Thumbnail

Στο πλαίσιο της υλοποίησης της Πράξης «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣ. Ανάπτυξη της ιστορικής έρευνας: µελέτες και ψηφιακές εφαρµογές» µε κωδικό ΟΠΣ «5002357», η οποία έχει ενταχθεί στη Δράση «Στρατηγική Ανάπτυξης Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων» του Επιχειρησιακού Προγράµµατος Επιχειρηµατικότητα Ανταγωνιστικότητα και Καινοτοµία (ΕΠΑνΕΚ) που χρηµατοδοτείται από την ΣΑΕ1451 µε κωδικό πράξης ΣΑ (ενάριθµο) 2017ΣΕ14510001 και συγχρηµατοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταµείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), το «Εθνικό Ίδρυµα Ερευνών» προτίθεται να απασχολήσει έκτακτο προσωπικό, µε το οποίο θα συναφθούν συµβάσεις εργασίας ορισµένου χρόνου ή µίσθωσης έργου ή υποτροφίας (µόνο για την περίπτωση µεταπτυχιακών φοιτητών) και προσκαλεί φυσικά πρόσωπα να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις προς πλήρωση θέσεις.

Θέση 1
Απαραίτητα προσόντα:
- Διδακτορικός τίτλος στη νοµισµατική.
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας

Θέση 2
Απαραίτητα προσόντα:
- Διδακτορικός τίτλος στην ιστορία των επιστηµών.

Θέση 3
Απαραίτητα προσόντα:
- Διδακτορικός τίτλος στη Βυζαντινή Ιστορία, µε ειδίκευση στη στρατιωτική ιστορία του Βυζαντίου ή άλλο συναφές πεδίο ειδίκευσης.
- Πολύ καλή γνώση µιας τουλάχιστον ευρωπαϊκής γλώσσας

Θέση 4
Απαραίτητα προσόντα:
- Διδακτορικός τίτλος στην Ιστορία µε θέµα συναφές µε τη Μέση και Ύστερη Βυζαντινή περίοδο.
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής και της γαλλικής γλώσσας.

Θέση 5
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στον προγραµµατισµό ή στον ευρύτερο τοµέα του web development.
- Επαγγελµατική εµπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών τόπων και πολιτισµό.
- Συµµετοχή σε έργα έρευνας και εκπαίδευσης σχετικών µε τις ΨΑΕ.

Θέση 6
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στην ανάπτυξη λογισµικών και εφαρµογών ή στον ευρύτερο τοµέα της Πληροφορικής.
- Επαγγελµατική εµπειρία στην ανάπτυξη διαδικτυακών τόπων και εφαρµογών.

Θέση 7
Απαραίτητα προσόντα:
- Διδακτορικός τίτλος στη Χαρτογραφία διαδικτύου.
- Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας 3. Μεταδιδακτορική εµπειρία σε θέµατα ιστορικής χαρτογραφίας

Θέση 8
Απαραίτητα προσόντα:
- Εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στην αρχαία ιστορία ή στην αρχαιολογία, µε έµφαση κατά προτίµηση στον βορειο-ελλαδικό χώρο
- Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση τουρκικής γλώσσας

Θέση 9
Απαραίτητα προσόντα:
- Εγγραφή σε α΄ ή β΄ κύκλο µεταπτυχιακών σπουδών στη νεότερη ελληνική ιστορία.
- Άριστη γνώση Γαλλικής και Αγγλικής.

Θέση 10
Απαραίτητα προσόντα:
- Υποψήφιος διδάκτορας σε θέµα συναφές µε τη Μεσαιωνική Ιστορία/Αρχαιολογία.
-Μεταπτυχιακός τίτλος στη Μεσαιωνική Ιστορία/Αρχαιολογία.
- Αποδεδειγµένη γνώση στην κατανόηση και χρήση µεσαιωνικών λατινικών αρχειακών πηγών.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόµενοι µπορούν να απευθύνονται στους αντίστοιχους υπεύθυνους επικοινωνίας που αναφέρεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ «Κριτήρια αξιολόγησης/συντελεστές βαρύτητας» ή/και στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Δείτε περισσότερα ΕΔΩ σχετικά με τις προκηρύξεις

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ το 1ο Τεστ προσομοίωσης για τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό ΑΣΕΠ

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: ΑΛΛΑΞΕ Η ΥΛΗ - Αποκτήστε την εδώ μαζί με ασκήσεις και λύσεις

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών με εξ αποστάσεως πρόγραμμα ΑΜΕΣΑ (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολογηση
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί: Καλούμε τη Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου επιλογής να εγκαταλείψουν κάθε σκέψη δίωξης ή...
Κύμα συμπαράστασης στους δύο Διευθυντές που απειλούνται με καθαίρεση γιατί δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση
ekpaideutikoi
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων
Οπως τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά...
Εκπαιδευτικοί: Οχι στις συγχωνεύσεις Τμημάτων - Να παρθούν πίσω οι αναστολές κατάτμησης νέων Τμημάτων