Thumbnail
ΟΛΜΕ: Τι είπαμε στον Υπουργό Παιδείας για την αξιολόγηση

 

   Ο.Λ.Μ.Ε.                                                                

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338                              

www.olme.gr                                                             

e-mail: [email protected]                                                           Αθήνα, 14/2/2013

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ συναντήθηκε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν το προτεινόμενο Π.Δ για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

Στη συνάντηση αυτή κατατέθηκε με απόλυτη σαφήνεια η αντίθεση του κλάδου στο προτεινόμενο Π.Δ που στηρίζεται στο νόμο 4024/11.

 

Συγκεκριμένα:

 

·                     Είμαστε αντίθετοι στη σύνδεση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού με τη μισθολογική του εξέλιξη.

·                     Είμαστε αντίθετοι στην πρακτική των ποσοστώσεων στις προαγωγές των συναδέλφων, η οποία και αντιεπιστημονική είναι και δεν έχει προηγούμενο σε ολόκληρη την Ευρώπη.

·                     Είμαστε αντίθετοι στη μισθολογική καθήλωση που προβλέπει ο νόμος 4024/11 για μεγάλο μέρος του κλάδου και στη διετή παραμονή-ποινή στον ίδιο βαθμό των συναδέλφων που θα κριθούν ανεπαρκείς.

 

Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου είναι μία καθαρά παιδαγωγική διαδικασία, που καμία σχέση δεν έχει με δημοσιονομικές σκοπιμότητες. Αντίθετα, ο νόμος 4024/11 και το προτεινόμενο Π.Δ έχουν πρωτίστως δημοσιονομικές στοχεύσεις. Καμία επιστημονική μελέτη δεν έχει αποδείξει ότι ο εκπαιδευτικός που έχει προβλήματα επάρκειας στο γνωστικό αντικείμενο βελτιώνεται με την περικοπή του μισθού του.

Καμία αναφορά δε γίνεται και κανένας σχεδιασμός δεν προβλέπεται στον τομέα της επιμόρφωσης.

Τριάντα χρόνια μετά την κατάργηση της θεσμοθετημένης επιμόρφωσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδυνατεί να συνειδητοποιήσει ότι αυτός είναι ο τομέας που πρέπει να επικεντρώσει την προσοχή της.

Είναι λοιπόν προφανές, ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σχέδιο μισθολογικής καθήλωσης, καλυμμένο με το μανδύα της αξιολόγησης. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

Από την πλευρά του ο Υπουργός Παιδείας δεν απάντησε στο ερώτημα που του ετέθη από τα μέλη του Δ.Σ για αποδέσμευση της αξιολόγησης από τη μισθολογική εξέλιξη. Επίσης δήλωσε ότι το σχέδιο Π.Δ που έχει δοθεί στη δημοσιότητα θα τροποποιηθεί σε αρκετά σημεία και επιφυλάχθηκε να μας το κοινοποιήσει, όταν πάρει την τελική του μορφή.  

Από την πλευρά μας τονίστηκε, ότι οι διαφωνίες μας σε βασικά σημεία του σχεδίου Π.Δ παραμένουν ισχυρές, με κορυφαία την σύνδεση της αξιολόγησης με την βαθμολογική μας εξέλιξη. 

Σε κάθε περίπτωση, καταστήσαμε σαφές προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ότι αν δεν αποσύρει το συγκεκριμένο Π.Δ., αποδεσμεύοντας με νόμο την αξιολόγηση από την βαθμολογική και μισθολογική μας εξέλιξη, η απάντηση του κλάδου θα είναι και ισχυρή και ηχηρή.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη
Σε ποιες περιοχές δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία Δευτέρα και Τρίτη
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη