Την απογοήτευσή του εκφράζει ένας μαθητής για τη βαθμολόγηση του ειδικού μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2024.
Ο μαθητής επισημαίνει σε επιστολή του, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, ότι παρά το γεγονός ότι αφιέρωσε αμέτρητες ώρες προετοιμασίας και προσπάθειας για το Ελεύθερο Σχέδιο, παρατήρησε αδικίες στη βαθμολόγηση του μαθήματος.
«Η βαθμολογία που έλαβα δεν ανταποκρινόταν ούτε στις προσδοκίες μου, ούτε στις πραγματικές μου ικανότητες. Η απογοήτευση ήταν τεράστια και η αίσθηση αδικίας ακόμη μεγαλύτερη» αναφέρει στην επιστολή του.
«Η αυθαίρετη και συχνά υποκειμενική κρίση των βαθμολογητών καταστρέφει τα όνειρα πολλών από εμάς, αφήνοντάς μας με μια βαθιά αίσθηση αδικίας. Συχνά, οι βαθμολογητές δεν έχουν την απαιτούμενη εξειδίκευση ή κατανόηση του Ελεύθερου Σχεδίου» προσθέτει ο μαθητής.
«Χρειαζόμαστε ένα σύστημα αξιολόγησης που να αναγνωρίζει και να ανταμείβει την προσπάθεια και το ταλέντο μας, προσφέροντάς μας την δικαιοσύνη και την αναγνώριση που μας αξίζει» καταλήγει στην επιστολή του.
Η επιστολή του μαθητή
Αγαπητή Συντακτική ομάδα
Σας γράφω με μεγάλη απογοήτευση, ελπίζοντας να βρω κατανόηση και στήριξη για ένα θέμα που πλήττει βαθιά την εκπαιδευτική μας κοινότητα. Πρόκειται για την άδικη βαθμολόγηση του μαθήματος ελεύθερου σχεδίου στις πανελλήνιες εξετάσεις, μια αδικία που βίωσα χθες προσωπικά και γνωρίζω ότι αφορά πολλούς συμμαθητές μου.
Είμαι ο Βαγγέλης, Ένας μαθητής που αφιέρωσε αμέτρητες ώρες προετοιμασίας και προσπάθειας για το ελεύθερο σχέδιο. Με πάθος και αφοσίωση, προσπαθούσα να δώσω σε κάθε μάθημα τον καλύτερο μου εαυτό, ελπίζοντας ότι οι κόποι μου θα αναγνωριστούν στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ωστόσο, η βαθμολογία που έλαβα δεν ανταποκρινόταν ούτε στις προσδοκίες μου ούτε στις πραγματικές μου ικανότητες. Η απογοήτευση ήταν τεράστια και η αίσθηση αδικίας ακόμη μεγαλύτερη.
Η τέχνη, και ιδιαίτερα το ελεύθερο σχέδιο, είναι ένα πεδίο που απαιτεί ευαισθησία και κατανόηση στην αξιολόγηση. Δεν είναι απλώς ένα σύνολο τεχνικών γνώσεων, αλλά μια μορφή έκφρασης που αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα και τη φαντασία του κάθε μαθητή και Πως αντιλαμβάνεται Τα πράγματα γύρω του.
Η αυθαίρετη και συχνά υποκειμενική κρίση των βαθμολογητών καταστρέφει τα όνειρα πολλών από εμάς, αφήνοντάς μας με μια βαθιά αίσθηση αδικίας. Συχνά, οι βαθμολογητές δεν έχουν την απαιτούμενη εξειδίκευση ή κατανόηση του ελεύθερου σχεδίου, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αξιολογήσουν σωστά ένα καλοσχεδιασμένο σχέδιο. Αυτό οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερες αδικίες και ανισότητες.
Ζητώ τη βοήθειά σας να ευαισθητοποιήσουμε την κοινωνία μας για αυτό το σημαντικό ζήτημα. Η δύναμη της φωνής σας στους αναγνώστες μπορεί να κάνει τη διαφορά, να φέρει στο φως αυτή την αδικία και να προωθήσει την αναγκαία αλλαγή. Χρειαζόμαστε ένα σύστημα αξιολόγησης που να αναγνωρίζει και να ανταμείβει την προσπάθεια και το ταλέντο μας, προσφέροντάς μας την δικαιοσύνη και την αναγνώριση που μας αξίζει.
Με Εκτίμηση,
Βαγγέλης Χαλικιάς
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη