Γ΄ ΕΛΜΕ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
Θεσσαλονίκη 06-2-2013 Πρ. Κορομηλά 51
Τηλ./FAX 2310-229389
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54622
e-mail: [email protected]
ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΠΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ.
Συνάδελφοι-σες,
Tην ίδια στιγμή που οι μανδαρίνοι του Υπουργείου Παιδείας επικαλούνται την ανάγκη να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό έργο, η υστερική πολιτική τους οδηγεί σε ένα δυστοπικό σχολείο απογυμνωμένο από βασικές δομές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες, με χιλιάδες κενά εκπαιδευτικού προσωπικού, ακόμα και τώρα, στο μέσο της σχολικής χρονιάς, και με παιδιά που υποσιτίζονται και συχνά στερούνται την πιο στοιχειώδη φροντίδα. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο οι Περιφερειακές Διευθύνσεις και οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προωθούν συμπτύξεις τμημάτων, στοιβάζουν ακόμα και 30 μαθητές στην τάξη, ενώ μοιράζουν ένα καθηγητή σε περισσότερα τμήματα, μειώνοντας ταυτόχρονα τον εβδομαδιαίο χρόνο διδασκαλίας του κάθε μαθήματος, δίνουν εντολές για υποχρεωτικές υπερωρίες κ.λπ.
Με αυτό τον τρόπο, προσπαθούν να κρύψουν τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που ξεπερνούν τις 2000, παρότι βρισκόμαστε ήδη στο 4ο μήνα του σχολικού έτους.
Με αυτά τα δεδομένα το ΔΣ της ΟΛΜΕ όφειλε να πρωταγωνιστήσει στην αναγκαία επανασυσπείρωση και ριζοσπαστικοποίηση όλου του κλάδου, με αιχμή το ζήτημα της «απαξιολόγησης» αλλά και της τρομοκρατίας που ασκεί η κυβέρνηση εναντίον των συναδέλφων με εργαλείο το ν.4024/11 και το νέο καφκικό, πειθαρχικό δίκαιο με το οποίο επισείει κατά πάντων την απειλή της διαθεσιμότητας και της απόλυσης.
Είναι περισσότερο από αναγκαίο να αποκρούσουμε ενωμένοι την άγρια επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα και να υπερασπίσουμε το χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου, υπερβαίνοντας τις υπαρκτές διαφορές που υπάρχουν στον κλάδο μας και στις παρατάξεις του ΔΣ για τις φιλοσοφικές, εκπαιδευτικές και πολιτικές πλευρές της αξιολόγησης γενικότερα. Αυτή τη στάση, άλλωστε, κρατούσε μέχρι σήμερα και η Ομοσπονδία. Η κυβερνητική πλειοψηφία της Ομοσπονδίας όμως (ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ) κορυφώνοντας την παραλυτική και παρελκυστική τακτική που ακολουθεί εδώ και καιρό, επέμειναν την τελευταία στιγμή στην αναγκαιότητα να προβάλουμε αυτή την περίοδο και την « δική μας πρόταση» για μια άλλη, «καλή» αξιολόγηση. Θέση που, στις σημερινές συνθήκες συνολικής επίθεσης στο δημόσιο σχολείο και τον εκπαιδευτικό, μόνο σύγχυση δημιουργεί και αβαντάρει την πολιτική του Υπουργείου και της κυβέρνησης, που ενώ διαλύουν ό,τι έχει απομείνει στη δημόσια εκπαίδευση με όλα τα μνημονιακά μέτρα που λαμβάνουν, ισχυρίζονται πως ενδιαφέρονται για τη βελτίωσή της.
Εδώ και καιρό τόσο η ΠΑΣΚ όσο και η ΔΑΚΕ με διάφορες δικαιολογίες, δυστυχώς δεν συναινούν στην πραγματοποίηση των αναγκαίων διαδικασιών στον κλάδο. Αντίθετα ο υποταγμένοι εκπρόσωποι του μοιραίου κρατικού συνδικαλισμού προσέρχονται σήμερα, μόνοι τους, στη συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, ο οποίος καλεί σε δήθεν «διάλογο» τις ομοσπονδίες, αφού όμως έχει ήδη ψηφιστεί από την κυβέρνησή του το εφαρμοστικό πλαίσιο για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης (απολύσεις, μισθολογική καθήλωση, εργασιακή ομηρεία, χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, όπως έχουν προβλεφθεί με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο - ν.4024/11, πειθαρχικό δίκαιο κ.λπ.).
Μετά από αυτά αλλά και την απόφαση της Γ.Σ. της ΔΟΕ, σύμφωνα με την οποία:
«αρνούμαστε με τη συμμετοχή μας να νομιμοποιήσουμε ένα διάλογο που χρησιμοποιείται ως προκάλυμμα ήδη ειλημμένων αναχρονιστικών και αντιδραστικών αποφάσεων που θα επαναφέρουν την εκπαίδευση σε εποχές αυταρχισμού και τρομοκρατίας που είναι καταδικασμένες στη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας και της εκπαιδευτικής κοινότητας»,
καταγγέλουμε την συνάντηση επικοινωνιακού χαρακτήρα της υποταγμένης κυβερνητικής πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας με τον υπουργό και ζητάμε άμεσα :
- την αναλυτική τοποθέτηση της ΟΛΜΕ στο σχέδιο ΠΔ και την με επιχειρήματα απόρριψή του,
- την έκδοση ενημερωτικού υλικού προς τους συναδέλφους και γονείς για τις επιπτώσεις αυτής της πολιτικής στο δημόσιο σχολείο,
- την άμεση οργάνωση των αντιστάσεων του κλάδου με πανεκπαιδευτικό συντονισμό καταρχάς, αλλά στην πορεία με όλες ομοσπονδίες εργαζομένων, συνδυάζοντας έτσι τον αγώνα μας με τα γενικότερα αιτήματα ενάντια στη βάρβαρη πολιτική κυβέρνησης - ΕΕ - ΔΝΤ, που με την πολιτική τους διαλύουν κάθε δημόσιο και κοινωνικό αγαθό και στέλνουν στον Καιάδα ό,τι κερδήθηκε από το εργατικό κίνημα τα τελευταία 100 χρόνια.
Για τους παραπάνω λόγους επιμένουμε στην ανάγκη σύγκλισης Γενικών Συνελεύσεων στις ΕΛΜΕ, και απαιτούμε από την ΟΛΜΕ άμεση σύγκλιση Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων, για ενημέρωση, συζήτηση και οργάνωση της αντίστασης του κλάδου μας.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ TΡΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Τι σημαίνει η λέξη «γλίσχρος»;
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση