Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). ο Υπουργός Παιδείας υπέγραψε απόφαση που προβλέπει διενέργεια στην Α ́ τάξη διαγνωστικής δοκιμασίας στην αγγλική γλώσσα εντός της πρώτης εβδομάδας των μαθημάτων, προκειμένου να σχεδιαστεί η διδασκαλία σύμφωνα με το επίπεδο των γνώσεων των μαθητών κάθε τμήματος.

Δείτε παρακάτω τι αναφέρει η υπουργική απόφαση

. Τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 5 του Ν. 1566/ 1985 (Α΄167) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του
άρθρου 7 του Ν. 2525/1997 (Α΄ 188).
2. Το Προεδρικό Διάταγμα υπ' αριθμ. 73/2015 (Α΄ 116) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
3. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).
4. Την με αριθμ. 29/21-07-2016 Πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
5. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Τη διενέργεια στην Α΄ τάξη διαγνωστικής δοκιμασίας στην αγγλική γλώσσα εντός της πρώτης εβδομάδας των μαθημάτων, προκειμένου να σχεδιαστεί η διδασκαλία σύμφωνα με το επίπεδο των γνώσεων των μαθητών κάθε τμήματος.

2. Σε περίπτωση που από τη διαγνωστική δοκιμασία διαπιστωθεί μεγάλη ανομοιογένεια στο επίπεδο των γνώσεων των μαθητών ενός ή περισσότερων τμημάτων στην αγγλική γλώσσα και κριθεί από τους καθηγητές της αγγλικής ότι ενδείκνυται η κατανομή των μαθητών σε δύο επίπεδα, ο σύλλογος των διδασκόντων δύναται να αποφασίσει αυτή την ανακατανομή χωρίς αύξηση του
αριθμού των υφιστάμενων τμημάτων ως εξής:

α) Στις σχολικές μονάδες που έχουν δύο τμήματα ανά τάξη, οι μαθητές μπορούν να κατανεμηθούν ως εξής π.χ. για την Α ́ τάξη: Α1-Α2 Επίπεδο 1 και Α1-Α2 Επίπεδο 2.

β) Στις σχολικές μονάδες που έχουν τρία τμήματα ανά τάξη οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν τα δύο τμήμα- τα των οποίων οι μαθητές παρουσιάζουν μεγαλύτερη ανομοιογένεια στο επίπεδο των γνώσεών τους και μπο- ρούν να εφαρμόσουν σε αυτά τα δύο τμήματα την κα- τανομή της περίπτωσης α.

γ) Στις σχολικές μονάδες που έχουν τέσσερα τμήματα ανά τάξη μπορεί να ακολουθηθεί εις διπλούν το σχήμα της περίπτωσης α.

δ) Στις σχολικές μονάδες που έχουν πέντε τμήματα ανά τάξη οι εκπαιδευτικοί εντοπίζουν τα δύο ή τα τέσσερα τμήματα των οποίων οι μαθητές παρουσιάζουν μεγαλύ- τερη ανομοιογένεια στο επίπεδο των γνώσεών τους και μπορούν να εφαρμόσουν σε αυτά τα ζεύγη τμημάτων την κατανομή της περίπτωσης α.

.Η ισχύς αυτής της απόφασης αρχίζει από το σχολικό έτος 2016-2017.

Δείτε παρακάτω ΟΛΟ ΤΟ ΦΕΚ και κατεβάστε το εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρκίνος
Kαρκίνος: Το «θαυματουργό» βότανο που βάζει φρένο στον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων
Το βότανο που βάζει φρένο στον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων
Kαρκίνος: Το «θαυματουργό» βότανο που βάζει φρένο στον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων
synedrio_olme
21ο Συνέδριο ΟΛΜΕ: ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ μπήκαν στον λάκκο που έσκαψαν για τον «εσωτερικό εχθρό»!
Το 21ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ στιγματίστηκε από την αποχώρηση της ΔΑΚΕ και των ΣΥΝΕΚ που οδήγησε στη διάλυση του Συνεδρίου λόγω έλλειψης απαρτίας
21ο Συνέδριο ΟΛΜΕ: ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ μπήκαν στον λάκκο που έσκαψαν για τον «εσωτερικό εχθρό»!
Κανέλα - Μπαχαρικά
Αυτά τα τρία αντιφλεγμονώδη μπαχαρικά ρίχνουν σάκχαρο και χοληστερόλη
Η πιστοποιημένη διαιτολόγος Shyla Cadogan αναφέρει ότι από τη διατροφή της, δεν λείπουν τρία εξαιρετικά θρεπτικά συστατικά
Αυτά τα τρία αντιφλεγμονώδη μπαχαρικά ρίχνουν σάκχαρο και χοληστερόλη