Thumbnail
Τι αποφάσισε το ΠΥΣΔΕ Καβάλας - 155 οι πλεονάζοντες, της αιρετού Σοφίας Φιλιππίδου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ  της αιρετού  του ΠΥΣΔΕ Καβάλας  Φιλιππίδου Σοφίας

Το ΠΥΣΔΕ Καβάλας  συνεδρίασε  χθες και σήμερα 28-  29/05 και ώρα 13.00.

Η αρχική εκτίμηση του Υπουργείου έδινε 225 πλεονάσματα   στο νομό μας , σε όλες τις ειδικότητες. Μετά από συζητήσεις 2 ημερών και αφού στάλθηκε κείμενο ερωτήσεων στο Υπουργείο , χωρίς καμία απάντηση ,καταλήξαμε στα εξής:

 Οι δύο αιρετοί του ΠΥΣΔΕ καταθέσαμε  κείμενο της ΟΛΜΕ με το οποίο καταγγείλαμε  και καταψηφίσαμε τη διαδικασία .

Αναπτύχθηκε  έντονος προβληματισμός στα μέλη του ΠΥΣΔΕ και μετά από συνεχείς πιέσεις των αιρετών, ώστε να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του για το έγκλημα που πάει να γίνει στον κλάδο μας και με εισήγηση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Καβάλας , καταρτίστηκε νέος πίνακας .Υπολογίζοντας ασθένειες, συνταξιοδοτήσεις και άλλες μεταβολές , ο νέος πίνακας δίνει περίπου 155 πλεονάσματα.

Συνάδελφοι , αν και μικρή , είναι και αυτό μια νίκη.

Χρειάζεται να πιέζουμε καθημερινά και με συνεχείς αγώνες, ώστε να ανατρέψουμε τη ζοφερή αυτή κατάσταση που μπορεί να οδηγήσει χιλιάδες από εμάς στην απόλυση.

Σας καλούμε σε συνεχή αγωνιστική εγρήγορση  γιατί ο δρόμος είναι μακρύς.

ΟΛΟΙ ΣΤΗ Ν ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 18.00 ΣΤΟ 6Ο ΛΥΚΕΙΟ

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Η αιρετός του ΠΥΣΔΕ ΚΑΒΑΛΑΣ: ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων