Thumbnail
Aίτημα για δικαίωμα επιλογής της περιοχής όπου θα ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί των οποίων το σχολείο  αλλάζει περιοχή μετάθεσης λόγω εφαρμογής του Ν 3852/2010 (ΦΕΚ87/τΑ/2-6-2010-σχέδιο Καλλικράτης)   

        Β΄  Ε.Λ.Μ.Ε.-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ                   

Πρ. Κορομηλά 51     ΤΚ 54622                                                                          
  Θεσσαλονίκη, 20/11/2012               
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ                                                
  Αρ. Πρ.:  426δ/Φ2                                          
Τηλ & Fax: 0030-2310-221855                      
e-mail : [email protected]                   
    Προς: 1. Ο.Λ.Μ.Ε.  -ΕΛΜΕ  ΧΩΡΑΣ            
  2.Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Κ. Μ.
          3.ΥΠΑΙΘΠΑ
       Κοιν: Σχολεία ευθύνης της  Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε.-Θ.                                        

  Σχολεία  Ν. Θεσ/νίκης.                                                          

ΘΕΜΑ:  «Aίτημα για δικαίωμα επιλογής της περιοχής όπου θα ανήκουν οργανικά οι εκπαιδευτικοί των οποίων το σχολείο  αλλάζει περιοχή μετάθεσης λόγω εφαρμογής του Ν 3852/2010 (ΦΕΚ87/τΑ/2-6-2010-σχέδιο Καλλικράτης) »

Σχετική: 117436/Δ1/2-10-2012 Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. (επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης).

        Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ-Θ αποφάσισε ομόφωνα, ύστερα από πρόταση του προέδρου, να εισηγηθεί στο Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε  και στον κ. Υπουργό Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. την παρακάτω πρόταση για άμεση εναρμόνιση  στο πλαίσιο εφαρμογής της νέας νομοθετικής ρύθμισης:

     «Στους εκπαιδευτικούς των οποίων τα σχολεία αλλάζουν περιοχή μετάθεσης, έτσι ώστε όλες οι σχολικές μονάδες του Νέου Δήμου  να ευρίσκονται στην αυτή περιοχή, δίνεται το δικαίωμα μόνο για φέτος να επιλέξουν, λόγω της έκτακτης  μεταβολής, να παραμείνουν εφόσον το επιθυμούν στην διάθεση των ΠΥΣΔΕ της αρχικής περιοχής υπαγωγής της σχολικής μονάδος.    

       Η διαδικασία εφαρμογής της ως άνω απόφασης, γίνεται με αίτηση του ενδιαφερομένου που θα κατατεθεί  στα οικεία ΠΥΣΔΕ εντός 10 ημερών, από την δημοσίευση του νέου νομοθετικού πλαισίου- υπουργικής απόφασης,  οι τοποθετήσεις γίνονται με την διαδικασία άρσης υπεραριθμίας των οικείων ΠΥΣΔΕ κατά την περίοδο των μεταθέσεων ».

       Συγκεκριμένα με την αλλαγή περιοχής μετάθεσης ( π.χ. αν ένα σχολείο από την 1901 περιοχή Θεσσαλονίκης –ΠΥΛΑΙΑ- λόγω δυσμενούς αλλαγής  περιοχής μετάθεσης θα ανήκει από το 2013 στην 1902 περιοχή της Διεύθυνσης Ανατολικής  Θεσσαλονίκης –ΠΑΝΟΡΑΜΑ ), να δίνεται η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς των συγκεκριμένων σχολείων να επιλέξουν αν θα παραμείνουν στην παλιά περιοχή όπου ανήκε το σχολείο τους ή αν θα ανήκουν πλέον στη νέα περιοχή.

         Γι’ αυτό ζητάμε να τους δοθεί ένα διάστημα 10 τουλάχιστον ημερών ώστε  με αίτησή τους να επιλέξουν την περιοχή όπου θα ανήκουν οργανικά ανεξάρτητα με την αλλαγή της περιοχής του σχολείου τους ΕΠΕΙΔΗ το υπάρχον νομικό πλαίσιο το απαγορεύει ενώ οι περιοχές των νέων Δήμων σε πολλές περιοχές της χώρας εκτείνονται σε αποστάσεις πλέον των 50 χιλιομέτρων .

     Αυτό θα βοηθήσει τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να μείνουν στην περιοχή συμφερόντων τους, ώστε να μην προκληθεί πρόσθετη αναστάτωση στη ζωή τους με την αλλαγή της περιοχής που θα ανήκει στο μέλλον το σχολείο όπου ανήκουν οργανικά.

           Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ  δεν έχει οικονομικό κόστος και λύνει γραφειοκρατικά προβλήματα στο ΚΥΣΔΕ και στο Υπουργείο  δίνοντας  λύση, σε συναδέλφους που θα  εγκλωβιστούν σε  περιοχή μακριά από την περιοχή συμφερόντων τους.

Για το ΔΣ     της       Β΄ Ε. Λ. Μ. Ε.-Θ

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΘΡ ΔΑΡΔΑΜΑΝΕΛΗΣ                      ΑΛΕΚΑ ΚΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidiki_agogi_4.jpg
Ειδικό Σχολείο Θήβας: Με κτιριακά προβλήματα και χωρίς τουαλέτα για ΑμεΑ
«Πιστεύουμε ότι τα παιδιά μας αξίζουν ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον μάθησης, το οποίο θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν τις δυνατότητές τους και να...
Ειδικό Σχολείο Θήβας: Με κτιριακά προβλήματα και χωρίς τουαλέτα για ΑμεΑ