Thumbnail
Εξαιρετικό βίντεο της Νίνας Γεωργιάδου

Βασισμένη στα γράμματα του παππού μου, Γεώργιου Κουρμούλη Γεωργιάδη, που άφησε τα τέσσερα δάχτυλα του δεξιού του χεριού στις σιδηροτροχιές της Αμερικής, ως μετανάστης. 

Σήμερα, που το φάντασμα του φασισμού πλανιέται πάνω απ' την Ευρώπη, ασελγεί, συνολικά πάνω στην ανθρώπινη ουσία αλλά και πάνω στη μεταναστευτική ιστορία του τόπου μας. Όσα ανθρωποειδή τον ακολουθούν. υποδύονται τους καλους πατριώτες και χριστιανούς, φτύνοντας συνολικά την ιστορία του λαού μας και ξεχνώντας τα λόγια του Ιωσήφ προς τον Πιλάτο. 

" Δος μοι τούτο τον ξένο, τον εκ βρέφους ως ξένο, ξενωθέντα εν κόσμω. Δος μοι τούτο τον ξένο, όστις οίδε ξενίζειν τους πτωχούς τε και ξένους. Δος μοι τούτο τον ξένο, ος, ως ξένος ουκ έχει πού την κεφαλήν κλίναι".

Σήμερα που τα παιδιά μας παίρνουν ξανά το δρόμο της ξενητιάς, πρέπει να αναδείξουμε τη μεταναστευτική μας ιστορία για να αποστομώσουμε τους ξενοφοβικούς, τους ρατσιστές και τους εκκολαπτομένους φασίστες.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων