Thumbnail
Η λίμνη Πλαστήρα είναι μια από τις σαράντα τέσσερις (44) λίμνες και ποτάμια τα οποία πρόκειται να διατεθούν σε ιδιώτες

Το ίδιο νομοσχέδιο, μέσω του οποίου ρυθμίζεται η ιδιωτικοποίηση ελληνικών παραλιών, ανοίγει τον δρόμο και για την ένταξη ποταμιών και λιμνών στο ίδιο καθεστώς. Στο στόχαστρο και η Λίμνη Ν. Πλαστήρα με τις παραλίμνιες όχθες της και τις ζώνες προστασίας.
Η λίμνη Πλαστήρα είναι μια από τις σαράντα τέσσερις (44) λίμνες και ποτάμια τα οποία πρόκειται να διατεθούν σε ιδιώτες προς τουριστική ή άλλου τύπου ανάπτυξη. Η είδηση περιλαμβάνεται στο άρθρο 2 του σχετικού νομοσχεδίου που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών.
Η εφαρμογή του συγκεκριμένου νομοσχεδίου αναμένεται να αποτελέσει οικολογική βόμβα, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τα ευαίσθητα οικοσυστήματα ποταμών και λιμνών.
Αναφορικά με  τη λίμνη Πλαστήρα, θα πρέπει να σημειωθεί ότι μέσω αυτής υδροδοτούνται δέκα χιλιάδες (100.000)  και πλέον κάτοικοι.

Φρόσω Παύλου - ΕΡΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Πηγή: ertopen.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων