Thumbnail
Αναστολή λειτουργίας Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Μεσολόγγι  11 / 3 / 2013

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (ΤΕΙ)
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Να  διατηρηθεί μέχρι
 
Ταχ. Δ/νση :    ΝΕΑ  ΚΤΙΡΙΑ  Τ.Κ. 302.00
Πληροφορίες : Π. ΜΟΥΤΣΙΟΥ
Τηλέφωνο:      (26310) 58203
ΦΑΞ    :          (26310) 26125

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Το Συμβούλιο του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου στην αριθ. N0. 5 έκτακτη συνεδρίασή του την Κυριακή 10-3-2013 αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας του Ιδρύματος για 3 ημέρες στις 11, 12 και 13-3-2013 εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία του για την υποβάθμιση του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο σχέδιο “AΘΗΝΑ”                                                                                                                           

                                                                                                         Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Τ.Ε.Ι./Μ

                                                                                                ΠΟΛΙΤΗΣ – ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων