Thumbnail
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) - Εξετάσεις για την πιστοποίηση - Αιτήσεις έως 22/3

 

Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) Εξετάσεις για την πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας
 
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) - Εξετάσεις για την πιστοποίηση - Αιτήσεις έως 22/3
 
Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, επίσημος φορέας του ΥΠΕΠΘ (ΦΕΚ 530/01.06.1998), διενεργεί κάθε χρόνο τις Εξετάσεις Πιστοποίησης Ελληνομάθειας και στους επιτυγχάνοντες χορηγεί επίσημους κρατικούς τίτλους. -110 Εξεταστικά Κέντρα στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, αναγνωρισμένα από το ΚΕΓ, δέχονται αιτήσεις από αρχές Φεβρουαρίου έως και μέσα Μαρτίου.
 
Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) ανακοίνωσε ότι για το έτος 2013 οι ημερομηνίες διεξαγωγής των εξετάσεων για την πιστοποίηση επάρκειας της ελληνομάθειας, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είναι η 14η, η 15η και η 16η Μαΐου 2013. Το πρόγραμμα των εξετάσεων έχει ως εξής:
 
Επίπεδα Ημερομηνίες
Α1 (για παιδιά 8-12 ετών) Tρίτη 14 Μαΐου (πρωί)
Στοιχειώδης Γνώση
 
Α1 (για εφήβους και ενηλίκους) Τρίτη 14 Μαΐου (πρωί)
Στοιχειώδης Γνώση
 
Α2 Τρίτη14 Μαΐου (μεσημέρι)
Βασική Γνώση
 
Β1 Τρίτη 14 Μαΐου (απόγευμα)
Μέτρια Γνώση
 
Β2 Τετάρτη 15 Μαΐου (πρωί)
Καλή Γνώση
 
Γ1 Τετάρτη 15 Μαΐου (απόγευμα)
Πολύ Καλή Γνώση
 
Γ2 Πέμπτη 16 Μαΐου (πρωί)
Άριστη Γνώση
 
Οι προφορικές εξετάσεις διεξάγονται αμέσως μετά τις γραπτές.
 
Εγγραφές: Από 1 Φεβρουαρίου ως 22 Μαρτίου 2013
 
(ΚΕΓ)
 
 
ΠΗΓΗ: www.dikaiologitika.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων