Thumbnail
Επιστολή διαμαρτυρίας μαθητών ΕΠΑΣ Κομμωτικής Πέλλας

             ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ  ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ  ΠΕΛΛΑΣ     

Προς πάσα ιθύνοντα

Επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε την επιστολή διαμαρτυρίας  αναφέροντάς  πως   η ειδικότητα της Κομμωτικής Τέχνης εισήχθηκε στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας το έτος 1998.  Μέχρι και σήμερα , σύμφωνα πάντα με πρόσφατη έρευνα , η Κομμωτική παραμένει ως ένα από τα πλέον προσοδοφόρα επάγγελμα μιας και ακόμη και στους χαλεπούς οικονομικούς καιρούς που ζούμε  το επάγγελμα του κομμωτή-τριας είναι άκρως βιώσιμο. Αυτή λοιπόν την ειδικότητα επιλέξαμε  εμείς οι μαθητές της ΕΠΑΣ  Έδεσσας  προκειμένου να εξασφαλίσουμε το εργασιακό μας μέλλον! Ωστόσο, φέτος βιώνουμε αμφότεροι  μαθητές  και γονείς  μια κατάφορη αδικία καθώς έχουν παρέλθει τρις μήνες σχεδόν από τη έναρξη του σχολικού έτους αλλά η ειδικότητα της Κομμωτικής παραμένει στείρα στο σημαντικότερο κομμάτι της που είναι το καθηγητικό προσωπικό. Αποτέλεσμα της έλλειψης καθηγητών είναι να διδασκόμαστε  δύο μέρες την εβδομάδα από τους υπάρχοντες μόνιμους εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων όλα τα υπόλοιπα μαθήματα, εξαιρουμένων φυσικά αυτών της ειδικότητάς μας. Ναι Κύριοι Ιθύνοντες! Στην Α Πέλλας δεν υπάρχει ούτε ένας εκπαιδευτικός Κομμωτικής ενώ τα κενά στην ειδικότητα είναι συνολικά έξι!

Και εδώ σας παραθέτουμε κάποια ερωτήματα που χρήζουν άμεσης απάντησης!

 Οι γονείς μας είναι «λιγότερο» φορολογούμενοι πολίτες από τους γονείς των μαθητών της Γενικής παιδείας; Δεν τίθεται τυχαία το προαναφερθέν ερώτημα καθώς η δικαιολογία που άκρως απροκάλυπτα χρησιμοποιείτε για την έλλειψη των εργαστηριακών καθηγητών  είναι πως «δεν υπάρχουν πόροι για πρόσληψη καθηγητών γενικής παιδείας πόσο μάλλον για εργαστηριακούς καθηγητές». Ωστόσο, καθημερινά ενημερωνόμαστε για προσλήψεις άλλων ειδικοτήτων όπως πχ μουσικών και καλλιτεχνικών ,που καλούνται να στελεχώσουν είτε την ΠΕ  είτε την ΔΕ. Ποια νομοθεσία άραγε αξιολογεί   την μεγαλύτερη ή μικρότερη αναγκαιότητα ενός εκπαιδευτικού στα σχολεία; Μήπως με το προαναφερθέν γεγονός όλοι εσείς ουσιαστικά διαχωρίζετε «τους πληβείους-γενικής παιδείας από τους υπόλοιπους πένητες-τεχνικής παιδείας»; Γιατί λοιπόν όλοι εμείς , που επιλέξαμε την ειδικότητα της Κομμωτικής, να πρέπει να λουστούμε την έλλειψη πόρων για την πρόσληψη των καθηγητών μας ενώ αντίστοιχα κάποιοι άλλοι  είναι στο απυρόβλητο;

Πως κατανεμήθηκαν γεωγραφικά οι ελάχιστες προσλήψεις  που έγιναν στις 12/11/2012 στην ειδικότητα ΤΕ0119 Κομμωτικής στις οποίες είδαμε νομούς όπως η Αιτωλοακαρνανία να καλύπτει στο έπακρο τα 8 κενά της ειδικότητάς  ,αντίστοιχα το ίδιο η Ηλεία και η Λάρισα ενώ η Πέλλα και  άλλοι νομοί με πολλά κενά έμειναν παντελώς ακάλυπτοι;

Τι πτυχίο  περιμένετε να πάρουμε όλοι εμείς όταν οι γνώσεις μας θα είναι πενιχρές και πως θα αξιοποιήσουμε το περί ου ο λόγος πτυχίο όταν αυτό θα αποτελεί απλά και μόνο ένα έγγραφο;

Και τέλος είναι λογικό κάθε φορά να πρέπει να δημοσιοποιούμε το πρόβλημά μας τρέχοντας στα ΜΜΕ προκειμένου να διεκδικήσουμε τα αναφαίρετα δικαιώματά μας στη γνώση και την εξειδίκευση;

Κύριοι Σοφοί μην παραπέμπετε την εκπαίδευσή μας εις ελληνικάς καλένδας γιατί αυτό  σημαίνει πως αδιαφορείτε για το μέλλον μας και κατ επέκταση    το μέλλον της πατρίδας μας.

Απαιτούμε να καλυφθούν άμεσα τα κενά στην ειδικότητα της Κομμωτικής  προκειμένου να μπορέσουμε να καλύψουμε όσο γίνεται μεγαλύτερο κομμάτι της διδακτικής ύλης που έχει ήδη χαθεί!

Με εκτίμηση

Οι μαθητές και οι γονείς της ΕΠΑΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα