Thumbnail
Συνέντευξη με τις Αμαλία Αναστάσογλου και Πέπη Μαριόλη, συνεργάτιδες του Εργαστηρίου Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής «Μιχάλης Κασσωτάκης» του Πανεπιστήμιου Αθηνών.

Ποιες είναι οι δραστηριότητες του Εργαστηρίου;

Το Εργαστήριο ιδρύθηκε με πρωτοβουλία της καθηγήτριας κ. Δέσποινας Σιδηροπούλου-Δημακάκου, η οποία και το διευθύνει,  και πλέον προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό δράσεων. Κάποιες από αυτές είναι οι βιωματικές δραστηριότητες για Γυμνάσια και Λύκεια με στόχο οι μαθητές να κάνουν εύστοχες εκπαιδευτικές επιλογές. Επίσης το Εργαστήριο προσφέρει εξατομικευμένα προγράμματα Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Συμβουλευτικής για μαθητές και ενήλικες. Παράλληλα προσφέρει σεμινάρια προετοιμασίας των φοιτητών για την είσοδό τους στην αγορά εργασίας. Έχει φανεί ότι υπάρχει ιδιαίτερα μεγάλη ανάγκη για αυτά, καθώς οι φοιτητές δεν εκπαιδεύονται με άλλον τρόπο και έχουν να αντιμετωπίσουν πολύ ιδιαίτερες συνθήκες στην αναζήτηση εργασίας σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Ένα αντίστοιχο σεμιναριακό πρόγραμμα ξεκινάει τώρα και θα προσφέρεται κάθε μήνα για ανέργους, φοιτητές και εργαζομένους που χρειάζονται στήριξη στην αναζήτηση εργασίας. 

Τι περιλαμβάνει το συγκεκριμένο πρόγραμμα;

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο δίωρες συναντήσεις στις οποίες οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται με διαδραστικό τρόπο:

α) Στη βήμα-βήμα σύνταξη του βιογραφικού σημειώματος και στο πώς να αποφύγουν συνηθισμένα λάθη
β) Στην κατανόηση της σημασίας της συνοδευτικής επιστολής, καθώς και στο πώς να τησυντάξουν,
γ) Στις μεθόδους και τρόπους αναζήτησης εργασίας, και τέλος
δ) Στη συνέντευξη εργασίας, η οποία είναι αυτή που φοβίζει και τους περισσότερους.

Γιατί κάποιος να πάει σε επαγγελματικό σύμβουλο για να μάθει να φτιάχνει το βιογραφικό του;

Οι εργοδότες ξοδεύουν λίγα δευτερόλεπτα για να αξιολογήσουν κάθε βιογραφικό. Αυτό από μόνο του δείχνει την ανταγωνιστική φύση της αγοράς εργασίας. Παράλληλα όμως δεν θα έπρεπε να μας τρομάζει καθώς οι εργοδότες γνωρίζουν πολύ καλά τι ψάχνουν και μπορούν να το αναγνωρίσουν μέσα σε αυτόν τον χρόνο. Δουλειά μας είναι να στηρίζουμε τους υποψηφίους να φτιάξουν ένα βιογραφικό που να προβάλλει τα δυνατά τους στοιχεία που συνδέονται με τη θέση εργασίας.

Κλείνοντας, μια συμβουλή για τους αναγνώστες μας;

Θα σας δώσουμε δύο….
Όσο καλύτερα γνωρίζουμε τον εαυτό μας τόσο καλύτερα μπορούμε να τον προβάλλουμε στους άλλους. Άρα η αυτογνωσία είναι σημαντική και ίσως το κλειδί για να φτιάξουμε ένα επιτυχημένο βιογραφικό, όσο και για να έχουμε επιτυχία στη συνέντευξη εργασίας.
Και η δεύτερη συμβουλή αφορά στη συνέντευξη εργασίας: εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση!

Το Εργαστήριο Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Συμβουλευτικής «Μιχάλης Κασσωτάκης» του Πανεπιστημίου Αθηνών συμμετείχε στο Spoudase Festival  με δύο εργαστήρια: 

«Το διαβατήριο της σταδιοδρομίας μου - αποκωδικοποιώντας  τα μυστικά του βιογραφικού και της συνοδευτικής επιστολής»  και 

«Διερευνώ τις επαγγελματικές μου προτιμήσεις και αποφασίζω για το μέλλον μου, συμπληρώνοντας σωστά το μηχανογραφικό μου»

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑ

Στοιχεία Επικοινωνίας:
Τ: 6973052058 | 6948985358
E: [email protected]

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

VOUCHER στον Τουρισμό - 1250 ευρώ - Ξεκινήστε στην goLearn

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ Πιστοποίηση Αγγλικών σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας ONLINE

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: ΑΛΛΑΞΕ Η ΥΛΗ - Αποκτήστε την εδώ μαζί με ασκήσεις και λύσεις

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών ή Ισπανικών με εξ αποστάσεως πρόγραμμα ΑΜΕΣΑ (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Απαραίτητο Τυπικό Προσόν για προσλήψεις στο Δημόσιο: Είναι αυτή η Πιστοποίηση Η/Υ της goLearn - Πώς την παίρνεις σε 2 ημέρες πανεύκολα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;