι αποφάσισε να κόψει στο μισό τις αναπηρικές συντάξεις. Το περίμεναν. Δεν είναι ότι με μισόλογα ακροβατούν οι «άρχοντες» στις γελοιότητές τους προσπαθώντας να δικαιολογηθούν.

Συνηθισμένες οι μεταθέσεις ευθυνών.

Είναι ότι η φετινή καταδίκη δεν είναι προσωρινή. Γιατί η πληγή άνοιξε και άνοιξε βαθιά.

Η πληγή που σήμερα αιμορραγεί δε θα μπορεί να κλείσει.

Το Ειδικό Σχολείο είναι ένα σχολείο με παιδιά που η δική τους καθημερινότητα δεν έχει καμία σχέση με κείνη των άλλων παιδιών. Το παιγνίδι δε σημαίνει το ίδιο, η μάθηση δε σημαίνει το ίδιο, η σχέση δε σημαίνει το ίδιο και το μέλλον μοιάζει με αόρατη απειλή.

Απέναντι στις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι φροντιστές τους, το σχολείο είναι συχνά για τα παιδιά ο μοναδικός τους χώρος εξοικείωσης με τον άλλον, ο μοναδικός φορέας κοινωνικοποίησης και η μοναδική ευκαιρία συνάθροισης κι ανταλλαγής με αυτό που εμείς αποκαλούμε «κανονικός κόσμος».

Στον «κανονικό κόσμο» των πολιτικών, στις «κανονικές διαδρομές» της οικονομικής κρίσης και στον «κανονικό εξορθολογισμό δαπανών», βρέθηκαν «λύσεις κι υποσχέσεις» αλλά εξανεμίστηκαν τα χρήματα για τη μετακίνηση μαθητών.

Κι αν αυτό αποτελεί για τα χωριά απαγορευτική συνθήκη για τις σπουδές των εφήβων, για ένα ειδικό σχολείο σημαίνει ότι παιδιά που έχουν να μπουν σε τάξη από τον Ιούνιο (4,5 μήνες!) είναι για πρώτη φορά στη ζωή τους αντιμέτωπα με τους τοίχους των σπιτιών τους, την απελπισία των γονιών τους και τη μοναξιά μιας τηλεόρασης ή ενός υπολογιστή, μιας πολύχρωμης εικόνας που αποτελεί πλέον την αποκλειστική αντανάκλαση του «εναπομείναντα κανονικού κόσμου».

Ανεπανόρθωτα λάθη! Πνίγονται άνθρωποι. Πνίγονται μικρά παιδιά στη λήθη και στο περιθώριο.

Προετοιμάζονται για τα Ιδρύματα που εμείς γνωρίσαμε από ιστορικά ντοκιμαντέρ και που βλέποντάς τα φωνάζαμε «ντροπή, ντροπή, ντροπή!».

Σήμερα δε ζητάμε μόνο τα αυτονόητα, δε ζητάμε αύξηση, περίθαλψη, μείωση ωραρίου ή συνταξιοδότηση. Δε ζητάμε απαντήσεις με υποσχόμενα νούμερα και στατιστικές.

Σήμερα απαιτούμε παιδιά στα σχολεία μας!

Να σπάσουμε τη σιωπή μας, τη βουβή κραυγή της αδιαφορίας,

 του αποκλεισμού και της εγκατάλειψης.

ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΓΙΚΗ, ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ!

Πρωτοβουλία εκπαιδευτικού, επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού

των άδειων και θλιμμένων σχολείων

σχολικού συγκροτήματος Ειδικής Αγωγής στο Αιγάλεω

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kato-i-xounta.jpg
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
Πώς οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές στοχοποιούνταν ως «μιασμένα» και «αντεθνικά στοιχεία» κατά τη διάρκεια της δικτατορίας
Εκπαιδευτικοί και μαθητές επί Χούντας: Εγκλήματα «μη νομιμοφροσύνης» και η καταστολή της σκέψης
μητσοτακης
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος
Πενήντα οκτώ χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967.
Μητσοτάκης για 21η Απριλίου: Τα διδάγματα του παρελθόντος μάς οδηγούν στα βήματα του μέλλοντος