Thumbnail
Πρώτα βρήκαν το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Το δημόσιο. Πόσο μεγάλο είναι, πόσο σπάταλο, πόσο δυσλειτουργικό, πόσο λίγο παραγωγικό.

 

Να μην περάσει ο στρατωνισμός!

Πρώτα βρήκαν το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Το δημόσιο. Πόσο μεγάλο είναι, πόσο σπάταλο, πόσο δυσλειτουργικό, πόσο λίγο παραγωγικό.

Μετά βρήκαν τον ένοχο για αυτό το πρόβλημα. Ο δημόσιος υπάλληλος. Ο κοπρίτης, ο τεμπέλης, ο μη παραγωγικός, το ρετιρέ.

Όχι, για το αδιέξοδο που ζει συνολικά ο λαός δεν φταίνε οι εφοπλιστές οι φοροαπαλλαγές τους και το μεγάλο κεφάλαιο, δεν φταίει η Ε.Ε., δεν φταίνε οι κυβερνήσεις, δεν φταίνε τα μνημόνια που συνειδητά υπέγραψαν. Τελικά για όλα φταίει ο εργαζόμενος που ζητάει πολλά δικαιώματα και ειδικά ο δημόσιος υπάλληλος!

Για την περίπτωση του εκπαιδευτικού, για να τον βελτιώσουν και να τον κάνουν πιο φιλότιμο, πιο εξυπηρετικό, πιο εργατικό του κόβουν τον μισθό και τον οδηγούν στην εξαθλίωση, του κόβουν το εφάπαξ, του κόβουν την περίθαλψη, τον βάζουν θηριοδαμαστή σε υπερπληθείς τάξεις 30 μαθητών, τον απειλούν με πειθαρχικά, με αξιολογήσεις, με υποχρεωτικές μεταθέσεις, με απόλυση, τον επιστρατεύουν.

Και μετά απ’ όλα αυτά, το τελευταίο διάστημα – και εν μέσω επιστράτευσης – σύσσωμη η διοίκηση (υπουργείο, περιφέρεια, διευθύνσεις αλλά και ορισμένοι διευθυντές σχολείων) δίνουν την χαριστική βολή στην συμμόρφωση του λουφαδόρου εκπαιδευτικού! Να παρουσιάζεται 08.00 με 14.00 στο διπλανό γυμνάσιο άσχετα ότι δεν θα υπάρχει δουλειά να κάνει! Ο καθηγητής λυκείου – εξεταστικού κέντρου να παρουσιάζεται 12.30 – 14.00 στο εξεταστικό άσχετα αν δεν έχει νόημα αυτό! Ο λουφαδόρος εκπαιδευτικός που τα απογεύματα θα διορθώσει γραπτά για τις ενδοσχολικές, που θα διορθώσει γραπτά στις πανελλαδικές, που θα εξετάσει φυσικώς αδυνάτους, πρέπει να παρουσιάζεται «προς συμμόρφωσιν» σε κλειστά και άδεια σχολεία, να δίνει αναφορά σαν να είναι φαντάρος και μετά να έχει την ψυχική δύναμη να διορθώσει, να προετοιμάσει, να εκτελέσει ηθικά και ψυχικά εξουθενωμένος το εκπαιδευτικό έργο, για το οποίο δήθεν κόπτονται κυβερνήσεις και διοικήσεις ενάντια στον πάντα φταίχτη λουφαδόρο εκπαιδευτικό!

Να κοπεί το δούλεμα και η στοχοποίηση του εκπαιδευτικού!

-          καμία διοίκηση δεν μπορεί να νομοθετεί και να επιβάλλει παρουσιάσεις και δικά της ωράρια!

-          Οι καθηγητές δεν είναι φαντάροι να παρουσιάζονται!

-          Πάρτε πίσω την επιστράτευση!

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΑ 27/05/2013, ΣΤΙΣ 13.00

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kilkis
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
«Η σχολή θα εστιάζει στη μηχανοτρονική, έναν κλάδο υψηλής εξειδίκευσης και μεγάλης  ζήτησης στην αγορά εργασίας.»
Πιερρακάκης: Ιδρύουμε εξειδικευμένη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στο Κιλκίς
Έλενα Ακρίτα
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
H Έλενα Ακρίτα προαναγγέλλει παραίτηση από τα κοινοβουλευτικά αξιώματά της σε περίπτωση που ο Παύλος Πολάκης εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ – Ακρίτα: «Αν βγει ο Πολάκης πρόεδρος, παραδίδω την έδρα»
noimatiki_1.jpg
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
«Ενσυναίσθηση και συμπερίληψη» από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Πεύκης - Θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα
Υπ. Παιδείας: Μαθητές Δημοτικού θα τραγουδήσουν στη νοηματική γλώσσα