Thumbnail

 

 ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

σχετικά με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τις περιοχές μετάθεσης

 

Το Υπουργείο Παιδείας κλιμακώνει την επίθεσή του στα δικαιώματα και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Υλοποιώντας τη μνημονιακή πολιτική της συγκυβέρνησης επανακαθορίζει τις περιοχές μετάθεσης για τους εκπαιδευτικούς έτσι, ώστε για το μεγαλύτερο μέρος της χώρας, κάθε νομός να θεωρείται πλέον μια περιοχή μετάθεσης.

Είναι προφανές ότι το μέτρο αυτό εντάσσεται στην πολιτική «ορθολογικής αξιοποίησης του εκπαιδευτικού προσωπικού», που στην πράξη σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να τοποθετείται και να συμπληρώνει ωράριο σε σχολεία που θα απέχουν μεταξύ τους δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιόμετρα, και θα βρίσκεται συνέχεια σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και περιπλάνησης.

Αυτό το μέτρο έρχεται να προσθέσει ανισότητες και πιθανές αδικίες στην τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες των ήδη υπηρετούντων συναδέλφων. Παράλληλα προωθεί τον ανταγωνισμό και τον κατακερματισμό του κλάδου, ενισχύοντας την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.

Το μέτρο αυτό προετοιμάζει το έδαφος για την εφαρμογή της σχετικής διάταξης του 3 ου Μνημονίου, που προβλέπει υποχρεωτική μετακίνηση των εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία της χώρας και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από οργανική θέση και μόνο με απόφαση του υπουργού.

Σε μια περίοδο δραματικής μείωσης των μισθών μας και γενικότερης επιδείνωσης της οικονομικής μας κατάστασης το μέτρο αυτό συνεπάγεται πρόσθετη επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού.

Η κυβέρνηση, αφού «κατόρθωσε» να μειώσει κατά 20% το εκπαιδευτικό προσωπικό την τελευταία τριετία, προωθεί ρυθμίσεις που θα οδηγήσουν σε απολύσεις χιλιάδων συναδέλφων μας μέσα στο 2013.

Οι νέες καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, οι συμπτύξεις τμημάτων, η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, η αξιολόγηση με στόχο τη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση και τις απολύσεις είναι οι βασικές κατευθύνσεις αυτής της πολιτικής.

Οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις καλούν το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να συγκαλέσει Γ.Σ. των ΕΛΜΕ με την επανέναρξη των μαθημάτων για να ληφθούν αποφάσεις για πολύμορφες κινητοποιήσεις με στόχο την ανατροπή των μέτρων που καταργούν τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Εμείς θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να οργανωθούν οι  συλλογικές διαδικασίες του κλάδου μας και κυρίως για να παρέμβει αποτελεσματικά στις εξελίξεις. Οφείλουν, όμως, οι ηγεσίες της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ να αντιληφθούν ότι σε μια περίοδο κατεδάφισης των πάντων έχουν τεράστιες ευθύνες όσο επιμένουν να στηρίζουν στην πράξη τις μνημονιακές πολιτικές.

Μπορούμε με τους αγώνες μας να ανατρέψουμε την πολιτική που διαλύει τις εργασιακές μας σχέσεις, που οδηγεί στην ανεργία εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, την πολιτική που επιβάλλει νέα φορολεηλασία σε βάρος μας, την πολιτική που πλήττει τα κοινωνικά αγαθά της Παιδείας, της Υγείας και της Κοινωνικής Ασφάλισης.

Αθήνα, 3-1-2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων