Thumbnail
Ανακοινώθηκαν 146 προσλήψεις αναπληρωτών στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας» περιόδου 2021 – 2022 - Οι πίνακες με τα ονόματα

146 προσλήψεις αναπληρωτών στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας» περιόδου 2021 – 2022 ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, προσλαμβάνονται 146 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ86, ΠΕ87 και ΠΕ88, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μαθητεία ΕΠΑΛ και ΙΕΚ 2021-2022» με Κωδικό ΟΠΣ 5136470 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Οι προσληφθέντες οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου έως και την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021.

Ο πίνακας με τα ονόματα εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

synek21.jpg
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
Θ.Κατσωνόπουλος - ΣΥΝΕΚ: Τα συνδικάτα καλούνται να αποτελέσουν το ισχυρό ανάχωμα στις αντιλαϊκές και αυταρχικές πολιτικές της κυβέρνησης της ΝΔ
ΣΥΝΕΚ: Ενημέρωση του αιρετού τους στο ΚΥΣΔΕ για τη νέα χρονιά και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα
σχολικοι αγωνες
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;
Καθώς η οργάνωση και η διεξαγωγή τους είναι ένα Πρόγραμμα που προϋπήρχε, το Υπουργείο ούτε καλείται να ανακαλύψει την πυρίτιδα, αλλά ούτε μπορεί να...
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: Γιατί «πιλοτική» και όχι «άμεση και καθολική» εφαρμογή των Σχολικών Αγώνων Γυμνασίων;