ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΔ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
To Nομικό Πλαίσιο που καθορίζει όλη την λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης περιλαμβάνεται στο Νόμο 1566/1985 και στον Νόμο 3848/2010.
O διορισμός και η τοποθέτηση Εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σε όλη την χώρα ορίζεται από τις διατάξεις του Νόμου 1566/1985 και από τον Νόμο 3848 /2010 .
Στον Νόμο 3848/2010 στο άρθρο 4 «Διορισμός και τοποθέτηση των νεοδιοριζόμενων Εκπαιδευτικών» αναφέρεται :
« 1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται το αργότερο εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του Ιουλίου κάθε έτους και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου, ανακοινώνονται οι κενές θέσεις που πρόκειται να καλυφθούν, ο αριθμός κατά κλάδο και ειδικότητα, κατά περιοχή διορισμού και δυσπρόσιτο σχολείο.
3. Ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τοποθετείται σε κενή θέση σχολικής μονάδας με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου.
5. Ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός υπηρετεί επί δύο έτη ως δόκιμος εκπαιδευτικός προκειμένου να προετοιμασθεί για να αναλάβει πλήρως το διδακτικό και παιδαγωγικό του έργο. Η προετοιμασία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εξοικείωση του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού με το εκπαιδευτικό περιβάλλον και την εισαγωγική επιμόρφωση.
8. Στο τέλος του δεύτερου έτους ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός αξιολογείται ώστε να κριθεί αν είναι κατάλληλος να μονιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικός. »
Στο Νόμο 3848/2010 στο Άρθρο 5 «Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών» αναφέρεται :
«1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης είναι περισσότερες από τέσσερις και λιγότερες από δεκαέξι και δεν δικαιολογούν το διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις στις οποίες αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρινού αναπληρωτή σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.
5. Η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται με βάση ενιαίο πίνακα ωρομισθίων που συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος κατά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης και στον οποίο κατατάσσονται οι εκπαιδευτικοί κατά τη σειρά που έχουν στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. »
Σύμφωνα με τα δύο αυτά Άρθρα του Ν. 3848/2010 σε Κενές Οργανικές Θέσεις σε Σχολικές μονάδες της Χώρας διορίζονται Νέοι Εκπαιδευτικοί.
Όταν προκύψουν λειτουργικά κενά ,επειδή συνήθως όσοι νέοι διορίστηκαν ,αποσπώνται στο Υπουργείο Παιδείας ή σε άλλες Υπηρεσίες για να παίρνουν και τα μόρια των απομακρυσμένων περιοχών , τότε σε αυτά τα λειτουργικά κενά διορίζονται αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι.
Στο Νέο ΠΔ που αφορά τις «Υποχρεωτικές Μεταθέσεις» αναφέρεται ότι οι Εκπαιδευτικοί που έχουν κριθεί ολικώς Υπεράριθμοι ,καλούνται να δηλώσουν εντός 3 ημερών σχολεία ή ομάδες σχολείων της Περιφερειακής Διεύθυνσης στα οποία υπάρχουν οργανικά κενά και στην συνέχεια όσοι δεν τοποθετηθούν καλούνται να υποβάλουν δηλώσεις , εντός 5 ημερών, για τοποθέτηση σε σχολεία που έχουν οργανικά κενά σε όλη την Επικράτεια.
Αν τα κενά που αναφέρει το ΠΔ ,είναι υπαρκτά οργανικά κενά ,γιατί δεν καλύπτονται από Νέους διορισμούς ,όπως προβλέπει ο Ν.3848/2010 ;
Προφανώς γιατί το «Μνημόνιο 1 ,2,3» επέβαλε τον δραστικό περιορισμό των προσλήψεων ….
Αν τα κενά που αναφέρει το ΠΔ δεν είναι οργανικά κενά ,αλλά λειτουργικά κενά ,τότε σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να μετατεθεί σε αυτά μόνιμος Εκπαιδευτικός ,γιατί αυτό αντιβαίνει στις διατάξεις του Ν.3848/2010 ,όπως αναφέρθηκε παραπάνω και σε λειτουργικά κενά πρέπει να διορισθεί αναπληρωτής Εκπαιδευτικός .Εξ’ άλλου αν τοποθετηθεί μόνιμος εκπαιδευτικός και επιστρέψει από απόσπαση αυτός που κατέχει την οργανική ,τότε ο «υποχρεωτικά μετατεθείς» τι θα κάνει ;
Φυσικά το «Μνημόνιο 3» προβλέπει τον σημαντικό περιορισμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ……
Στο νέο ΠΔ για τις «Μεταθέσεις Υπεραρίθμων Εκπαιδευτικών » αναφέρεται ότι :
«οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν εφόσον ,ύστερα από την εφαρμογή των διατάξεων των παραγράφων 12 του άρθρου 15 , 7 και 12 του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 καθώς και των δύο πρώτων εδαφίων της παραγράφου 14 του άρθρου 14 του Ν.1566.1985 ,είναι περισσότεροι από τις κατανεμημένες στην οικεία περιοχή οργανικές θέσεις του κλάδου και της ειδικότητας στην Δ/βάθμια εκπαίδευση στους οποίους ανήκουν και παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των Περιφερειακών Συμβουλίων » .
Στο Π.Δ. 50/1996 στο άρθρο 14 «Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών» αναφέρεται : «1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν: α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.
4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών….. 6. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής: α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. H τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης. Όταν η υπεραριθμία σε λύκεια μιας περιοχής οφείλεται σε ίδρυση Ε.Π.Λ. όπου και μετακινούνται οι μαθητές των λυκείων, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν κατ’ απόλυτη προτεραιότητα στο Ε.Π.Λ. με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης. β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης. γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση. 7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους. 12. Οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών, των μουσικών σχολείων καθώς και των σχολείων των Αποδήμων Ελληνοπαίδων και των Σ.Μ.Ε.Α. Β/θμιας Εκπ/σης χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι από τα αρμόδια κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια σύμφωνα με τις διαδικασία της περ. β της παρ. 3 του άρθρου αυτού. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι εφόσον δεν είναι δυνατή η μετάθεσή τους σε ίδιο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης μετατίθενται χωρίς αίτησή τους υποχρεωτικά στην ίδια περιοχή»
Στο Π.Δ. 50/1996 στο Άρθρο 15 «Μεταθέσεις σε σχολεία της ίδιας περιοχής » αναφέρεται : «12. Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β’ της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.»
Στην παράγραφο 14 του άρθρου 14 του Νόμου 1566/1985 αναφέρεται :
«14. Διδασκαλία με μειωμένο ωράριο δεν επιτρέπεται, εκτός εάν η συμπλήρωσή του δεν είναι αντικειμενικά δυνατή. Αν οι διδάσκοντες δε συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στο σχολείο που υπηρετούν, διατίθενται, μερικά ή ολικά, σε άλλα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή σε τμήματα πρόσθετης διδακτικής βοήθειας, καθώς και σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία των μαθημάτων που προβλέπονται στην παράγραφο 12 του άρθρου 4, τα οποία λειτουργούν στον ίδιο ή γειτονικό δήμο ή κοινότητα, με απόφαση του νομάρχη, ύστερα από πρόταση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου. Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός πλεονάζει εξ ολοκλήρου μπορεί να αποσπασθεί σε άλλο σχολείο του ίδιου νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος, με απόφαση του νομάρχη, ύστερα από πρόταση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή σε σχολείο άλλου νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος, με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Οι εκπαιδευτικοί ενός σχολείου που πλεονάζουν σε ορισμένο κλάδο, εξαιτίας μεταβολών στα προγράμματα διδασκαλίας ή για άλλους λόγους, είναι υποχρεωμένοι να διδάσκουν μαθήματα συγγενούς ειδικότητας στην ίδια σχολική μονάδα».
Όλα τα θέματα που που έχουν να κάνουν με τις υπεραριθμίες Εκπαιδευτικών ρυθμίζονται πλήρως με το Π.Δ. 50/1996 και Π.Δ. 100/1997 που παραμένουν φυσικά σε Ισχύ και επίσης ρυθμίζονται πλήρως με το Ν.1566/1985.
Το ΠΔ 50/1996 και 100/1997 ορίζει σαφώς πότε μπορεί να δημιουργηθεί υπεραριθμία και ορίζει τις διαδικασίες τοποθέτησης των υπεράριθμων Εκπαιδευτικών σε Σχολεία που ανήκουν στην ίδια περιοχή Μετάθεσης .
Στο νόμο 1566/1985 αναφέρεται ότι δεν επιτρέπεται διδασκαλία με μειωμένο ωράριο ,εκτός αν η συμπλήρωση του δεν είναι αντικειμενικά δυνατή .Επίσης αναφέρεται ότι όσοι δεν συμπληρώνουν το ωράριο τους διατίθενται μερικά ή ολικά σε άλλα σχολεία ή σε τμήματα πρόσθετης διδακτικής βοήθειας.
Επομένως αφού όλα είναι νομοθετημένα ,γιατί χρειάζεται ένα Νέο Π.Δ. ;;;
Στους ήδη υπάρχοντες Νόμους ,πουθενά δεν υπάρχει ή έννοια του «ολικά υπεράριθμου» κι πουθενά δεν αναφέρεται ότι οι υπεράριθμοι πρέπει να μετατίθενται σε όλη την επικράτεια. Οι προηγούμενοι νόμοι ορίζουν σαφώς ότι οι υπεράριθμοι μετατίθενται ή αποσπώνται στο ίδιο ΠΥΣΔΕ ή στον ίδιο Νομό.
Ποια «τιμωριτική λογική» επέβαλε την Υποχρεωτική μετάθεση σε όλη την επικράτεια ;;
Ποια λογική επέβαλε το όριο των 12 ωρών (ή το 60% του υποχρεωτικού ωραρίου) για χαρακτηρισμό κάποιου εκπαιδευτικού σαν «ολικά Υπεράριθμου» ;;;
Ας υποθέσουμε ότι σε ένα σχολείο υπηρετούν δύο Εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου και έχουν ωράριο 18 και 20 ώρες υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας και καλύπτουν το ωράριο τους στο σχολείο τους. Στο ίδιο σχολείο τοποθετείται Διευθυντής του ίδιου κλάδου και σύμφωνα με τον νόμο ο Διευθυντής στο σχολείο αυτό πρέπει να διδάσκει 9 ώρες.
Αν ο Διευθυντής πάρει αυτές τις 9 ώρες ,τότε ένας από τους άλλους δύο εκπαιδευτικούς θα χάσει 9 ώρες και επομένως
αυτός που είχε 20 ώρες θα βρεθεί με 11 ώρες. Ο εκπαιδευτικός αυτός ,σύμφωνα με το νέο Π.Δ. θα πρέπει να χαρακτηριστεί «ολικά Υπεράριθμος» και να μετατεθεί ή σε άλλο σχολείο στην περιφέρεια ή σε άλλο σχολείο ,οπουδήποτε στην Ελλάδα.
Εδώ τίθεται εύλογα το ερώτημα ,αφού θα μετατεθεί ο εκπαιδευτικός που πρόσκαιρα μειώθηκε το ωράριο διδασκαλίας του,
οι 11 ώρες που θα μείνουν ακάλυπτες σε ποιόν εκπαιδευτικό θα ανατεθούν ;; Μήπως θα πρέπει να προσληφθεί αναπληρωτής ή ωρομίσθιος ;;; Όταν ο Δ/ντης που τοποθετήθηκε στο σχολείο συνταξιοδοτηθεί ή αλλάξει και απελευθερωθούν οι ώρες , ο Εκπαιδευτικός που άδικα είχε χάσει την θέση του δεν πρέπει να επανέλθει στη θέση του ή θα πρέπει να διοριστεί άλλος Εκπαιδευτικός ;; Αυτά δεν συνιστούν βασικές παραβιάσεις «Αρχών ισότητας» και «ισονομίας» ;;
Στο νέο ΠΔ αναφέρεται ότι κάποιος που μετακινείται με «Υποχρεωτική Μετάθεση» παραμένει για 5 χρόνια στην θέση που τοποθετήθηκε. Δηλαδή ο Εκπαιδευτικός αυτός δεν έχει δικαίωμα να ξαναζητήσει το επόμενο χρόνο μετάθεση για την Περιοχή μετάθεσης από την οποία έφυγε ;;; Ποια λογική το επιβάλει αυτό ,όταν άλλοι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να μετατίθενται στην περιοχή από την οποία έφυγε ο εκπαιδευτικός και φυσικά άλλοι εκπαιδευτικοί ,ίσως να καταλάβουν και την θέση από την οποία έφυγε ο εκπαιδευτικός ;;;
Στο νέο ΠΔ. αναφέρεται ότι οι οριστικοί πίνακες «Υποχρεωτικής Μετάθεσης» συντάσσονται και κυρώνονται το αργότερο μέχρι 15 Ιουνίου εκάστου έτους .
Είναι γνωστό ,ότι οι πραγματικές ώρες και τα πραγματικά λειτουργικά κενά ,είναι γνωστά στα σχολεία τον Σεπτέμβριο . Τον Σεπτέμβριο διαμορφώνονται νέα τμήματα και ολοκληρώνονται οι εγγραφές μαθητών στην Α’ Γυμνασίου και στη Α’ Λυκείου. Μέσα στον καλοκαίρι συνταξιοδοτούνται Εκπαιδευτικοί και αποσπώνται Εκπαιδευτικοί σε άλλα σχολεία ή σε άλλες υπηρεσίες. Επομένως τα πραγματικά κενά είναι γνωστά τον Σεπτέμβριο και όχι τον Ιούνιο.
Ποια λογική επέβαλε ότι οι ολικά υπεράριθμοι πρέπει να έχουν κριθεί μέχρι 15/6 ,μήπως για να μη μπορέσουν ίσως να καταλάβουν θέσεις και λειτουργικά κενά τον Σεπτέμβριο και σε αυτά τα κενά να διορισθούν Αναπληρωτές ,που στοιχίζουν και λιγότερο ;;;;
Το 2008 σε μια περιοχή Μετάθεσης της Αθήνας στο κλάδο ΠΕ04 ,μετατέθηκαν περίπου 27 φυσικοί και μετά τις τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις ,παρέμειναν «στην διάθεση ΠΥΣΔΕ» περίπου 22 φυσικοί. Η ίδια περίπου
αναλογία τοποθετηθέντων εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις και εκπαιδευτικών που παρέμειναν «στην Διάθεση ΠΥΣΔΕ» υπήρχε και σε άλλους κλάδους .Το ίδιο συνέβαινε και σε άλλες περιοχές μετάθεσης της Αθήνας και άλλων αστικών κέντρων το 2008 ,αλλά και το 2009 και το 2010 και το 2011.
Το 2008 οι εκπαιδευτικοί που παρέμειναν «στην Διάθεση ΠΥΣΔΕ» τοποθετήθηκαν όλοι σε πλήρη λειτουργικά κενά τον Σεπτέμβριο ,σε ένα ή σε περισσότερα σχολεία , το ίδιο συνέβη και τις επόμενες χρονιές.
Σύμφωνα με την λογική του νέου Π.Δ. όλοι οι εκπαιδευτικοί που ήταν ή είναι «στην Διάθεση ΠΥΣΔΕ» θα έπρεπε να κριθούν «ολικά Υπεράριθμοι» και να μετατεθούν αλλού ,ίσως πάλι πίσω από εκεί που είχαν μετατεθεί.
Αφού λοιπόν είναι έτσι ,τίθεται το ερώτημα ,γιατί το Υπουργείο τους είχε μεταθέσει ,αφού δεν υπήρχαν κενές θέσεις και με βάσει την Νομοθεσία ,μετάθεση γίνεται μόνο όταν υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις ;;
Είναι προφανές από όλα τα παραπάνω ,ότι το Νέο ΠΔ ,έχει πάρα πολλές νομικές αντιφάσεις και συγκρούεται με άλλες διατάξεις και με νόμους που αφορούν το εργατικό και δημοσιοϋπαλληλικό Δίκαιο .
Επομένως τα ΠΥΣΔΕ και τα ΑΠΥΣΔΕ ,δεν πρέπει και δεν μπορούν να το εφαρμόσουν, γιατί τυχόν εφαρμογή του θα προκαλέσει ,τεράστιες αδικίες και οι αδικημένοι θα δικαιωθούν στα Δικαστήρια.
Η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ θα πρέπει να εμποδίσουν την εφαρμογή του ΠΔ ,αν δεν καταφέρουν να ακυρώσουν την έκδοση του. Υπάρχουν πολλοί πρακτικοί τρόποι με τους οποίους μπορεί να εμποδιστεί η εφαρμογή του ΠΔ,
ακόμα και αν δεν έχει αρθεί η Επιστράτευση.
Όσο αφορά την αύξηση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου ,προφανώς δεν μπορεί να εφαρμοστεί οριζόντια
για όλους τους Εκπαιδευτικούς ,όπως ορίζει ο Νόμος που ψηφίστηκε πρόσφατα ,γιατί θα δημιουργήσει
εκατοντάδες ή χιλιάδες Υπεραριθμίες .
Αν πραγματικά το υπουργείο ήθελε να κάνει εξοικονόμηση δαπανών ,από μείωση του αριθμού των αναπληρωτών θα μπορούσε να έβαζε αύξηση του ωραρίου κατά 2 ώρες σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία που υπάρχει ανάγκη για να καλυφθούν διδακτικές ώρες ,χωρίς να προσλαμβάνονται αναπληρωτές και χωρίς να πληρώνονται υπερωρίες για τις δύο πρόσθετες ώρες. Επίσης θα μπορούσε να γινόταν ενιαίος χειρισμός των διδακτικών ωρών (και των οργανικών θέσεων) για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια μαζί (όπου υπάρχει Γυμνάσιο ,υπάρχει και Λύκειο).
Για την αντιμετώπιση της έλλειψης ωρών από Εκπαιδευτικούς (λόγω της αύξησης του υποχρεωτικού ωραρίου)
σε όλα τα Σχολεία που υπάρχει πρόβλημα ,από το Σεπτέμβριο στο ωρολόγιο πρόγραμμα ας προστεθούν
παραπάνω ώρες σε όσα μαθήματα υπάρχει πρόβλημα (δηλαδή 3 ώρες φυσική αντί για 2 , 2 ώρες χημεία αντί για 1 κ.λ.π,) και τα παιδιά να μη σχολάνε στις 2:00 ,αλλά στις 3 ή και αργότερα. Εξ’ άλλου όλα τα προηγούμενα χρόνια
η Πολιτική ηγεσία ,μας έλεγε ότι στο μέλλον κάθε σχολείο θα έχει την δυνατότητα να φτιάχνει το δικό του ωρολόγιο πρόγραμμα και δικό του πρόγραμμα Σπουδών. Το μέλλον είναι εδώ………
Δύο ρητορικά ερωτήματα που αφορούν την Επιστράτευση :
1) Για να τυπωθούν τα φύλλα επιστράτευσης ,έγινε επεξεργασία «Προσωπικών δεδομένων» και ταξινόμηση του αρχείου με τα δεδομένα των εκπαιδευτικών που διατηρούνται στο σύστημα “Survey”.
Για να γίνει αυτή η επεξεργασία δόθηκε άδεια από την «Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων» ;;
2) Σύμφωνα με βάσιμες ενδείξεις ,οι Δ/νσεις Δ/βάθμιας Εκ/σης απέκλεισαν κάποιους Εκπαιδευτικούς
από τις Πανελλήνιες εξετάσεις ,χρησιμοποιώντας πάλι «Προσωπικά δεδομένα» .
Δόθηκε άδεια από κάποια αρχή για την χρήση προσωπικών δεδομένων από τις Δ/νσεις Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης ;;
ΧΑΡΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη