Thumbnail
Λόγω οφειλών προς το δημόσιο

Λόγω οφειλών προς το δημόσιο

Το δημόσιο κατέσχεσε από τραπεζικό λογαριασμό Πατρινού που έχασε τη μητέρα του

Ακόμα και τα έξοδα κηδείας που κατέθεσε ο ασφαλιστικός φορέας πατρινής μερικές εβδομάδες μετά την ταφή της, σε λογαριασμό που διατηρούσε ο γιός της, κατάσχεσε το ελληνικό Δημόσιο.

Θύμα ένας 50χρονος πατρινός ηλεκτρολόγος ο οποίος έκπληκτος διαπίστωσε πως τα χρήματα που ήταν να λάβει ως μέρος των εξόδων για την κηδεία της μητέρας του και τα οποία ανήρχοντο στα 700 ευρώ έκαναν φτερά.

Η απάντηση που έλαβε από την τράπεζα ήταν πως αυτά πήγαν στο Ελληνικό Δημόσιο μέσω του μακριού χεριού της εφορίας καθώς είχε ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Στο επιχείρημα πως πρόκειται για χρήματα που δεν ήταν δικά του και τα οποία προορίζονται για την κάλυψη της δαπάνης ταφής της μητέρας του, οι υπεύθυνοι της τράπεζας σήκωσαν τα χέρια ψηλά γνωστοποιώντας του πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στυλό
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
Δημοσιοποίηση οργανικών κενών και πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών από το ΥΠΑΙΘΑ για το 2025-2026- ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση
Οργανικά κενά 2025: Πρόσκληση για μετατάξεις εκπαιδευτικών για το 2025-2026
βιβλία
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων
Οι αξιολογητές ως «επισκέπτες» και το πρόβλημα της μεμονωμένης παρατήρησης
Η παρατήρηση τάξης ως εθνογραφική μέθοδος και τα προβλήματα της αξιολόγησης μέσω προγραμματισμένων και μη εφόδων