Thumbnail
ΣΑΤΕΑ: Συνάντηση με το Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και με μέλη του ΔΣ της ΔΟΕ

Δελτίο Τύπου για τη συνάντηση των εκπροσώπων των ΣΑΤΕΑ με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013, ύστερα από πρόσκληση του Διευθυντή Ειδικής Αγωγής, πραγματοποιήθηκε συνάντησή του με εκπροσώπους των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, στο Υπουργείο Παιδείας.

Συζητήθηκαν και προτάθηκαν τα παρακάτω:

1ο Θέμα - Κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71

Ο Νόμος 3699/2008 ορίζει διαφορετικά κριτήρια για την κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71 σε σχέση με το τι ισχύει στους άλλους κλάδους της εκπαίδευσης. Μόνο για τους κλάδους Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71 δε μετρά αποκλειστικά ο βασικός τίτλος σπουδών και η προϋπηρεσία για την κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών. Αντίθετα, ακαδημαϊκοί τίτλοι -συχνά αμφιβόλου προέλευσης- προηγούνται στην κατάταξη.

Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος είναι να τοποθετούνται πρώτοι στους πίνακες των Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71 δάσκαλοι και νηπιαγωγοί γενικής αγωγής και να μη μετρά έτσι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71 και κατά συνέπεια η διδακτική τους εμπειρία. Η συγκεκριμένη συζήτηση για την κατάταξη ήταν συνέχεια της συνάντησης των ΣΑΤΕΑ που έγινε στις 13 Σεπτέμβρη με τον Ειδικό Γραμματέα κ.Γκλαβά και τον υπεύθυνο του γραφείου του υπουργού Παιδείας κύριο Λάσκαρη. Σε εκείνη τη συνάντηση υπήρξε ρητή και σαφής δέσμευση ότι φέτος είναι η τελευταία χρονιά που δεν υπάρχουν καθαροί πίνακες για τους Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71. Διότι αυτό δε βοηθά στη διαμόρφωση σταθερού εκπαιδευτικού πλαισίου για την Ειδική Αγωγή.

Ζητήματα και προτάσεις που συζητήθηκαν με το Διευθυντή Ειδικής Αγωγής:

1. Είναι κοινά αποδεκτό ότι τα κριτήρια κατάταξης θα πρέπει να αλλάξουν και να εναρμονιστούν με τα ισχύοντα για όλους τους υπόλοιπους κλάδους.

2. Η αλλαγή θα πρέπει να οριστεί στο νέο νόμο για την Ειδική αγωγή.

3. Παράλληλα η αλλαγή πρέπει να επιχειρηθεί και με τη δρομολόγηση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος που να αποκαθιστά το ζήτημα κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71 όπως είχαν δεσμευτεί ο κ.Γκλαβάς και ο κ.Λάσκαρης, προκειμένου να δρομολογηθεί το θέμα ακόμα και σε περίπτωση αλλαγής του χρονοδιαγράμματος ψήφισης του νέου νόμου.

4. Το Υπουργείο αναγνωρίζει ότι είναι άδικο να υπάρχει διαφορετική μεταχείριση για τους κλάδους Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71. Ωστόσο δεν έχει καταλήξει σε τελική πρόταση για τον ακριβή τρόπο αλλαγής των κριτηρίων κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71.

5. Για το λόγο αυτό θα οριστεί σύντομα επόμενη συνάντηση προκειμένου να συζητηθεί η τελική πρόταση του Υπουργείου για το ζήτημα κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71.

7. Για το ζήτημα του πίνακα Α΄ των αναπληρωτών, αναμένεται εισήγηση των εκπαιδευτικών Π.Ε. 61 και Π.Ε. 71 (μελών των ΣΑΤΕΑ) που εντάσσονται στον πίνακα Α΄.

8. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια επιστημονική επιτροπή του Υπουργείου υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που θα γνωμοδοτεί κάθε φορά για τη συνάφεια των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων.

2ο Θέμα – Στελέχωση Ειδικής Αγωγής

Σύμφωνα με τα δεδομένα που υπάρχουν  για την πρόσληψη αναπληρωτών τακτικού προϋπολογισμού του χρόνου (2000 αναπληρωτές  για  όλη την εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια) το  υποσύστημα της Ειδικής Αγωγής θα αντιμετωπίσει πολύ μεγάλο πρόβλημα. Η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής δεσμεύτηκε ότι θα καταβάλλει κάθε  δυνατή προσπάθεια για τη στελέχωση των δομών της και σε αυτά τα πλαίσια συζητιέται η χρήση του ΕΣΠΑ.

3ο Θέμα - ΚΕΔΔΥ: Ενημερωθήκαμε ότι δεν υπάρχει θέμα κατάργησης των ΚΕΔΔΥ.

4ο Θέμα – Παρατυπίες: Για διάφορα θέματα παρατυπιών που εμφανίζονται σε τοπικές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα υπάρχει άμεση επικοινωνία των ΣΑΤΕΑ με τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής.

Τελική Πρόταση:

Επειδή χρειάζεται χρόνος για τη συζήτηση κάθε θέματος, θα επαναληφθούν συναντήσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής με τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, με σκοπό  τη διαμόρφωση θέσεων για την Ειδική Αγωγή. Οι συναντήσεις θα έχουν προκαθορισμένη θεματολογία, διάρκεια και σύνταξη πρακτικών.

 

Ανακοίνωση

για τη συνάντηση εκπροσώπων των ΣΑΤΕΑ

με μέλη του Δ.Σ. της ΔΟΕ

Άτυπη συνάντηση έγινε την Τετάρτη 6 Μαρτίου, στα γραφεία της ΔΟΕ, μεταξύ εκπροσώπων των ΣΑΤΕΑ και μελών του Δ.Σ. της ΔΟΕ (κ.Μαντά, κ.Γκούμα, κ.Φασφαλή, κ. Οικονόμου, κ.Ανδρουλάκη, κ.Νικολάρα, κ.Αναγνωσταρά).

Οι εκπρόσωποι των Συλλόγων μας έθεσαν την επιτακτική ανάγκη να φέρει η Ομοσπονδία μας ΞΑΝΑ στη δημοσιότητα το ζήτημα της παράλογης και άδικης κατάταξης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή, κάτι που έχει οδηγήσει σ’ ένα πρωτοφανές «εμπόριο» ακαδημαϊκών τίτλων.

Επίσης θίχτηκε το ζήτημα του άρθρου 39 (η πίεση που θα ασκηθεί στα Ειδικά αλλά και Γενικά Σχολεία), το ζήτημα της υποστελέχωσης της Ειδικής Αγωγής φέτος (οι αιρετοί του κλάδου θα πρέπει να μαζέψουν στοιχεία που δε δίνει το Υπουργείο) καθώς και της αγωνίας για το τι θα γίνει  του χρόνου, όπου αναμένεται σφοδρή μείωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών οι οποίοι, στο υποσύστημα της Ειδικής Αγωγής, ξεπερνούν το 50% των εκπαιδευτικών.

Με ομοφωνία, όσα μέλη του Δ.Σ. παρευρίσκονταν στη συνάντηση, ανέφεραν ότι η Ομοσπονδία στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, καθώς και το ότι θα στηρίξει κινητοποιήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση που θα γίνουν στα μέσα του Απρίλη. Στόχος και πρόταση των ΣΑΤΕΑ είναι ένας «Απρίλης της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης» όπου από κοινού με τοπικούς συλλόγους εκπαιδευτικών, με συλλόγους γονέων και άλλους φορείς της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης να αναδείξουμε το κρίσιμο σταυροδρόμι στο οποίο βρίσκεται το 2013 η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη χώρα μας.

Τα μέλη του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας που βρίσκονταν στη συνάντηση δεσμεύτηκαν ότι η Ομοσπονδία μπορεί να στηρίξει με πολλούς τρόπους όπως: έκδοση αφίσας για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενημερωτικό γράμμα για τους συναδέλφους και τους γονείς, κήρυξη απεργιακής κινητοποίησης και λεωφορεία μετάβασης των εκπαιδευτικών που θέλουν να συμμετέχουν σε πανελλαδική κινητοποίηση για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην Αθήνα. 

Στη σημερινή συγκυρία που η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση βρίσκεται σε κίνδυνο είναι σημαντική η μέγιστη στήριξη της Ομοσπονδίας.

Να επιδιώξουμε γονείς κι εργαζόμενοι, σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, τη μεγαλύτερη κινητοποίηση που γνώρισε η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια για να υπερασπιστούμε τα συνταγματικά δικαιώματα των παιδιών και μαθητών μας!

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ www.satea.gr

Ακολουθεί το ψήφισμα μας για την άδικη και παράλογη κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής που έχει υιοθετηθεί από δεκάδες φορείς της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, συλλόγους Ατόμων με Αναπηρία, συλλόγους γονέων και τοπικούς συλλόγους εκπαιδευτικών και διδασκόντων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που μας στηρίζουν και ιδιαίτερα στην ακριτική Ελλάδα: στη Σητεία, στην Ιεράπετρα, σε όλη την Κρήτη, στην Κέρκυρα, στις Οινούσσες, στο Νυδρί και στη Λευκάδα, στην Παιονία και στο Κιλκίς, στη Σαντορίνη, στην Ικαρία, στην Ξάνθη, στην Κάρπαθο, στην Καστοριά, στη Ζάκυνθο! Είμαστε παντού!

Εμπρός όλοι μαζί, γονείς και εκπαιδευτικοί, για έναν «Απρίλη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης»!

 

ΨΗΦΙΣΜΑ

ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

WWW.SATEA.GR

Οι απόφοιτοι των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής,

οι αναπληρωτές δάσκαλοι και νηπιαγωγοί Ειδικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούμε τη Δημόσια Εκπαίδευση εδώ και 11 χρόνια:

ΚΑΛΟΥΜΕ

τα συνδικαλιστικά μας όργανα, τους  τοπικούς συλλόγους εκπαιδευτικών

και τη ΔΟΕ,

τους συλλόγους ατόμων με αναπηρία, τους συλλόγους γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες,

τους τοπικούς φορείς της Ειδικής Αγωγής,

να δηλώσουν ΜΕ ΨΗΦΙΣΜΑ τη συμπαράσταση τους στο δίκαιο αίτημα του κλάδου μας για:

Να ισχύσει στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ που ισχύει για όλους τους αναπληρωτές της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Ζητάμε τη σύσταση καθαρών πινάκων αναπληρωτών Eιδικής Αγωγής (ΠΕ61-ΠΕ71) με βάση το βασικό πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και την προϋπηρεσία,

όπως ισχύει σε κάθε άλλο κλάδο εκπαιδευτικών.

Nα καταργηθεί τώρα με Προεδρικό Διάταγμα ή νέο νόμο η καταστροφική διάταξη του ν.3699/2008 όπου οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών προηγούνται του βασικού τίτλου σπουδών των δυο Πανεπιστημιακών Τμημάτων της χώρας μας, μια διάταξη που οδηγεί στην κατάργηση των πανεπιστημιακών πτυχίων Ειδικής Αγωγής και στην άνθιση μιας «βιομηχανίας» Μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή.

Αν δεν σταματήσει τώρα η πριμοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων Ειδικής Αγωγής στους πίνακες αναπληρωτών, η ποιότητα της Ειδικής Αγωγής θα καταρρεύσει: διότι όσοι έχουν βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή και πολυετή εμπειρία (έως και 11 χρόνια) θα απαξιωθούν πλήρως του χρόνου (από το «κύμα» μεταπτυχιακών τίτλων που παράγονται σε Ελλάδα, Ιταλία, Βουλγαρία κ.α. κατά εκατοντάδες) και τη θέση τους θα πάρουν ακριβοπληρωμένοι, αμφισβητήσιμοι μεταπτυχιακοί τίτλοι.

(το ψήφισμα αναμένεται να υπογραφεί και από άλλους συλλόγους, σωματεία και φορείς)

1.      Α΄Σύλλογος Αθηνών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

2.      Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ανατολικής Αττικής «ο Σωκράτης»

3.      Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά «Η Πρόοδος»

4.      Σύλλογος  Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζ΄ Θεσσαλονίκης «Φίλιππος»

5.      Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Λαγκαδά

6.      Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΣΤ΄ Θεσσαλονίκης «Αριστοτέλης»

7.      Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Χανίων

8.      Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης

9.      Σύλλογος  Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου-Θέρμου «Κοσμάς ο Αιτωλός»

10.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς

11.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας «Αλέξανδρος Δελμούζος»

12.  Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αλιβερίου

13.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λακεδαίμονος «Ο Πλήθων»

14.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γιαννιτσών

15.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σητείας «Ο Μύσων»

16.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Παιονίας

17.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιεράπετρας «Μαρία Λιουδάκη»

18.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ικαρίας και Φούρνων

19.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καστοριάς

20.  Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας

21.  Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Άρτας

22.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Αργολίδας

23.  Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Γρεβενών

24.  Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Πρέβεζας

25.  Σύλλογος Διδασκόντων Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καρπάθου

26.  Σύλλογος  Διδασκόντων Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Πόμπιας Μοιρών

27.  Σύλλογος Διδασκόντων Ειδικού δημοτικού σχολείου Σητείας

28.  Σύλλογος  Διδασκόντων Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας

29.  Σύλλογος Διδασκόντων Ειδικού Σχολείου Μολάων Νομού Ηλείας

30.  Σύλλογος Διδασκόντων Ειδικού Νηπιαγωγείου Λαμίας

31.  Σύλλογος Διδασκόντων Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Λαμίας

32.  Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου Αγ. Νικολάου Χαλκιδικής

33.  Σύλλογος Διδασκόντων 19ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών

34.  Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου Φηρών Σαντορίνης

35.  Σύλλογος  Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου Οινουσσών Αγ. Παύλος

36.  Σύλλογος Διδασκόντων 4ου Δημοτικού Σχολείου Λευκάδας

37.  Σύλλογος Διδασκόντων 1ου Νηπιαγωγείου Νυδρίου Νομού Λευκάδας

38.  Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου Σιμοπούλου Νομού Ηλείας

39.  Σύλλογος Διδασκόντων 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας

40.  Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου Ελούντας

41.  Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου Νυδρίου Νομού Λευκάδας

42.  Σύλλογος Διδασκόντων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μαραντοχωρίου Λευκάδας

43.  Σύλλογος Διδασκόντων 19ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών

44.  Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Φωκίδας, Κάππος Ευστάθιος-Φουσέκης Νικόλαος

45.  Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης, Καψαλάκης Ζαχαρίας

46.   Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρίες (ΠΟΣΓΚΑμεΑ)

47.  Παγκρήτιος Σύλλογος Παιδιών Τυφλών ή με Μειωμένη Όραση προσχολικής και σχολικής ηλικίας

48.  Σωματείο Ατόμων με Αναπηρία Όρασης Ν. Μαγνησίας «Μάγνητες Τυφλοί»

49.  Ελληνικός Σύλλογος για το Σύνδρομο Asperger

50.   Νομαρχιακός Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Νομού Γρεβεννών

51.  Σύλλογος Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία Νομού Ζακύνθου

52.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία «βηματίΖΩ» Ν.Κιλκίς

53.  Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης Νομού Κιλκίς

54.  Φιλανθρωπικό σωματείο στήριξης ΑΜΕΑ Επαρχία Σητείας

55.  Kέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Κοζάνης "Η Χαρά"

56.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σητείας

57.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κέρκυρας

58.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ειδικού Σχολείου Κιλκίς

59.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ειδικού Σχολείου Χαλκίδας

60.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ειδικού Σχολείου Λαμίας

61.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων  Ειδικού Δημοτικού σχολείου Καρπάθου

62.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Ειδικού Σχολείου Ζακύνθου

63.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Ειδικού Δημοτικού σχολείου Ξάνθης

64.  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων  Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς

65.  Φοιτητικός Σύλλογος Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής

Η στήριξη της ΠΟΣΓΚΑμεΑ

Αξιότιμοι Κύριοι,

Αναφορικά με το από 2/3/2013 ηλεκτρονικό μήνυμα που μας αποστείλατε και το επισυναπτόμενο σε αυτό ψήφισμα σχετικά με το θέμα των μεταπτυχιακών τίτλων και την Ειδική Εκπαίδευση, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η ΠΟΣΓΚΑμεΑ και το Αναπηρικό Κίνημα (μέσω του τριτοβάθμιου φορέα ο οποίος μας εκπροσωπεί θεσμικά δηλαδή της ΕΣΑμεΑ), έχουμε τοποθετηθεί δημοσίως με τις θέσεις μας συνολικά για την Ειδική Εκπαίδευση, με τις παρεμβάσεις μας στις πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας, με τη συμμετοχή μας και τις θέσεις μας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αλλά και στο Ελληνικό Κοινοβούλιο στις αρμόδιες Επιτροπές και συνεχίζουμε να διατυπώνουμε, να εκφράζουμε και να διεκδικούμε τη βελτίωση της Δημόσιας δωρεάν Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, στα άτομα με Νοητική Αναπηρία, Αυτισμό, Σύνδρομο Down, Εγκεφαλική Παράλυση, Βαριές και Πολλαπλές Αναπηρίες, με κάθε μορφής αναπηρία.

Στη βάση αυτή, σας δηλώνουμε ότι συμφωνούμε με τη σχετική ανακοίνωση που μας κοινοποιήσατε και στηρίζουμε το ψήφισμα των Συλλόγων σας.

Θεωρούμε ότι ο αγώνας για ένα σύγχρονο δημόσιο και δωρεάν σύστημα Ειδικής Εκπαίδευσης, που στο κέντρο του θα έχει το μαθητή με αναπηρία είναι κοινός μεταξύ ΟΛΩΝ μας που μετέχουμε και μας αφορά η Ειδική Εκπαίδευση και η αρχή της ίσης μεταχείρισης, των ίσων ευκαιριών και της προάσπισης ενός εκ των θεμελιωδέστερων δικαιωμάτων των ΑμεΑ, αλλά και κάθε πολίτη, της Εκπαίδευσης.

                                  Με εκτίμηση,

Για την Εκτελεστική Επιτροπή και το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΣΓΚΑμεΑ

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                           Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΥΜΒΑΙΟΣ                       ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑΣΤΑΣ

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες