Thumbnail
Απολογισμός της Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

B΄ Ε.Λ.Μ.Ε ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ   ΕΛΜΕ  ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 20112012

 

Συνάδελφοι-σσες

Την τελευταία διετία οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα , οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, οι αγρότες , τα λαϊκά στρώματα γενικά αντιμετωπίζουν μια ολομέτωπη  επίθεση  από το  μαύρο μέτωπο , του ΔΝΤ , της ΕΕ , της ΕΚΤ και των πολιτικών εκπροσώπων τους εντός και εκτός Ελλάδας . Αυτό το μέτωπο , με ευκαιρία την οικονομική κρίση , προσπαθεί  να συμπιέσει μέχρι και να εξαφανίσει κάθε εργασιακό – ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό δικαίωμα των εργαζομένων. Tα απανωτά μνημόνια , οι δανειακές συμβάσεις , τα μεσοπρόθεσμα και οι εφαρμοστικοί νόμοι , έχουν κάνει την ζωή μας πραγματική κόλαση.  Αυτά τα μέτρα έχουν αναλάβει να τα εφαρμόσουν πρόθυμα οι ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων. Μονοκομματικές ή  συγκυβερνήσεις   που σχηματίζονται για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που τους δημιουργεί η λαϊκή αγανάκτηση  ..

 Όλα αυτά τα μέτρα δεν αφήνουν κανένα απ’ έξω. Τσακίζουν όλο το λαό. Δεν είναι ούτε προσωρινά, ούτε τα τελευταία, όπως ψευδώς ισχυρίζεται ο Πρωθυπουργός. Δεν παίρνονται ούτε για τη σωτηρία του λαού, ούτε για τη σωτηρία της χώρας. Παίρνονται για την ενίσχυση του ανταγωνισμού, της κερδοφορίας και τη θωράκιση του συστήματος. Τα μέτρα αυτά ψηφίστηκαν παρά την καθολική αντίθεση του ελληνικού λαού. Η ακραία λιτότητα, το γκρέμισμα του ασφαλιστικού συστήματος, οι απολύσεις και οι αλλαγές των εργασιακών σχέσεων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, η πλήρης κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, είναι πια  νομοθετημένα . Ο λαός έχει οδηγηθεί στην πτώχευση και παρακολουθεί τους ανταγωνισμούς του κεφαλαίου των διαφόρων χωρών για το πως θα επιμερίσουν τις ζημιές της κρίσης κυρίως στις πλάτες μας με το μικρότερο κόστος . Τα δάνεια  στο όνομα των οποίων έχει σφαγιαστεί ο ελληνικός λαός προορίζονται για να διασώσουν  τα κέρδη των τραπεζών και του μεγάλου κεφαλαίου. Κάθε νέος προϋπολογισμός και κάθε νέο φορολογικό νομοσχέδιο  επιφέρει μια απίστευτη φοροληστεία σε βάρος των μισθωτών και συνταξιούχων. Άμεσα ξεκινάνε οι πρώτες απολύσεις στο δημόσιο. Οι πρώτες λίστες των υπό απόλυση εργαζομένων έχουν συμπληρωθεί. Τα αλλεπάλληλα χαράτσια γονατίζουν τον λαό. Οι δημόσιες δαπάνες περικόπτονται δραματικά προς χάριν του περίφημου πλεονάσματος το οποίο όταν επιτευχθεί θα δοθεί δώρο στις τράπεζες. Την ίδια στιγμή  διατηρούνται όλες οι φοροελαφρύνσεις και φοροαπαλλαγές του  κεφαλαίου.

Μέσα σε αυτή την γενικότερη κατάσταση , οι εκπαιδευτικοί  ζούν πλέον με μισθούς μειωμένους κατά 35-40%.  Αντιμέτωποι με  τις επικείμενες απολύσεις και την ΄΄αξιολόγηση΄΄ που θα νομιμοποιεί αυτές τις απολύσεις. Με την αύξηση του ωραρίου τους και με την επιμήκυνση  των χρόνων εργασίας τους  προκειμένου να βγουν  στην σύνταξη.  Τα σχολεία ασφυκτιούν από τις περικοπές των δαπανών , οι μαθητές  και οι οικογένειές τους ζουν τον δικό τους Γολγοθά.

Το αισιόδοξο της περιόδου που διανύουμε είναι ότι όλο και περισσότεροι συνάδελφοι

αντιλαμβάνονται ότι  ο λαός δεν έχει να περιμένει τίποτα θετικό  από τις πολιτικές αυτές,  ότι  το εργατικό λαϊκό κίνημα πρέπει να βγει επιθετικά και να καθορίσει τις εξελίξεις. Ότι οι θυσίες για την σωτηρία του συστήματος δεν έχουν τέρμα. Αυτό εκφράζεται και από την αυξημένη συμμετοχή στους αγώνες, από την προθυμία πολλών να υποστηρίξουν και να βοηθήσουν το Δ.Σ. στην δράση του,  αλλά και από τις  πιο ριζοσπαστικές προτάσεις ενάντια στο χρέος ,στην αντιδραστική πολιτική της ΕΕ κλπ. Αυτό φυσικά αποτελεί κομάτι της ευρύτερης ριζοσπαστικοποίησης των εργαζομένων αλλά και ευρύτερων λαϊκών στρωμάτων που δυόμιση χρόνια τώρα δίνουν μεγάλους αγώνες ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές. Αγώνες που εκφράστηκαν και εκφράζονται μέσω πανελλαδικών, κλαδικών και πρωτοβάθμιων απεργιακών κινητοποιήσεων, καταλήψεων εργασιακών χώρων, λαϊκών κινημάτων ενάντια στα χαράτσια και στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος, αντιφασιστικών-αντιρατσιστικών κινητοποιήσεων κτλ. Ήδη και η νέα συγκυβέρνηση ανακαλύπτει το πόσο δύσκολο είναι να εφαρμόσει μέτρα που χωρίς ντροπή ψηφίζει στο κοινοβούλιο παρόλη την προπαγάνδα και την καταστολή που επιστρατεύει ενάντια στον εχθρό – λαό. Η μάχη για τις μεγάλες ανατροπές έχει ήδη ξεκινήσει!

      Μέσα σε αυτήν την συγκυρία έδρασε το Δ.Σ. της Β΄ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου. Είχε επομένως την ευθύνη να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων των καιρών για μια δράση ανάλογη της επίθεσης που δεχόμαστε. Οι στόχοι του και η δράση του , οι θέσεις και οι αγώνες που  σχεδίασε και οργάνωσε έπρεπε να αντανακλούν την αγανάκτηση των συναδέλφων , την οργή τους και την απόφαση τους να αντισταθούν.

Μπορούμε να πούμε ότι στο σύνολό τους η δράση της Β΄ΕΛΜΕ την περίοδο που πέρασε κινήθηκε σε τρείς άξονες.

  • Ανάπτυξη αγώνων
  • Πολιτιστικές εκδηλώσεις και άλλες δράσεις
  • Στήριξη – συμπαράσταση σε συναδέλφους
  • Ανακοινώσεις

Ανάπτυξη αγώνων

Κύριο χαρακτηριστικό των δράσεων μας ήταν η προσπάθεια συντονισμού  με όλους τους εργαζομένους που πλήττονται από την ανελέητη πολιτική. Ακόμα και σε δράσεις που η ΕΛΜΕ έκανε μόνη της , δεν κυριάρχησαν κλαδικά αιτήματα. Τα προβλήματα της Δημόσιας Παιδείας , τα εντάσσαμε σε ένα γενικότερο πλαίσιο και στην λογική ότι η παιδεία είναι πρώτα απ΄όλα υπόθεση των εργαζομένων. Η ουσία  των αγώνων και των αιτημάτων μας μπορούμε να πούμε ότι αποτυπωνόταν  στο σύνθημά μας: ΄΄ ΝΑ ΜΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ – ΝΑ ΜΗ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ- ΝΑ ΜΗ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΄΄, σύνθημα που έδινε την προοπτική των αγώνων και δημιουργούσε όλες τις προϋποθέσεις για συστράτευση και συμπόρευση με όλους τους εργαζομένους. Συμπόρευση που πήρε σάρκα και οστά σε πολλές κοινές δράσεις – αγώνες – πορείες – συγκεντρώσεις – απεργίες με το Εργατικό Κέντρο , με πρωτοβάθμια σωματεία με συλλόγους και φορείς.  Αξίζει να αναφερθούμε στις κινητοποιήσεις που κάναμε και με άλλους φορείς εργαζομένων ενάντια στα χαράτσια , για την Υγεία και για τα μνημόνια. Επίσης ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό ήταν η αντιφασιστική δράση που ανέπτυξε  το σωματείο μας , κάτι που προβάλλει και σαν αναγκαιότητα σήμερα που ο φασισμός εκμεταλλευόμενος την κρίση , προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι. Στείλαμε ξεκάθαρο μήνυμα ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρωταγωνιστήσουν στο τσάκισμά του.

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΛΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΓΙΔΑ ΤΗΣ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. Αυτό δεν το λέμε από αυταρέσκεια  αλλά κυρίως για να συνεχίσουμε πιο αποφασιστικά στην ίδια κατεύθυνση.

Πιο συγκεκριμένα και στο πλαίσιο της ανάπτυξης των αγώνων έχουμε να αναφέρουμε:

  1. Γενικές συνελεύσεις

Έγιναν πολλές προσπάθειες για γενικές συνελεύσεις και όταν υπήρχε  κεντρική εισήγηση από την ΟΛΜΕ , αλλά και συνελεύσεις που συγκλήθηκαν με πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ είτε για την καλύτερη προετοιμασία δράσεων  μας, είτε για ενημέρωση των συναδέλφων για τρέχοντα ζητήματα. Σε μια από αυτές, σε Κω και Κάλυμνο  (20- 21/3/2012 ) παραβρέθηκε  και  εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ με θέμα την αξιολόγηση.

 Μια γενική διατύπωση είναι ότι σε αυτές τις γενικές συνελεύσεις κατατέθηκαν σημαντικές προτάσεις αλλά η συμμετοχή των συναδέλφων δεν ήταν η αντίστοιχη των απαιτήσεων.

  1. Απεργιακές κινητοποιήσεις

Συμμετείχαμε σε όλες τις στάσεις και απεργίες που κήρυξε η Ομοσπονδία και οι Τριτοβάθμιες Συνομοσπονδίες, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, με ικανοποιητικά ποσοστά, σε συγκριτική πανελλήνια βάση, όχι ικανοποιητικά όμως για την ανάγκη των μεγάλων αγώνων που απαιτεί η σημερινή συγκυρία. Στις τελευταίες απεργίες της 26ης Σεπτ. , 18 Οκτ. , 6-7 Νοέμ. τα ποσοστά συμμετοχής ήταν αρκετά πάνω από τα πανελλαδικά του κλάδου. Οφείλουμε να πούμε ότι υπήρξαν και απεργιακά κάστρα , σχολεία, που είχαν συμμετοχή 100% στις  απεργίες. Σε κάθε απεργία , το μπλοκ των εκπαιδευτικών ήταν ιδιαίτερα μαζικό και δυναμικό  στις απεργιακές  συγκεντρώσεις. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε και την κήρυξη από την Β΄ ΕΛΜΕ τρίωρης στάσης εργασίας στα πλαίσια της συμπαράστασης στον δίκαιο αγώνα μαθητών γονέων και εκπαιδευτικών του 3ου γυμνασίου Καλύμνου ενάντια στην συγχώνευση τμημάτων, με σημαντική μάλιστα συμμετοχή συναδέλφων από τα υπόλοιπα σχολεία στην πορεία που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή του Χωριού.

 Το Δ.Σ. μπροστά σε κάθε απεργία, προσπαθούσε με περιοδείες στα σχολεία να ενημερώσει τους συναδέλφους και να τους καλέσει στην απεργία. Πάντα παραμένει η δυσκολία για επισκέψεις σε  όλα τα νησιά , παρόλο που καταφέραμε να πάμε σε κάποια .

Είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι στη δεδομένη μαύρη κατάσταση που αφορά τη χώρα και το λαό μας, κάθε απεργία,  ανεξάρτητα από τη διάρκειά της,  λειτουργεί ως βάση για μεγάλα πολιτικά γεγονότα. Είναι σχολείο ταξικής διαπαιδαγώγησης, αναγκαία για την οργάνωση της λαϊκής αντίστασης. 

3. Παρεμβάσεις

Με συχνές παρεμβάσεις  στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, θέσαμε τα ζητήματα που απασχόλησαν την εκπαιδευτική κοινότητα, από τα υπηρεσιακά ζητήματα συναδέλφων, ως τα κενά σε εκπαιδευτικό δυναμικό και τις συγχωνεύσεις τμημάτων. Επανειλημμένα στο ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς , καταγράψαμε τα κενά στα σχολεία, και ζητήσαμε την κάλυψή τους  με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό. Ακόμη και σήμερα όμως εξακολουθούν να υπάρχουν. Με παρεμβάση μας στο  Δημοτικό  Συμβούλιο Καλύμνου, βάλαμε το ζήτημα της κατάργησης τμημάτων στο 3ο γυμνάσιο και καλέσαμε την  Δημοτική αρχή να πάρει θέση ή οποία ήταν τελικά θετική. Οι παρεμβάσεις της ΕΛΜΕ στη διάρκεια των επετειακών σχολικών  εκδηλώσεων, με ανακοινώσεις  και  κινητοποιήσεις στη διάρκεια των παρελάσεων, έδωσαν το αναγκαίο μήνυμα της επικαιροποίησης των αγώνων ενάντια στα μνημόνια και τους φασίστες. Επίσης σταθήκαμε στο πλευρό των μαθητών μας εκεί που με δυναμικό τρόπο , ακόμη και με καταλήψεις (Λειψοί , Νίσυρος , Αστυπάλαια , ΕΠΑΛ Καλύμνου ), διεκδίκησαν άμεσες προσλήψεις καθηγητών. Τέλος αξίζει να αναφερθεί και η παρέμβαση συναδέλφων στην κατάληψη του ΕΠΑΛ ενάντια σε κλιμάκιο της χρυσής αυγής που θέλησε να εκμεταλλευτεί  την αγωνία των παιδιών , υποσχόμενη ότι θα κάνει εκείνη τις  απαιτούμενες προσλήψεις.

4. Πολιτιστικές εκδηλώσεις και άλλες δράσεις

  1. Λειτούργησαν με σημαντική συμμετοχή συναδέλφων στην Κω , τμήματα χορού και θεατρικής αγωγής 
  2. Προβολή ταινίας με θέμα την δυσλεξία στην Κώ
  3. Κοπή της πίτας στην Κάλυμνο
  4. Μάζεμα των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων της Καλύμνου με θέμα τις κονωνικο-οικονομικές εξελίξεις
  5. Αντιρατσιστικές δράσεις στα σχολεία στα πλαίσια της παγκόσμιας μέρας δράσης ενάντια στον ρατσισμό
  6. Λαϊκή συνέλευση στην Κάλυμνο με θέμα παιδεία-υγεία-εργασία
  7. Εξόρμηση της ΕΛΜΕ στο νοσοκομείο Καλύμνου για τα ζητήματα της υγείας και τον συντονισμό των δράσεων μας
  8. Τέλη Μάρτη, παρέμβαση της ΕΛΜΕ στο εκπαιδευτικό συμπόσιο που διοργάνωνε η Περιφέρεια στην Κάλυμνο. Ανάλογη παρέμβαση  έγινε σε πρόσφατο συμπόσιο στους Λειψούς
  9. Συμμετοχή στις συγκεντρώσεις για την εργατική πρωτομαγιά
  10. Εκδήλωση - συναυλία στην Κώ το για απεργιακό ταμείο της ΕΛΜΕ.
  11. Συναυλία  στην Κω,  για συμπαράσταση  στον ηρωικό αγώνα των  χαλυβουργών.
  12. Aντιφασιστικό   διήμερο στην  Κάλυμνο στις 9 και 10 του Ιούνη
  13. Προβολή στην Κω της ταινίας – ντοκυμαντερ CATASTROIKA
  14. Διήμερο εκδηλώσεων σε Κάλυμνο και ΚΩ  με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου , με προβολές – ομιλίες – συναυλίες – πορείες

Στήριξη – συμπαράσταση σε συναδέλφους

 Γενικά μπορούμε να πούμε ότι οποτεδήποτε   συνάδελφοι απευθύνθηκαν στο σωματείο τους , για πρόβλημά τους σε σχέση με την εργασία τους , το Δ.Σ. άμεσα έκανε τις απαραίτητες παρεμβάσεις του. Θεωρούμε ότι τέτοιου είδους προβλήματα ( τοποθετήσεις, μετακινήσεις, εφεδρεία , αυταρχισμός διοίκησης  κλπ.)  θα πολλαπλασιαστούν στο μέλλον εξαιτίας και της κατάργησης πλέον επί της ουσίας της οργανικότητας. Ήδη ετοίμασαν το θεσμικό πλαίσιο που χρειάζονται.  Θα χρειαστεί  δυνατό σωματείο, επαγρύπνηση, ετοιμότητα και αποφασιστικότητα για να αντιμετωπιστούν.

Ανακοινώσεις

Το σύνολο των ανακοινώσεων της ΕΛΜΕ αφορούσε θεματικά τα παρακάτω:.

Προβλήματα συναδέλφων όσον αφορά τη διάθεση, τοποθέτηση ή μετακίνησή τους σε άλλα σχολεία καθώς και την έγκαιρη  αντικατάστασής τους λόγω αποσπάσεων . Καταγγείλαμε προσπάθειες τρομοκράτησης και διώξεις συναδέλφων σε διάφορες περιοχές της χώρας πιστεύοντας στη δύναμη της συλλογικότητας και του σωματείου. Επίσης καταγγείλαμε φασιστικές επιθέσεις ενάντια σε μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας, καθώς και την φασιστική δράση στην περιοχή μας , σε Κω και  Κάλυμνο. Τέλος βγάλαμε ανακοινώσεις για το επικαιροποιημένο μήνυμα των εθνικών επετείων αλλά και για πιο γενικά ζητήματα όπως:

  1. Για συναδέλφους θεατρικής αγωγής
  2. Για θέματα υγείας
  3. Για τα κοινωνικά φροντιστήρια από φορείς της περιφέρειας
  4. Καταγγελία για παρεμπόδιση δράσης του σωματείου από μερίδα διευθυντών
  5. Καταγγελία για τις ελλείψεις σχολικών βιβλίων
  6. Ψηφίσματα και καταγγελίες για το ζήτημα της αξιολόγησης
  7. Καταγγελία για συνειδητή διαστρέβλωση, συκοφαντία, εκφοβισμό και λασπολογία από blog συναδέλφου ενάντια στις δράσεις και στην ίδια την ΕΛΜΕ.
  8. Καταγγελία για την οδηγία για τις αναρρωτικές άδειες συναδέλφων.
  9. Καταγγελία για το κλείσιμο των διαπολιτισμικών σχολείων.
  10. Κάλεσμα στις διευθύνσεις των σχολείων για οργάνωση αντιρατσιστικών μαθημάτων την 21 Μαρτίου 2012 ημέρα κατά των φυλετικών διακρίσεων.
  11. Καταγγελία για προσπάθεια οργάνωσης σεμιναρίων από πολυεθνική εταιρεία σε σχολείο την Νισύρου  και ενάντια στη λογική των χορηγών-προστατών της δημόσιας εκπαίδευσης.
  12. Καταγγελία ενάντια στα χαράτσια και στην τρομοκρατία για την πληρωμή τους.
  13. Καταγγελία για τα λάθη σε θέματα πανελληνίων
  14. Ανακοίνωση – στήριξη στην προσπάθεια φορέων του Αιγαίου να αντιμετωπιστούν τα συγκοινωνιακά προβλήματα των νησιών

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Δ.Σ.

Το προεδρείο του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ , είχε στον προσανατολισμό του , την συχνή επαφή με τα σχολεία και τους συναδέλφους. Ειδικά στα νησιά όπου υπάρχουν μέλη του Δ.Σ. πρόβλημα ενημέρωσης των σχολείων δεν υπήρξε. Έγινε  ανάλογη  προσπάθεια  και με τα υπόλοιπα νησιά. Όμως λόγω των δυσκολιών , μπορέσαμε να επισκεφτούμε μόνο την  Λέρο, την Νίσυρο και   την  Πάτμο. Το επόμενο Δ.Σ. πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην επισκέψεις , στα υπόλοιπα νησιά (Αστυπάλαια   – Αγαθονήσι ) . Μπορούμε να βελτιώσουμε με πολλούς τρόπους την επικοινωνία του Δ.Σ. με όλα τα σχολεία, με όλα τα νησιά και με κάθε συνάδελφο ξεχωριστά.

Συνάδελφοι – σσες,

Η ίδια η ζωή, μας επιβάλλει το καθήκον να οργανωθούμε, να αντισταθούμε, να αντιπαλέψουμε αυτή τη βαρβαρότητα που ζούμε. Να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας. Αυτό πρέπει να καθορίσει την δράση μας από δω και πέρα. Ατομική λύση δεν υπάρχει. Η ταξική ενότητα, η κοινωνική συμμαχία και αλληλεγγύη, το «ένας για όλους και όλοι για έναν» είναι το πιο δυνατό όπλο στα χέρια των εργαζομένων. Αυτό προϋποθέτει πρώτα από όλα ένα μαζικό σωματείο, αγωνιστικό και ταξικά προσανατολισμένο που οι αποφάσεις του να παίρνονται μέσα από μαζικές συνελεύσεις. Που η δράση του να αποκαλύπτει τις συμβιβασμένες ηγεσίες του κυβερνητικού – εργοδοτικού συνδικαλισμού, σφυρηλατώντας στέρεες κοινωνικές συμμαχίες, ικανές να γκρεμίζουν μνημόνια και αντιλαϊκές πολιτικές.

Σημαία του αγώνα μας το επόμενο διάστημα πρέπει να είναι:

  • Να μην περάσει καμιά απόλυση στο Δημόσιο. Να μπλοκαριστεί η κατάργηση των οργανικών θέσεων, να μην δοθεί κανένας κατάλογος που θα περιλαμβάνει καταργούμενες οργανικές θέσεις και απολυμένους.
  • Να μην περάσει η αξιολόγηση, οι συμπτύξεις των τμημάτων (30αρια τμήματα), το νέο κύμα συγχωνεύσεων των σχολείων, των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Να μπλοκαριστoύν οι υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα. Να μην αυξηθεί το ωράριο των εκπαιδευτικών, να μην αυξηθούν τα όρια συνταξιοδότησης.

 ΝΑ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ. ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ  ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ  ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ. ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ– ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΤΟΥ.

Έχουμε χρέος να απαντήσουμε στην καπιταλιστική κρίση με όρους αντεπίθεσης.

Κανένας φόβος-Καμιά υποταγή. Υπάρχει λύση!

Την κρίση να πληρώσουν οι καπιταλιστές

 

    Ο   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                 Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΡΙΑΡΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ                                                            ΚΟΚΚΟΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι