Thumbnail
Πρωτοφανές περιστατικό

Aντιμέτωποι με ένα πρωτοφανές περιστατικό ήρθαν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πατρών το πρωί της Τρίτης, καθώς αντίκρισαν μία 56χρονη δεμένη χειροπόδαρα την οποία έσερνε ένας 78χρονος, αμφότεροι από την περιοχή της Ζαχάρως.Σύμφωνα με το patrisnews.com o 78χρονος ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι η 56χρονη σύντροφός του επιχείρησε να τον κλέψει, για αυτό και την έδεσε και αποφάσισε να την παραδώσει στην αστυνομία, επισημαίνοντας ότι προτίμησε να φτάσει ως την Πάτρα για να μη μαθευτεί ευρέως το περιστατικό στον Πύργο.

Οι αστυνομικοί, αφού ξεπέρασαν την αρχική έκπληξη από το θέαμα που αντίκρισαν, συνέλαβαν τον 78χρονο για αρπαγή και παράνομη βία, διότι προφανώς και δεν επιτρέπεται να δέσεις χειροπόδαρα κάποιον…
Ο μίτος της ιστορίας άρχισε να ξετυλίγεται και να περιπλέκει την υπόθεση, καθώς η 56χρονη κατήγγειλε στους αστυνομικούς ότι ο 78χρονος την έδεσε χειροπόδαρα και την είχε μία ολόκληρη μέρα σε σπηλιά επειδή αρνήθηκε να τον παντρευτεί και δεν ήθελε να σχετίζεται άλλο μαζί του.
Οι αστυνομικοί της Πάτρας ενημέρωσαν τους συναδέλφους τους στον Πύργο, προκειμένου να διερευνηθεί ενδελεχέστερα η υπόθεση. Η 56χρονη έχει μεταφερθεί στην Υ.Α. Πύργου, ενώ ο 78χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» καθότι αισθάνθηκε αδιαθεσία. Μετά το εξιτήριο, αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πύργου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων