Παιδί
Η καταγγελία υποβλήθηκε από τον παππού της ανήλικης, ενώ για το περιστατικό υπάρχει κατάθεση αυτόπτη μάρτυρα, ο οποίος βρισκόταν σε κατάστημα της περιοχής τη στιγμή του συμβάντος

Σοβαρό περιστατικό βίας κατά ανηλίκου σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (23/4) στην πλατεία Μακρακώμης στην Φθιώτιδα, όταν άνδρας φέρεται να χειροδίκησε σε βάρος 12χρονης μαθήτριας, με αποτέλεσμα τη σύλληψή του από αστυνομικούς του Α.Τ. Σπερχειάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport, το παιδί έπαιζε με συνομηλίκους στην πλατεία, όταν δέχτηκε απρόκλητη επίθεση από τον συγκεκριμένο άνδρα, ο οποίος φέρεται να είχε επιτεθεί λεκτικά στο κορίτσι και στο παρελθόν.

Η καταγγελία υποβλήθηκε από τον παππού της ανήλικης, ενώ για το περιστατικό υπάρχει κατάθεση αυτόπτη μάρτυρα, ο οποίος βρισκόταν σε κατάστημα της περιοχής τη στιγμή του συμβάντος.

Η αντίδραση της αστυνομίας και του εισαγγελέα

Ο φερόμενος ως δράστης συνελήφθη άμεσα και οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Σπερχειάδας, ωστόσο λίγες ώρες αργότερα αφέθηκε ελεύθερος με προφορική εντολή του Εισαγγελέα Υπηρεσίας.

Η οικογένεια του παιδιού εξέφρασε έντονη απογοήτευση για την ταχύτατη αποφυλάκισή του, ενώ τονίζεται ότι η 12χρονη εξετάστηκε από ιατροδικαστή, με παραγγελία της αστυνομίας, ο οποίος επιβεβαίωσε την επίθεση.

Τι καταγγέλλει η οικογένεια

Ο παππούς της μαθήτριας δήλωσε στο LamiaReport«Από χθες βρισκόμαστε σε κατάσταση συναγερμού για την υγεία και την ψυχολογία του παιδιού. Το πιο εξοργιστικό είναι πως ο άνθρωπος αυτός, μετά από δύο ώρες, επέστρεψε κανονικά στη ζωή του, άνοιξε το μαγαζί του σαν να μη συνέβη τίποτα». «Δεν θέλουμε να καταδικάσουμε κανέναν, αλλά αναρωτιόμαστε: Είναι δυνατόν σε δύο ώρες να έχει αντιληφθεί κάποιος τη σοβαρότητα της πράξης του; Γιατί να ταλαιπωρείται περισσότερο το θύμα και όχι ο θύτης;»

Από την πλευρά του, ο κατηγορούμενος αρνείται κάθε μορφή χειροδικίας, υποστηρίζοντας ότι μόνο μάλωσε τη 12χρονη, η οποία – όπως ισχυρίζεται – τον εξύβρισε χυδαία.

«Δεν χτύπησα το παιδί. Απλώς το επέπληξα για τη συμπεριφορά του. Λυπάμαι για την εικόνα που παρουσιάζεται, αλλά δεν είναι η αλήθεια», δήλωσε στο LamiaReport.

Ο άνδρας, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η οικογένεια, είχε πρόσφατα νοσηλευτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και παραμένει υπό ιατρική παρακολούθηση, γεγονός που ίσως λήφθηκε υπόψη από τις αρχές κατά την απόφαση της απελευθέρωσής του.

Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή και οι αρχές συνεχίζουν την έρευνα, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν δικαστικές εξελίξεις τις επόμενες ημέρες, ανάλογα με τα ευρήματα και τις καταθέσεις.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskalos
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανακοινώθηκαν οι αξιολογικοί πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής για το 2024-2025
Αξιολογικοί πίνακες ΠΕ70 και ΠΕ71/ΠΕ70.ΕΑΕ: Τα κριτήρια κατάταξης και οι επιπτώσεις για τους υποψηφίους
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανακοινώθηκαν οι αξιολογικοί πίνακες Γενικής και Ειδικής Αγωγής για το 2024-2025
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί
Ειδική Αγωγή – Προσλήψεις αναπληρωτών στις Κυκλάδες: Κύρωση αξιολογικών πινάκων κατάταξης
Η απόφαση της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Νοτίου Αιγαίου, με την οποία κυρώνονται οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης, υποψηφίων...
Ειδική Αγωγή – Προσλήψεις αναπληρωτών στις Κυκλάδες: Κύρωση αξιολογικών πινάκων κατάταξης
ζαχαρ
Αντίδρασεις εκπαιδευτικών για τις δηλώσεις Μητσοτάκη: «Δεν είμαστε αρνητές της αξιολόγησης αλλά της νοοτροπίας σχολεία - μαγαζιά και μαθητές - πελάτες»
«Η κυβέρνηση φέρνει διώξεις και κατηγοριοποίηση στα σχολεία»
Αντίδρασεις εκπαιδευτικών για τις δηλώσεις Μητσοτάκη: «Δεν είμαστε αρνητές της αξιολόγησης αλλά της νοοτροπίας σχολεία - μαγαζιά και μαθητές - πελάτες»