Thumbnail
5 θέσεις στη ΔΕΥΑ Λαγκαδά

Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης – Αποχέτευσης Λαγκαδά ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (8μηνα), πέντε (5) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Λαγκαδά που εδρεύει στον Λαγκαδά – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 

Κάντε like

Κάντε like

 

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ την Ιούνιο: Ξεκινούν οι αιτήσεις 29 Απριλίου ΕΔΩ

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών ή Ισπανικών (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLADIKES
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
H μείωση της συμμετοχής στα «ειδικά μαθήματα» των ξένων γλωσσών και η αποψίλωση των ξενόγλωσσων φιλολογιών
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Τι γίνεται με την εισαγωγή στα Τμήματα ξενόγλωσσων φιλολογιών
ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.jpg
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
Τα αποχαιρετιστήρια μηνύματα του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής και της Διευθύντριας και του Συλλόγου Διδασκόντων...
Έφυγε από τη ζωή η Τουμπακάρη Μαρία, μέλος του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Σχολεία: Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης